原帖由 醜樣豬 於 10-6-4 09:49 PM 發表 
for荃灣港安睇專科(兒科)E生around $300藥費另計around $200-$300,睇全科around $ 200藥費另計around$200-$300,驗血,x-ray所有嘢另計,夜診再貴D~
tel:22767676
p.s.兔仔無事嘛???唔好太擔心!!!! ...
有小小擔心
正想去私家睇下兔仔什麼事
錦瑟無端五十弦,一弦一柱思華年。
莊生曉夢迷蝴蝶,望帝春心託杜鵑。
滄海月明珠有淚,藍田日暖玉生煙。
此情可待成追憶?只是當時已惘然。