親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1123


1#
發表於 10-5-27 17:39 |只看該作者
好驚佢坐飛機果程已經坐唔到咁耐...又驚去到食野唔o岩胃口

但好想一家人去旅行, 可以點呀?


大宅

積分: 2438


2#
發表於 10-5-28 10:39 |只看該作者
Why not? Plan a short trip, likes Taiwan, Japan, or Singapore. I went to Tailand (2.5yr before) with my 7months daughter, no problem at all.
Go go go. it's a good experiences


大宅

積分: 1463


3#
發表於 10-5-28 11:16 |只看該作者

回覆 2# Baby_Mak 的文章

最好係飛機上 比d 糖 小朋友食, 因為 有氣壓關係食住糖 可以令佢耳仔唔會痛, 帶定d 小玩具 ,就ok , (我通常帶一個係玩具反斗城買好細細個的神奇晝板 可以比佢晝下野)
食野方面, 我囡那時又係 20個月我地去泰國, 都係只飲奶 或 白飯.


男爵府

積分: 6261

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 10-5-28 16:36 |只看該作者
我仔仔岩岩18個月時,我地一家去左韓國玩,完全無問題,係多野帶D JA~~因我去程搭零晨機,BB上機就訓覺了....都玩得好開心


大宅

積分: 1123


5#
發表於 10-5-28 19:02 |只看該作者

回覆 3# leekitha 的文章

thanks for sharing, i am planning to Shanghai, go to world expo...


大宅

積分: 1123


6#
發表於 10-5-28 19:05 |只看該作者

回覆 3# sammiskyu 的文章

我個女已經可以食大人食物, 不過係驚去到其他地方, 佢一時唔適應, 會唔食野

同埋平時佢坐BUS都坐唔定, 就算去近D, 都要1-2個鐘飛機, 咁o岩訓左就ok, otherwise我驚佢扭黎扭去, 我會c 喇


男爵府

積分: 7814


7#
發表於 10-5-29 09:52 |只看該作者
原帖由 Baby_Mak 於 10-5-28 19:02 發表
thanks for sharing, i am planning to Shanghai, go to world expo...
expo佢唔岩架,太細喇,排隊睇一個館分分鐘排妳一兩小時,佢點得呢! 我仔仔3歲都唔得啦~

我仔仔未夠2歲果時同佢去三亞, 陽光海灘唔辛苦果啲先岩佢地~


子爵府

積分: 12077

馬年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 親子達人勳章


8#
發表於 10-5-29 10:03 |只看該作者
原帖由 natalie_lee1010 於 10-5-28 16:36 發表
我仔仔岩岩18個月時,我地一家去左韓國玩,完全無問題,係多野帶D JA~~因我去程搭零晨機,BB上機就訓覺了....都玩得好開心


我都準備同bb去韓國, 不過食嘢方面您覺得ok 嗎?
會唔會熱氣, 同埋報邊間tour 好


子爵府

積分: 12077

馬年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 親子達人勳章


9#
發表於 10-5-29 10:03 |只看該作者
原帖由 natalie_lee1010 於 10-5-28 16:36 發表
我仔仔岩岩18個月時,我地一家去左韓國玩,完全無問題,係多野帶D JA~~因我去程搭零晨機,BB上機就訓覺了....都玩得好開心


我都準備同bb去韓國, 不過食嘢方面您覺得ok 嗎?
會唔會熱氣, 同埋報邊間tour 好


大宅

積分: 1123


10#
發表於 10-5-31 10:10 |只看該作者

回覆 3# fc1668 的文章

明白, 咁我諗都要等佢大d先可以去 lu


洋房

積分: 68


11#
發表於 10-6-1 03:55 |只看該作者
我個仔仔15個月時帶佢去墾丁自由行, 無問題幾好玩呀。
我諗只要唔好太長車程、衛生條例好的地方都無問題。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo