自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 11940


1#
發表於 10-5-20 14:21 |只看該作者
rotarix日前已解封,但gsk話之前收既貨已銷毁,新貨最快要等1,2個星期先至入口到.
但原來葤廠本身有倉存疫苗無出過街亦唔需銷毁既.
如果你b食左一劑,仍想比b食埋第二劑,而b快到24w或剛24w,或過左几日(要問吓醫生意見仲食唔食得),可儘快聯絡gsk葤廠,講明bb几大,邊個醫生,如果你個case urgent,佢地會優先供應比你個醫生,醫生call你b去食.記住同時打電話聯絡醫生留疫苗比你呀!
如你b唔係urgent,請唔好留疫苗住,因現存疫苗唔多,等得到既就請先讓比有需要既bb先啦!
gsk tel:31898989

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo