婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 47


1#
發表於 05-6-3 22:19 |只看該作者

避孕針好麻煩

有沒有姊妹打開避孕針?
這個月剛打第一次,
在第14天便有些啡紅色分泌物,
現已第18天,
我知避孕針會擾亂月經,
有姊妹們有這些經驗嗎?
而且乳頭也脹痛!
好煩


侯爵府

積分: 20803

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


2#
發表於 05-6-9 22:57 |只看該作者

Re: 避孕針好麻煩

GGI 寫道:
有沒有姊妹打開避孕針?
這個月剛打第一次,
在第14天便有些啡紅色分泌物,
現已第18天,
我知避孕針會擾亂月經,
有姊妹們有這些經驗嗎?
而且乳頭也脹痛!
好煩
其實避孕針係最方便嘅一種避孕方法,你是否由月經嚟第一天開始計起,十天內打呀。我打避孕針嘅時候d經期好準嗰wor。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo