想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 189


1#
發表於 10-7-5 11:54 |只看該作者
尋晚已經買定digital既clearblue,唸住day 27 or 28先check。今朝再用紅d check,有成50-70%,即時用綠d再睇,有淺線,忍唔住開左支clearblue,pregnant 1-2 week,好開心呀!


大宅

積分: 1114


2#
發表於 10-7-5 12:01 |只看該作者
CONGRATS!!! 吸下你的胎氣先


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 10-7-5 12:37 |只看該作者


別墅

積分: 724


4#
發表於 10-7-5 12:54 |只看該作者
congrats!!! 我都想今個cycle 中


大宅

積分: 2443


5#
發表於 10-7-5 12:59 |只看該作者
原帖由 鎂鎂 於 10-7-5 12:01 發表
CONGRATS!!! 吸下你的胎氣先


嘩...咁又唔好同個"吸"字...."沾"下好喇~~~
恭喜晒呀!!!!!1-2個week即係邊日計起呀??


大宅

積分: 2244


6#
發表於 10-7-5 13:06 |只看該作者
嘩~好逗您開心呀!下年3月做媽咪?第一胎?想問問您第幾日排旦架?幾日DO DO架?隔日DO定係點呢?請指教?有無食排旦葯?
[img align=right]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD5/86639/bb2.gif[/img]


複式洋房

積分: 189


7#
發表於 10-7-5 16:45 |只看該作者
多謝大家支持呀!大家都會好快中架,我今次都有少少心得,希望對大家有用。

今個CYCLE我基本上係只試過2次,其中1次只係為左出丁丁,我CYCLE係一時28-35日。個中醫教我要大概係排卵前5日放一次丁丁,唔好dodo太密,怕丁丁唔夠active。我第一次大概係DAY 11,我唸住無動靜就DAY 16再放,我去到DAY 13晚紅D仲係得20%左右,DAY 14晚就大概係60%,當時我無即dodo架,我唸到底係紅d開始深,還是已經開始退呢?因為我係果d對紅d唔太sensitive既人,而家唔係一深粗就排卵嘛,仲要等24-48小時。

我決定等到day 15朝早再check,day 15朝早果然係得返30%,即係我既深粗應該係day 14既早上,所以我就拿拿臨叫我老公係day 15早上開工。而之後我c6就病左,想補飛都無行。

睇到有jm貼左個國內關於點用紅d既帖,都係話要把握紅d由深變淺既一刻,我覺得真係work呀,希望幫到你地。


複式洋房

積分: 189


8#
發表於 10-7-5 16:48 |只看該作者
如無意外,應該係3月mami喇,而1-2 week係由dodo完開始計起。


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


9#
發表於 10-7-5 16:58 |只看該作者
clearblue 電子係由排卵開始計呀,
而家應該係大約 4 weeks 啦!

原帖由 shan_lolo 於 5/7/2010 04:48 PM 發表
如無意外,應該係3月mami喇,而1-2 week係由dodo完開始計起。
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 10328


10#
發表於 10-7-5 17:10 |只看該作者
恭喜你呀, 快啲過版啦, 衰鬼


複式洋房

積分: 189


11#
發表於 10-7-5 17:46 |只看該作者
yeah yeah yeah.....我見你地個個都3月頭預產期,我3月中好似好怪咁,唔敢出聲呀..........

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo