跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 243


1#
發表於 05-5-26 01:01 |只看該作者

有邊隻學習杯唔溜水 平, 靚, 正

邊隻學習杯唔溜水 平, 靚, 正
我都有去睇個過gerber個學習杯,但係個咀喥都冇盍!
希望你地比多d意見大家分享都好呀.



大宅

積分: 2697


2#
發表於 05-5-26 09:17 |只看該作者

Re: 有邊隻學習杯唔溜水 平, 靚, 正

我買左avent個隻~
防漏 + 有蓋, 幾好~
不過我隻衰豬都係鐘意用奶樽飲水.


大宅

積分: 2679


3#
發表於 05-5-26 09:31 |只看該作者

Re: 有邊隻學習杯唔溜水 平, 靚, 正

我買左隻靚正但唔平既學習杯比莫扎實. 就係combi stage 3 有飲管果隻. combi 呢隻唔漏水, 可惜莫扎實識啜d 水入口但係就唔吞, "lur" 返d 水出黎呀, 攪到成身濕晒...


子爵府

積分: 10537


4#
發表於 05-5-26 10:24 |只看該作者

Re: 有邊隻學習杯唔溜水 平, 靚, 正


我都買左唔平既combi~ 但係阿囡唔肯自己學飲, 所以現階段都係用番奶樽


pluie:
我都係買左winnie the poof stage 3既學習杯, 但係我買番stage 2個咀, 換比阿囡飲呀!


男爵府

積分: 6168

好媽媽勳章 畀面勳章


5#
發表於 05-5-26 11:39 |只看該作者

Re: 有邊隻學習杯唔溜水 平, 靚, 正

我囡囡都係用combi baby lable 學習杯 ~!!
而家用緊stage 2~!!
[url][/url]


男爵府

積分: 6353

育兒性格勳章


6#
發表於 05-5-27 17:34 |只看該作者

Re: 有邊隻學習杯唔溜水 平, 靚, 正

我就用緊pigeon,不過謙謙唔識自己揸住個耳仔呀。 :cry:
幫佢用雙手揸好,佢就成個推出黎。學極都係咁。
都唔知點先訓練到佢自己揸住飲。 ?-(


大宅

積分: 2303


7#
發表於 05-5-27 23:07 |只看該作者

Re: 有邊隻學習杯唔溜水 平, 靚, 正

combi!雖然貴d,但好用,我bb用了個多星期已識得自己揸住飲水!!


珍珠宮

積分: 38078

好媽媽勳章


8#
發表於 05-5-28 00:13 |只看該作者

Re: 有邊隻學習杯唔溜水 平, 靚, 正

我有Avent隻學習杯同Combi的stage3學習杯. 兩隻都好好用.

早幾個月阿Bi鍾意瞓o係度時, 我就俾Avent隻學習杯佢飲.

而家佢就唔鍾意瞓o係度, 咁我就主要俾Combi stage3隻飲管杯佢用. 佢識得啜d水上來飲, 但係啜一啖好多時有小半啖在咀裏漏番出來. 所以有時會搞到件衫濕晒.


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


9#
發表於 05-5-28 13:32 |只看該作者

Re: 有邊隻學習杯唔溜水 平, 靚, 正

amypekkle....我仔仔用 combi stage 3, 個情況同你 bb 一樣, 我諗佢地係飲唔切 d 水, 所以漏番晒出黎. 有時仲會濁到 tim

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo