自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5457


1#
發表於 10-6-21 22:27 |只看該作者
最近有兩套港產片都係講時下年青人的感情戲, 有d想睇[分手說愛你], 口碑都唔錯, 大家有冇意見?


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


2#
發表於 10-6-21 22:40 |只看該作者
唔想睇裸女,


會睇分手


琥珀宮

積分: 169753


3#
發表於 10-6-21 22:53 |只看該作者
入戲院睇左呢兩齣電影既預告。

《前度》見到阿嬌果D咁既3仔表情,令我想起 ,送飛都唔睇。

《分手說愛你》係阿旦編劇,聽佢係電台講過靈感黎自《死亡筆記》,我諗幾新鮮。不過呢D戲都係吸引後生仔女,吸引唔到我呢舊老餅。


象牙宮

積分: 213584

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


4#
發表於 10-6-21 22:54 |只看該作者
"分" 呢套好似係阿旦監製, 有興趣睇!!!

天真嬌個套無興趣!!!

[ 本帖最後由 cy101 於 10-6-21 22:55 編輯 ]


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 10-6-21 22:57 |只看該作者
中文片都好耐無睇啦,何況港產片.......無興趣


大宅

積分: 3331


6#
發表於 10-6-21 23:19 |只看該作者
見到poster都覺反感呢。。。
原帖由 SandyKL 於 10-6-21 22:53 發表

《前度》見到阿嬌果D咁既3仔表情,令我想起 ,送飛都唔睇。


琥珀宮

積分: 169753


7#
發表於 10-6-21 23:23 |只看該作者
都有人支持既,阿嬌既忠心粉+咸濕仔。


原帖由 baby201011 於 10-6-21 23:19 發表
見到poster都覺反感呢。。。


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


8#
發表於 10-6-21 23:26 |只看該作者
我都好想睇分手說愛你呀,不過無人陪喎!!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


琥珀宮

積分: 169753


9#
發表於 10-6-21 23:29 |只看該作者
睇戲洗咩人陪架?


原帖由 ChammyMAMA 於 10-6-21 23:26 發表
我都好想睇分手說愛你呀,不過無人陪喎!!


男爵府

積分: 9185

畀面勳章 陪月勳章


10#
發表於 10-6-21 23:55 |只看該作者
我今晚睇左[分手],男女主角都做得好好,好放,阿旦&黃真真都有D保證


男爵府

積分: 5457


11#
發表於 10-6-22 00:24 |只看該作者
正正就係想知道而家d後生仔女點諗野, 唔想日後同d仔女咁大代溝, 因為大囡黎緊都14喇...

原帖由 SandyKL 於 10-6-21 22:53 發表
不過呢D戲都係吸引後生仔女,吸引唔到我 ...


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


12#
發表於 10-6-22 00:42 |只看該作者
因為我要帶住囡囡囉,佢應該無興趣陪我!
原帖由 SandyKL 於 10-6-21 23:29 發表
睇戲洗咩人陪架?
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


琥珀宮

積分: 169753


13#
發表於 10-6-22 00:48 |只看該作者
我有同感,阿旦編劇功力唔係"fair fair lau"。


原帖由 chrislpy 於 10-6-21 23:55 發表
我今晚睇左[分手],男女主角都做得好好,好放,阿旦&黃真真都有D保證


琥珀宮

積分: 169753


14#
發表於 10-6-22 00:51 |只看該作者
我阿仔都14喎。唏,呢一齣戲講既係廿幾歲仔女既離合戲,3年一個代溝,到時又另一天空架勒。

原帖由 dian 於 10-6-22 00:24 發表
正正就係想知道而家d後生仔女點諗野, 唔想日後同d仔女咁大代溝, 因為大囡黎緊都14喇...


琥珀宮

積分: 169753


15#
發表於 10-6-22 00:53 |只看該作者
窿佢番左學去睇得唔得?


原帖由 ChammyMAMA 於 10-6-22 00:42 發表
因為我要帶住囡囡囉,佢應該無興趣陪我!


男爵府

積分: 5457


16#
發表於 10-6-22 01:13 |只看該作者
我地呢d要循序漸進, 如果而家唔打定底, 我驚到時一時之間[接受唔到囉]~~~

原帖由 SandyKL 於 10-6-22 00:51 發表
我阿仔都14喎。唏,呢一齣戲講既係廿幾歲仔女既離合戲,3年一個代溝,到時又另一天空架勒。


琥珀宮

積分: 169753


17#
發表於 10-6-22 01:30 |只看該作者
哈哈!俾你講兩講,攪到我唔想睇好似輪為落後媽媽添!


原帖由 dian 於 10-6-22 01:13 發表
我地呢d要循序漸進, 如果而家唔打定底, 我驚到時一時之間[接受唔到囉]~~~


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


18#
發表於 10-6-22 01:31 |只看該作者
囡囡返學時,我都要返工啦,所以都係等出VCD啦!!
原帖由 SandyKL 於 10-6-22 00:53 發表
窿佢番左學去睇得唔得?
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


琥珀宮

積分: 169753


19#
發表於 10-6-22 01:35 |只看該作者
我覺得呢一齣可以係屋企睇既,劇情係賣點,音效其次。

我會入戲院睇戲,除非係大場面既戲先吸引到我。


原帖由 ChammyMAMA 於 10-6-22 01:31 發表
囡囡返學時,我都要返工啦,所以都係等出VCD啦!!


洋房

積分: 123


20#
發表於 10-6-22 02:44 |只看該作者
見到阿嬌,自然又諗番XX希,反感!!!


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo