立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5457
水晶宮
積分: 60486
琥珀宮
積分: 169753
象牙宮
積分: 213584
翡翠宮
積分: 92598
大宅
積分: 3331
原帖由 SandyKL 於 10-6-21 22:53 發表 《前度》見到阿嬌果D咁既3仔表情,令我想起 ,送飛都唔睇。
原帖由 baby201011 於 10-6-21 23:19 發表 見到poster都覺反感呢。。。
瑪瑙宮
積分: 145167
原帖由 ChammyMAMA 於 10-6-21 23:26 發表 我都好想睇分手說愛你呀,不過無人陪喎!!
積分: 9185
原帖由 SandyKL 於 10-6-21 22:53 發表 不過呢D戲都係吸引後生仔女,吸引唔到我 ...
原帖由 SandyKL 於 10-6-21 23:29 發表 睇戲洗咩人陪架?
原帖由 chrislpy 於 10-6-21 23:55 發表 我今晚睇左[分手],男女主角都做得好好,好放,阿旦&黃真真都有D保證
原帖由 dian 於 10-6-22 00:24 發表 正正就係想知道而家d後生仔女點諗野, 唔想日後同d仔女咁大代溝, 因為大囡黎緊都14喇...
原帖由 ChammyMAMA 於 10-6-22 00:42 發表 因為我要帶住囡囡囉,佢應該無興趣陪我!
原帖由 SandyKL 於 10-6-22 00:51 發表 我阿仔都14喎。唏,呢一齣戲講既係廿幾歲仔女既離合戲,3年一個代溝,到時又另一天空架勒。
原帖由 dian 於 10-6-22 01:13 發表 我地呢d要循序漸進, 如果而家唔打定底, 我驚到時一時之間[接受唔到囉]~~~
原帖由 SandyKL 於 10-6-22 00:53 發表 窿佢番左學去睇得唔得?
原帖由 ChammyMAMA 於 10-6-22 01:31 發表 囡囡返學時,我都要返工啦,所以都係等出VCD啦!!
洋房
積分: 123
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy