心聲留言

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 715


1#
發表於 05-8-1 22:59 |只看該作者

可否鼓勵下我去學車呢?

各位,

我是一個十分緊張的人, 就算老公揸車我在旁坐都成日"WeWe 嘩嘩". 本來打算一世做乘客, 但是囡囡返學放學時間好難就, 最好是我接送她, 但又無勇氣學車, 驚出事害人害己. 其實揸車是否很難? 是否揸得多就可以呢? 有無人可以分享下經驗呢?

chloewoonma


子爵府

積分: 12378


2#
發表於 05-8-1 23:03 |只看該作者

Re: 可否鼓勵下我去學車呢?

我學車果陣成日比師父罵, 又吾認得路, 又集中吾到精神, 成日楂楂下車發白日夢, 我考左個牌之後都未楂過車...我老公都話好驚我楂車喎.


洋房

積分: 227


3#
發表於 05-8-1 23:40 |只看該作者

Re: 可否鼓勵下我去學車呢?

我都係一個好緊張既人
所以...我係一個好緊慎既driver :)
開車真係唔難架
比心機啦


大宅

積分: 1845


4#
發表於 05-8-1 23:50 |只看該作者

Re: 可否鼓勵下我去學車呢?

揸得多就熟. 只要開始時揸慢d, 有猶豫, 腳踏"brake", 唔好去. 車 - 只不過係一部機器, 是由人控制操作, 只要一步一步上, 一定會揸得好.


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 05-8-2 00:07 |只看該作者

Re: 可否鼓勵下我去學車呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9814

畀面勳章


6#
發表於 05-8-2 00:10 |只看該作者

Re: 可否鼓勵下我去學車呢?

ChloeWoonMa 寫道:
各位,

我是一個十分緊張的人, 就算老公揸車我在旁坐都成日"WeWe 嘩嘩". 本來打算一世做乘客, 但是囡囡返學放學時間好難就, 最好是我接送她, 但又無勇氣學車, 驚出事害人害己. 其實揸車是否很難? 是否揸得多就可以呢? 有無人可以分享下經驗呢?

chloewoonma


學啦,一定得架~多個車牌旁身就等如多個技能丫嗎
我都好驚出事害人害己架,自己手車又屎,又少渣,
但有信心定d慢慢渣就得架啦~之前位媽咪講得岩,係妳控制部車(機器),唔係部車控制妳嗎
hehe~其實我都考左3次先pass


別墅

積分: 715


7#
發表於 05-8-2 06:41 |只看該作者

Re: 可否鼓勵下我去學車呢?

多謝各位的支持, 個心都重係驚驚地, 不過試下先啦. 禁你地話我應該跟師父學, 還是駕駛學院呢?

thank you very much.

:mrgreen: :mrgreen:


大宅

積分: 3822


8#
發表於 05-8-2 10:57 |只看該作者

Re: 可否鼓勵下我去學車呢?

我同你一樣係一名緊張大師.....但我自已堅決去學車牌..... 結果考左兩次.....第一次'李健', 第二次找師父. 我個師父教得好好, 佢係我朋友的朋友的爸爸.....其實第一次李健教我直頭唔点....好無奈乜都得半桶水要去考試.... 結果當然FAIL...., 第二次個師父佢好有心機去教我, 當然好自然PASS... 佢會同你講佢預計你會唔會PASS, 如果唔得, 佢要你學多幾個鐘先比你去考試....我覺得佢唔會好似D師父錦呃錢, 你完全唔点就收你去考試, 到時候 FAIL 左, 又要比多D鐘錢同考試費, 連租車費都蝕埋........


大宅

積分: 3401


9#
發表於 05-8-2 11:33 |只看該作者

Re: 可否鼓勵下我去學車呢?

我都考咗牌好多年先至揸車一直至老公扣滿分要停牌。之前好少揸,只係偶然揸專線番工。但老公停俾剛遇上聖
[imhttp://f20.yahoofs.com/hkblog/QxQNJuaZBxbMC83Zvzc-_2/blog/ap_20080328124932397.jpg?ib_____Dvg8knZgQg align=right]


大宅

積分: 4814


10#
發表於 05-8-2 12:04 |只看該作者

Re: 可否鼓勵下我去學車呢?

我報考車牌既時候都係報李健架,但係學左幾堂之後,覺得個師父好唔掂,淨係係咁鬧我(我完全唔覺得我楂得唔掂架),跟住我頂佢唔順咪搵朋友介紹左個師父比我囉,個師父教得好好,我考一次就搞掂左。
自己搵師父啦


大宅

積分: 2698


11#
發表於 05-8-2 13:29 |只看該作者

Re: 可否鼓勵下我去學車呢?

自己搵師傅會學得好d


大宅

積分: 3922


12#
發表於 05-8-2 13:34 |只看該作者

Re: 可否鼓勵下我去學車呢?

ChloeWoonMa,

" 驚出事害人害己!"
從你呢句說話已經知你好有危機意識,我反而覺得你會好小心駕駛。
其實揸車唔難,揸快車都唔難,最難係塞車時d車左cut右cut時你要睇位睇準d,唔好比人hi到亦唔好hi到人。
其實樣樣野都係功多藝熟架唧!如果你真係怕自己應付唔到,可以考自動波,簡單過棍波好多。
I'm not a yogi,but a yogist!


男爵府

積分: 5206


13#
發表於 05-8-2 13:56 |只看該作者

Re: 可否鼓勵下我去學車呢?

我考左牌但無揸過


男爵府

積分: 8483


14#
發表於 05-8-2 14:00 |只看該作者

Re: 可否鼓勵下我去學車呢?

我星期4上第一堂, 我係上網自己找c父的.
不過都幾驚, 因為唔知c父係點, 希望好似上網o個o的人咁講咁好啦!
我都係想如pass之後, 可以自己接個仔返學放學, 仔仔唔洗坐校車.


侯爵府

積分: 23362


15#
發表於 05-8-2 14:07 |只看該作者

Re: 可否鼓勵下我去學車呢?

我都係一個極度騰雞既人, 未結婚時已fail 2次, 我都爭扎左好耐, 我唔識路又唔識睇地圖, 老公叫我唔好side$考, 怕我好彩考到出事, 不過有時老公出trip真係幾麻煩..

我呢個case好唔好再考? 路痴會唔會side氣?

我樓下係駕駛學院, 方便學車..駕駛學院好唔好呢?
我問過我估一皮野倒啦, 貴唔貴?


大宅

積分: 3822


16#
發表於 05-8-2 15:38 |只看該作者

Re: 可否鼓勵下我去學車呢?

心心,
你記唔記得我呀? 我係luka.... 係好內之前我地有傾過'中唔中' lee個topic.... 係唔係你呀??


大宅

積分: 3822


17#
發表於 05-8-2 15:39 |只看該作者

Re: 可否鼓勵下我去學車呢?

心心,
你記唔記得我呀? 我係luka.... 係好內之前我地有傾過'中唔中' lee個topic.... 係唔係你呀??


男爵府

積分: 8483


18#
發表於 05-8-2 15:39 |只看該作者

Re: 可否鼓勵下我去學車呢?

心心,

要成一皮野學車, 唔係呀!
我自己去考筆試, 我相信你已有啦, 再去運輸署拿個學牌and 牌期考試, 都係一千元.
我出去自己搵c 父學, 一堂45分鐘/$120, 學10堂就$1200, 20堂就$2400, 30堂就$3600~.............
如果拿一皮野學車, 我可以70堂呀
心心 寫道:
我都係一個極度騰雞既人, 未結婚時已fail 2次, 我都爭扎左好耐, 我唔識路又唔識睇地圖, 老公叫我唔好side$考, 怕我好彩考到出事, 不過有時老公出trip真係幾麻煩..

我呢個case好唔好再考? 路痴會唔會side氣?

我樓下係駕駛學院, 方便學車..駕駛學院好唔好呢?
我問過我估一皮野倒啦, 貴唔貴?


侯爵府

積分: 23362


19#
發表於 05-8-2 15:58 |只看該作者

Re: 可否鼓勵下我去學車呢?

LU-KA
你講緊MYBABY<<中唔中>>? 點會唔記得丫, 係我上BK CHAT既第一個TOPIC, 果陣NAOKI 都仲係條虫, 而家都2歲幾啦, 你有冇第2個名?? LU-KA新MEMBER BOR

燁燁媽
你覺得邊區考試最易?


大宅

積分: 3822


20#
發表於 05-8-2 16:31 |只看該作者

Re: 可否鼓勵下我去學車呢?

HA HA !!真係你!!!! 估唔到事隔錦內, 你重記得我...你個BB都應該同我嗰個一樣大, 我個肥豬都有2歲零7個月LA... 你個BB好可愛喔~~ 近況如何?? 有第二件未呀. 我就唔會再生, 我老公頂唔順WOR...你呢??

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo