ChloeWoonMa 寫道:
各位,
我是一個十分緊張的人, 就算老公揸車我在旁坐都成日"WeWe 嘩嘩". 本來打算一世做乘客, 但是囡囡返學放學時間好難就, 最好是我接送她, 但又無勇氣學車, 驚出事害人害己. 其實揸車是否很難? 是否揸得多就可以呢? 有無人可以分享下經驗呢?
chloewoonma
心心 寫道:
我都係一個極度騰雞既人, 未結婚時已fail 2次, 我都爭扎左好耐, 我唔識路又唔識睇地圖, 老公叫我唔好side$考, 怕我好彩考到出事, 不過有時老公出trip真係幾麻煩..
我呢個case好唔好再考? 路痴會唔會side氣?
我樓下係駕駛學院, 方便學車..駕駛學院好唔好呢?
我問過我估一皮野倒啦, 貴唔貴?