想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2813


1#
發表於 10-7-4 12:55 |只看該作者
各位JM你們好
上個CYCLE 5/6DAY1, 今日DAY30,DAY19紅D深粗,(DAY16,18,20,22都有DODO),由DAY21至今天DAY30,體温都一直KEEP住36.7X-36.9X.
但之前由DAY21一路都有連續CEHCK紅D,最多都係淺線~~
因呢一兩日都想作嘔及有M小姐FEEL的輕微肚痛,故今早用了紅D,綠D及快易準, 結果紅D~5%, 綠D~有個好淺好淺的烘~影了相更看不到, 快易準~有條好明顯的淺線!!
我上年10月小產左,前兩個CYCLE在E院CHECK有條淺線,結果吃了炸糊.想問有無JM用了快易準,有條淺線,但最得都來M架?請分享

[ 本帖最後由 臭臭 於 10-7-4 13:05 編輯 ]


水晶宮

積分: 67416

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 10-7-4 13:10 |只看該作者
我兩次都係用準快易,未出過問題喎


大宅

積分: 4223


3#
發表於 10-7-4 16:02 |只看該作者
我曾經係yahoo blog見過有人寫用快易準食炸糊的~~~ 但我念係非常少數的人law~


男爵府

積分: 5508


4#
發表於 10-7-5 01:08 |只看該作者
我試過呀...我M遲左一日用綠D ,準快易有淺線.CLEAN BLUE 顯示1-2星期
去睇E生..E生話無=.=
之後都黎左M...
人地話係受左孕..不過唔成功
不過唔知係咪真


大宅

積分: 2813


5#
發表於 10-7-5 09:48 |只看該作者
原帖由 RAINQQ 於 10-7-5 01:08 發表
我試過呀...我M遲左一日用綠D ,準快易有淺線.CLEAN BLUE 顯示1-2星期
去睇E生..E生話無=.=
之後都黎左M...
人地話係受左孕..不過唔成功
不過唔知係咪真

回RAINQQ之文章,
你好呀,我今日係排卵後第十二日,上個CYCLE 5/6DAY1, 同你所講的CASE一樣,綠D有個淺烘,準快易有淺線,不過就無用CLEARBLUE..
真係會食炸糊??真係好DOWN...唯有等多幾日看下咩情況先!!


民房

積分: 12


6#
發表於 10-7-5 10:48 |只看該作者
記不記得我呀! 我上個月告訴你我用其他捧棒check, 有淺線, 真的有了. 現在2 個月.

你有機! 你暫當自己有了, 萬事小心. 多注意營養, 保持開朗, 希望BB順順利利著床成長. 另我上次有紅D check 是否懷孕, 最初真的很淺, 約day 16 (排卵) 才十分深.


大宅

積分: 2813


7#
發表於 10-7-5 11:54 |只看該作者
原帖由 WHYCC 於 10-7-5 10:48 發表
記不記得我呀! 我上個月告訴你我用其他捧棒check, 有淺線, 真的有了. 現在2 個月.

你有機! 你暫當自己有了, 萬事小心. 多注意營養, 保持開朗, 希望BB順順利利著床成長. 另我上次有紅D check 是否懷孕, 最初真 ...

hi,WHYCC
你好呀,我記得你呀,先要弓喜你,咁你要小心身體,唔好操勞呀~~多D休息~~
我今日係排卵後第十二日,昨天紅D5%, 綠D淺烘,準易快有淺線...希望有機啦~
但見JM話準快易吃過炸糊...甚至用CLEARBLUE驗左pregnant1-2..都係炸糊...所以有d唔開心...不過希望真係中左啦...點都好,多謝你的關心


男爵府

積分: 5508


8#
發表於 10-7-5 20:26 |只看該作者
原帖由 臭臭 於 10-7-5 09:48 發表

回RAINQQ之文章,
你好呀,我今日係排卵後第十二日,上個CYCLE 5/6DAY1, 同你所講的CASE一樣,綠D有個淺烘,準快易有淺線,不過就無用CLEARBLUE..
真係會食炸糊??真係好DOWN...唯有等多幾日看下咩情況先!! ...


唔好咁緊張啦...等多幾日先check好d...希望你唔會好似我咁唔好彩啦..祝你成功...^^

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo