婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 1160


1#
發表於 05-5-25 21:12 |只看該作者

唉..我想問問各位媽咪

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 714


2#
發表於 05-5-25 23:30 |只看該作者

Re: 唉..我想問問各位媽咪

放鬆D啦, 多緊張都唔係咁容易有架. 同你老公亦都唔好因為要生BB而dodo.
經期成日唔準, 我建議你不如去睇下中醫, 調理下身體先再黎過啦!
放鬆呀~~~


大宅

積分: 1660


3#
發表於 05-5-26 21:43 |只看該作者

Re: 唉..我想問問各位媽咪

妳不妨同老公去旅行做人﹐個人輕鬆啲有機會大啲架!


大宅

積分: 1482


4#
發表於 05-5-28 02:54 |只看該作者

Re: 唉..我想問問各位媽咪

hi
我d m都唔準,但我3個月就有左 :lol: :lol: :lol:

我..


大宅

積分: 2231


5#
發表於 05-5-28 11:16 |只看該作者

Re: 唉..我想問問各位媽咪

My friend, she also "m唔準" (1yr only 4 times) and also the first one 冇咗 (one year ago), but now, she 有咗 (almost 3 moths la....)
唔駛驚 !! Relax or seek for advice from doctor la.....

Another friend also try 2 years, finally, her doctor gave her 排卵藥, she also 有咗 la.......

加油


禁止訪問

積分: 1160


6#
發表於 05-5-28 18:07 |只看該作者

Re: 唉..我想問問各位媽咪

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo