自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   2


大宅

積分: 2238


1#
發表於 10-5-30 11:27 |只看該作者
1. 面色好像黑了, 雀斑顏色深著.
2. 好像肥了點,並沒有排毒的功效.
還要継續吃嗎?


大宅

積分: 1964

好媽媽勳章


2#
發表於 10-5-30 11:34 |只看該作者
沒有這樣反應,食了後人比較精神.


大宅

積分: 2238


3#
發表於 10-5-30 12:27 |只看該作者
請問你食邊一隻?
原帖由 sc221913 於 10-5-30 11:34 發表
沒有這樣反應,食了後人比較精神.


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


4#
發表於 10-5-30 12:37 |只看該作者
乜牌子?無理由架?

---生命無價,請支持領養---


男爵府

積分: 6775

醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 10-5-30 12:58 |只看該作者
中鉛毒?


大宅

積分: 4268


6#
發表於 10-5-31 01:08 |只看該作者
靈芝是什麼大家見過嗎?試問一朵輕飄飄既靈芝要用幾多朵先炸到一滴油?

自己估下啦


大宅

積分: 2238


7#
發表於 10-5-31 13:31 |只看該作者
我買個隻就是100%破壁.
原帖由 meko~ 於 10-5-30 12:37 發表
乜牌子?無理由架?


珍珠宮

積分: 32233


8#
發表於 10-5-31 14:30 |只看該作者
無喎~


大宅

積分: 4268


9#
發表於 10-5-31 15:29 |只看該作者
破壁呢個terms 仲笑死人. 在製造過情破左幾分鐘唔用就等於無用,
所以破和唔破都唔關事.

重申:靈芝是什麼大家見過嗎?試問一朵輕飄飄既靈芝要用幾多朵先炸到一滴油?

自己估下食左d 乜落肚啦


大宅

積分: 2238


10#
發表於 10-5-31 20:29 |只看該作者
janjet:
請再說一些有關靈芝孢子, 及哪一隻牌子比較好呢?
點解香港賣的靈芝孢子是胶囊, 而大陸就粉狀多呢?
真正的靈芝孢子是咩顏色呢?
原帖由 janjet 於 10-5-31 15:29 發表
破壁呢個terms 仲笑死人. 在製造過情破左幾分鐘唔用就等於無用,
所以破和唔破都唔關事.

重申:靈芝是什麼大家見過嗎?試問一朵輕飄飄既靈芝要用幾多朵先炸到一滴油?

自己估下食左d 乜落肚啦 ...


侯爵府

積分: 23573

畀面勳章


11#
發表於 10-5-31 20:36 |只看該作者
原帖由 冰紫嫣 於 10-5-31 20:29 發表
janjet:
請再說一些有關靈芝孢子, 及哪一隻牌子比較好呢?
點解香港賣的靈芝孢子是胶囊, 而大陸就粉狀多呢?
真正的靈芝孢子是咩顏色呢?

20x 6 ????
我都食緊,但會精神 D 架啵..


男爵府

積分: 7373

2024年龍年勳章 醒目開學勳章


12#
發表於 10-6-1 08:19 |只看該作者
我食草x, 我都覺ok o架, 抵抗力好左!


大宅

積分: 2238


13#
發表於 10-6-1 20:24 |只看該作者
我食緊"自然良x".


大宅

積分: 2749


14#
發表於 10-6-2 01:17 |只看該作者
如何比較靈芝保健食品

多糖,有分高分子及低分子,靈芝的多糖,必定要高分子才有效,而低分子的,等同普通的澱粉質無異。
由於香港沒有法例監管,因此,不論是高分子又好,低分子又好,都可稱之為多糖體,及就算問到都不會告知其分子量。
如果一個普通人,服用了包含了低分子多糖體澱粉質的食品,沒有大問題
可是如果一個糖尿病人服用了呢?問題多大了,會令病情惡化。

另外,多項報告指出,多糖體的分子量越高,其可增強身體的抵抗力、免疫力的能力就越高
簡單來說,多糖體的分子量及功效是成正比的。

另外一隻重要的原素,就是三帖類
三帖類中的靈芝酸是靈芝獨有的,可提供充足的營養給予肝臟進行排毒
要注意的是,任何一隻有效(不論大與小)的靈芝食品,都可以幫助身體排毒
身體排毒主要是單靠肝臟來把身體的毒素透過大小二便來排出
因此,任何一隻有效(不論大與小)的靈芝食品,都一定會先加重了肝臟的負荷,因為要排毒
而加重了肝臟的負荷後,有沒有充足的營養去保護它來排毒,就是靈芝酸最重要的工作
比喻說,你老闆要你開 OT,如果你飲雞精補充下,你的身體會如何?功能會否因負荷過重而下降?
當加重了肝臟的負荷的同時,又沒有提供『雞精』給它,毒素不能排出,就有機會肝中毒,即所謂的中靈芝毒。
如果是肝病者,如肝炎、肝癌等,服用了不足夠三帖類的靈芝食品後,加重了肝臟的負擔
後果如果,自己想想!

高分子多糖體及三帖類都有抗癌作用

因此,一隻靈芝食品的好壞,取決於有幾多的多糖及其分子量,即使說有 100% 是多糖,分子量如何才是重要
如果是 100% 低分子多糖,即有 100% 澱粉質而已。
如果說有 80% 是多糖,其分子是多少?這樣,三帖類又有多少?俾到盡得 20%,靈芝酸不足,肝臟得不到保護,後果如何?
何況,你要去了解的是,有關的 %,是如何計出來的,是製作前的原料有,或是製成品的化驗結果。

結論:一隻靈芝產品的好壞,取決於
1. 多糖體的含量及分子量
2. 三帖類含量,越多越好,含量比例比多糖體多重好,至少都要相若

當然都要留意,有沒有誇大功效。明明已有報告指出沒有有關功效的,但在網站或廣告中有誇大了其功效

你又如何可比較
1 .你可到其網站,或打電話到有關的公司,問清楚之前說的 2 點
[即多糖體的含量及分子量和三帖類的含量]
2. 售後服務,如果萬一服用了後出了問題,可以點解決,搵唔搵到人答你問題,幫唔幫到你,所謂 24-hours hotline,是否真的有人接聽
3. 有關所謂的實驗報告,在網站中或廣告中,有沒有被誇大了其功效
自己入去睇下 了解多d la
http://www.healthy-lingzhi.org/index.php?page=database&id=6



原帖由 冰紫嫣 於 10-5-30 11:27 發表
1. 面色好像黑了, 雀斑顏色深著.
2. 好像肥了點,並沒有排毒的功效.
還要継續吃嗎?
bb 5月 出世la    http:///album.php?op=album&mid=184776&folderid=1653864&u=0]入黎睇下la


禁止訪問

積分: 16


15#
發表於 10-6-2 12:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21273

好媽媽勳章


16#
發表於 10-6-2 13:28 |只看該作者
幾年前我自己煲靈芝水飲, 用三片天三片地加d香芧, 好似日日都飲, o個d靈芝每份都可以煲幾次架.... 不過我自己都覺得幾涼下 (d人話靈芝係燥喎, 我唔覺囉), 有時會肚痾, 但佢係正常現象...
有人話食靈芝防癌...我唔知呢樣係咪真啦, 不過當時我試過o係個口生左粒瘡 (或者叫一粒核更好) 2個月, 冇爛冇損但又唔識細, 睇左醫生都話冇法搞, 咁後尾去完旅行俾人昆左買3千幾蚊靈芝, 老豆又唔想食, 咪谷鬼氣自己煲俾自己飲囉, 點知飲左幾日粒野已變細, 後尾仲冇埋, 令我懷疑係咪真係靈芝咁有效, 同埋我口o個粒野係咪cancer類.... 不過咁, 因為靈芝實在太貴喇, 而家我都冇咁樣飲靈芝水lu


大宅

積分: 2238


17#
發表於 10-6-3 11:06 |只看該作者
消委會的測試:說是100%全破壁, 同這個有什麼分別?
原帖由 味兒 於 10-6-2 01:17 發表
如何比較靈芝保健食品

多糖,有分高分子及低分子,靈芝的多糖,必定要高分子才有效,而低分子的,等同普通的澱粉質無異。
由於香港沒有法例監管,因此,不論是高分子又好,低分子又好,都可稱之為多糖體,及就算問到都不會告知其分子量 ...


禁止訪問

積分: 671


18#
發表於 10-6-3 11:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo