婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


1#
發表於 10-6-25 19:10 |只看該作者
雖然呢到係婆媳關係但正因為99而令我深深感受到媽媽對我既不離不棄 ~

媽,
當初知道你反對我懷孕內心是不好受的. 但你是因為我身體情況差先有咁大既反應我明白的 ! 搬入6299家是十分不願意但為bb我也不應任性 ~ 搬入來才第一次感受到大家相處是很有問題 ?! 我錯了,天真以為6299會為他們的孫作最好的安排. 原來是我同老公一廂情願既想法 ~ 問題日增,我情緒日差... 身邊的人都說我陀得好辛苦好唔開心 !
是,我天天只懂躲在房喊,想不到解決方法~

哭住打給你,你是有多心痛 ?! 對不起...

終於老公決心搬走,但因為我們負擔不起你願意同我地住,更願意幫手照顧BB ! 我同老公真的好感激你,你全心全意為我著想照顧我,連老公都感受到. 比起6299連對我基本尊重都無,對比實在太大.. ..

雖然現在未係時候搬,但因為有你既支持我開心了好多 !內心踏實許多,一切等到BB來臨就會有新一頁 ! 呢兩個星期朋友都說我開心左,笑多左

都因為你 ! BB長大我一定會同佢講,你要錫爸爸媽媽之外一家要最鍚婆婆 , 沒有婆婆便沒有今日的你 !


翡翠宮

積分: 90117


2#
發表於 10-6-25 19:12 |只看該作者
最上只有"自己"媽媽好~~


別墅

積分: 692


3#
發表於 10-6-25 19:47 |只看該作者


已刪除用户

積分: 3911

醒目開學勳章


4#
發表於 10-6-25 20:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 842


5#
發表於 10-6-25 21:08 |只看該作者
原帖由 lovelycats1437 於 10-6-25 19:10 發表
雖然呢到係婆媳關係但正因為99而令我深深感受到媽媽對我既不離不棄 ~

媽,
當初知道你反對我懷孕內心是不好受的. 但你是因為我身體情況差先有咁大既反應我明白的 ! 搬入6299家是十分不願意但為bb我也不應任性 ~ 搬 ...


我同你既情況一樣呀"以家我先知道我媽咪係最好的"
我都係就黎要搬啦"我地一齊加油"


大宅

積分: 2337


6#
發表於 10-6-25 22:21 |只看該作者


十萬個認同


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


7#
發表於 10-6-25 23:14 |只看該作者
原帖由 yung74988 於 10-6-25 21:08 發表


我同你既情況一樣呀"以家我先知道我媽咪係最好的"
我都係就黎要搬啦"我地一齊加油"


我唔知99對佢個女好唔好,但我明白一定比對我好100倍 ! 自問做左6年新抱過時過節一定做足禮,珍珠耳環金觀音都送過 ! 但到左我搬入去好似阻礙佢咁..... ....

個女返來有雞食,我一啖雞湯都無得飲

反而媽媽次次都花膠/雞/魚/牛肉... 湯


大宅

積分: 2148


8#
發表於 10-6-25 23:48 |只看該作者
原帖由 lovelycats1437 於 10-6-25 23:14 發表


我唔知99對佢個女好唔好,但我明白一定比對我好100倍 ! 自問做左6年新抱過時過節一定做足禮,珍珠耳環金觀音都送過 ! 但到左我搬入去好似阻礙佢咁..... ....

個女返來有雞食,我一啖雞湯都無得飲

反而媽 ...


恭喜係終於脫離99魔掌la~又唔怕bb弟時生活喺"麻雀館"la


大宅

積分: 2501


9#
發表於 10-6-26 00:22 |只看該作者


別墅

積分: 710


10#
發表於 10-6-26 01:09 |只看該作者
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lbdm.lilypie.com/myNgp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie" /></a>


大宅

積分: 4168


11#
發表於 10-6-26 01:45 |只看該作者
我就反而覺得我6299呢邊好過我阿媽果邊好多啦。因為我阿媽太有錢,太權威,不近人情。


洋房

積分: 123


12#
發表於 10-6-26 03:11 |只看該作者
樓主, 你是否仍很年青?想當初你媽媽只是不想你捱苦,幸好你終於明白!唔知我個女幾時先至好似樓主咁,知道媽咪对佢係最好的!!!

"我阿女一開始拍拖就講大話被我拆穿, 跟他男友接觸和見面後, 决定替他們忍瞞。(爸爸反對) 在這1年裏,阿女雖然成績都尚好,但我發覺她被他影饗都幾深,担心和無奈的心情,每天絆隨著我。


大宅

積分: 1520

環保接龍勳章


13#
發表於 10-6-26 03:28 |只看該作者
我也想起我媽媽,可惜媽媽不在我身邊,媽媽來陪月時,我同c6重要吵架,我媽好傷心為什麼c6對我那樣差。我現在也後悔對媽媽沒有更好些。就算我99幾喜歡我的bb也好,我覺得坐月時對我不聞不問,還要密密來探b,漠視我身體的恢復。

樓主,以後要待好媽媽。


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


14#
發表於 10-6-26 09:40 |只看該作者
原帖由 落地孩兒 於 10-6-25 23:48 發表


恭喜係終於脫離99魔掌la~又唔怕bb弟時生活喺"麻雀館"la


謝謝你,我真係好開心~ bb可以第一句叫什麼都好唔會係"上""槓" .... .. 係"爸爸/媽媽/婆婆... "


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


15#
發表於 10-6-26 09:45 |只看該作者
原帖由 Alfababy 於 10-6-26 03:11 發表
樓主, 你是否仍很年青?想當初你媽媽只是不想你捱苦,幸好你終於明白!唔知我個女幾時先至好似樓主咁,知道媽咪对佢係最好的!!!

"我阿女一開始拍拖就講大話被我拆穿, 跟他男友接觸和見面後, 决定替他們忍瞞。(爸爸反對) ...


我25years old , 未夠21已經嫁左我老公>.< 佢大我10年 !
你女女一定會知道既,我都有反叛過不過心入面都知道媽咪係為我好,做左人媽媽感受更深 ~


大宅

積分: 3461

醒目開學勳章


16#
發表於 10-6-26 11:20 |只看該作者
我同樓主一樣好幸運有一個對自己無微不至既媽媽, 不謀而合大家件事既過程好似, 令我好有共鳴, 雖然我係單親, 我父母同姐姐對我兩母子既無私支持鼓勵, 有生之年我都會好鍚佢地, 全因佢地先可以俾一個窩心既家俾仔仔


別墅

積分: 842


17#
發表於 10-6-26 13:08 |只看該作者
原帖由 lovelycats1437 於 10-6-25 23:14 發表


我唔知99對佢個女好唔好,但我明白一定比對我好100倍 ! 自問做左6年新抱過時過節一定做足禮,珍珠耳環金觀音都送過 ! 但到左我搬入去好似阻礙佢咁..... ....

個女返來有雞食,我一啖雞湯都無得飲

反而媽 ...

係牙""我試過比佢激到就咁死左佢算啦"但因為我有左bb"我吾想累埋個bb"我同我老公結左婚一年"都頂吾順佢啦"你都好勁"可以忍到佢6年"同佢地一齊住真係冇啖好食嫁"我牙媽知道左之後都好心痛"見到我返屋企食飯"都會煮定d我鍾意食既野"


子爵府

積分: 10245


18#
發表於 10-6-26 17:33 |只看該作者
你終於可以離開太好la!!!自己媽媽真係最好!!!


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


19#
發表於 10-6-26 23:25 |只看該作者

回覆 16# 小小小BB 的文章

真的只有媽媽好


大宅

積分: 3527


20#
發表於 10-6-26 23:39 |只看該作者
你C6又肯同你返娘家住既?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo