原帖由 sasa0208 於 10-6-2 09:39 發表 
我黎緊都會同囡囡請2日假去台灣,不過我自己都知咁係唔岩,決定左今次係最後1次,都係唯一一次咁做。
我怕7,8月台灣打風
我見囡囡只係k1,對佢學習無乜影響。不過我1定會話佢知無下次,下次1定放假先再去玩。
希望大 ...
我個仔K1時都試過一次同佢去北京, 假期前後共請兩日假, 真係好似你咁第一次亦都係最後一次, 我覺得幼稚園請一二日可以接受, 不過就要睇返學校中唔中意.
希望一家人每日開開心心返工(返學)去, 平平安安放工(放學)來!
全世界可以睇小佢,但佢亞媽我一定唔可以!
以平常心對待無常事~~~試問有多少人能做到呢!?