立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2813
水晶宮
積分: 67416
積分: 4223
男爵府
積分: 5508
原帖由 RAINQQ 於 10-7-5 01:08 發表 我試過呀...我M遲左一日用綠D ,準快易有淺線.CLEAN BLUE 顯示1-2星期 去睇E生..E生話無=.= 之後都黎左M... 人地話係受左孕..不過唔成功 不過唔知係咪真
民房
積分: 12
原帖由 WHYCC 於 10-7-5 10:48 發表 記不記得我呀! 我上個月告訴你我用其他捧棒check, 有淺線, 真的有了. 現在2 個月. 你有機! 你暫當自己有了, 萬事小心. 多注意營養, 保持開朗, 希望BB順順利利著床成長. 另我上次有紅D check 是否懷孕, 最初真 ...
原帖由 臭臭 於 10-7-5 09:48 發表 回RAINQQ之文章, 你好呀,我今日係排卵後第十二日,上個CYCLE 5/6DAY1, 同你所講的CASE一樣,綠D有個淺烘,準快易有淺線,不過就無用CLEARBLUE.. 真係會食炸糊??真係好DOWN...唯有等多幾日看下咩情況先!! ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy