自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4356


1#
發表於 10-5-20 09:35 |只看該作者
請問有無人無買定票, 去到先買, 會不會無票賣?
如果明天去有小小雨, 有無地方被雨, 可否帶野入
去吃, 有無人檢查,入面D野食貴嗎? 謝謝幫忙.


大宅

積分: 4356

好媽媽勳章


2#
發表於 10-5-20 09:53 |只看該作者
可以即時購票,多數係室內展覽館,入面有餐廳價錢普通及可以去佢地酒店食buffet,上次我帶亞囡去都有自己帶粥弼比佢係餐廳食
原帖由 BBHAPPY2004 於 10-5-20 09:35 發表
請問有無人無買定票, 去到先買, 會不會無票賣?
如果明天去有小小雨, 有無地方被雨, 可否帶野入
去吃, 有無人檢查,入面D野食貴嗎? 謝謝幫忙.


珍珠宮

積分: 36239

畀面勳章


3#
發表於 10-5-20 10:30 |只看該作者
新世紀有門票買, 仲可以買埋車票, $20一程, 好快到.


大宅

積分: 4356


4#
發表於 10-5-20 12:22 |只看該作者
唔該曬


大宅

積分: 3106


5#
發表於 10-5-20 14:35 |只看該作者
如果驚天氣唔穏定就唔好預先買票住啦, 可買即日票. 萬一落雨都有好多室肉展館可被雨既. 可自己帶野食冇問題. 如果費事帶响嗰度食都ok, 唔會好貴姐.
以上純粹個人意見, 如有得罪, 多多包涵!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo