心聲留言

跳至

首頁
1

尾頁
   1


子爵府

積分: 12861

畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 11-4-22 22:51 |只看該作者
邊個唔想搵多D 錢? 做細人工永遠多極有限, 升O左喇, 以前同GRADE 既又疏遠我, 細O既又怕得失我, 結果大家關係只限於工作, 有時更要做衰人...


瑪瑙宮

積分: 139710


2#
發表於 11-4-22 23:04 |只看該作者
咁您要習慣下同佢地無可能係朋友, 但係離開公司後就有機會係, 我以前兩個上司都係我朋友. 我而家個 boss 曾在電郵中稱我為 friend, (佢係外國番黎), 我唔太接受, 以後可以, 在我黎講係上司就仍然係上司.


水晶宮

積分: 53001


3#
發表於 11-4-24 19:28 |只看該作者
要做朋友好難,太 friend,佢哋有錯,你好難話佢哋;尤得佢,你又會好難做。而且你的上司亦唔會鍾意你同下屬係朋友。可以有適當的關心,但係好難好 friend。

我之前份工一升咗職,我足足自己一個人食 lunch 食咗一個月呀~

無計,有得必有失!


瑪瑙宮

積分: 139710


4#
發表於 11-4-24 22:27 |只看該作者
JoanC 發表於 11-4-24 19:28
要做朋友好難,太 friend,佢哋有錯,你好難話佢哋;尤得佢,你又會好難做。而且你的上司亦唔會鍾意你同下 ...

agree ~ 佢地會似熟賣熟, 出古惑, 再耐 d 比面色您睇都有, 唔通野野去老細度講咩, 您講老細就覺得您睇唔掂下面就壞左印象. 最好同一目標, 做掂 d 野, 收工, 出糧.


水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


5#
發表於 11-4-25 13:09 |只看該作者
在我黎講就"唔係", 我係team supervisor, 晌公司做左十幾年, 或者係我好彩, 不論現職或已經離職的下屬都保持友好關係, 大家好似fd 咁, 我耐唔耐就會搞次大型gathering 叫齊新&舊同事一齊聚下, 真係好開心.............

點評

Nancy20090615  有, 我見過您呢種上司.  但唔多.  發表於 11-4-25 13:57


禁止訪問

積分: 102652


6#
發表於 11-4-26 14:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1267


7#
發表於 11-4-26 23:13 |只看該作者
對我來講"係",上司、下屬,真係唔可以做朋友,因為有太多問題存在啦!
間唔中一齊食下飯、傾下幾句都還可以!
但一齊玩、真心傾談,我真係做唔到呀......


別墅

積分: 886


8#
發表於 11-4-28 16:04 |只看該作者
公司,始終都係工作的地方,與同事之間的關係,保持到有傾計唔會係敵對就可以了。能夠同 d 同事 fd 到,呢 d 係 bonus。


大宅

積分: 4527

開心吸收勳章


9#
發表於 11-5-1 11:37 |只看該作者
做人上司好難同下屬做朋友,大家無針對已經好好,有啲拍枱駡人架!


別墅

積分: 740


10#
發表於 11-5-1 13:10 |只看該作者
唔係唔可以o既, 係難d 同 講緣份 lu


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


11#
發表於 11-5-1 14:31 |只看該作者
我覺得做朋友好難囉!點都同公事有衝突!


別墅

積分: 813


12#
發表於 11-5-3 10:18 |只看該作者
原本同剛剛來的上司有幾句, 都好好傾, 但時間耐咗.
日9見人心, 依家都互相無講野啦


翡翠宮

積分: 86053

好媽媽勳章 畀面勳章


13#
發表於 11-5-5 11:48 |只看該作者
我會覺得好難同上司做朋友


子爵府

積分: 12861

畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 11-5-5 21:52 |只看該作者
講真, 我自己完全無打算同我上司做朋友, 只係如果自己下屬對我又太生疏, 感覺好疏離

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo