母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 2629


1#
發表於 10-7-7 17:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2629


2#
發表於 10-7-7 17:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 59166


3#
發表於 10-7-7 17:49 |只看該作者
我知bb食人奶wo
細個見過親戚餵我表妹丫ma……


別墅

積分: 869


4#
發表於 10-7-7 20:13 |只看該作者
同意



大宅

積分: 2501

好媽媽勳章


5#
發表於 10-7-7 20:32 |只看該作者
原帖由 xana 於 10-7-7 17:44 發表
回想起未曾做媽咪哥廿幾年來,我一路以為bb出世後梗係食奶粉架啦,直到我有左大女,search資料睇下邊隻奶粉好d,先知道原來人奶係最好,但深思好耐,問點解我地個社會比奶粉洗腦,連政府,好多我地最信任0既醫生,佢地都係對人奶一知半 ...


唔係bor...我個婦產科醫生好支持人奶...佢仲讚我叻女bor


禁止訪問

積分: 2629


6#
發表於 10-7-8 01:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 799


7#
發表於 10-7-8 09:17 |只看該作者
以前未有奶粉前個個都食人奶,到發明左奶粉.個個都比廣告”吸引”,仲要覺得奶粉好過人奶。


伯爵府

積分: 16931


8#
發表於 10-7-8 10:58 |只看該作者
你洗乜理其他人點諗啫, 我自己都係餵人奶, 我唔會理其他人係咪餵人奶架喎, 其他人鍾意奶粉係佢的事, 關我咩事啫, 點解要咁大反應啫. 始終人人的選擇都唔同.


禁止訪問

積分: 2629


9#
發表於 10-7-8 21:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11426

睛靈勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 10-7-8 23:19 |只看該作者
其實應該立法.奶粉商一定要硬性認同母乳嘅好處先.仲要講明佢哋有咩係母乳有配方奶粉無嘅成份.成日AA我都覺得好煩.

我上胎都係比我99係咁煩住哂,煩到我痴線,我宜家直頭唔理佢.
今胎我都同佢講係餵人奶,點知佢都仲要話:遲吓你都餵奶粉架啦!
根本就唔會支持我,遲吓我工都唔返要你個仔一個人做TIM呀!
爆愛車縫作


禁止訪問

積分: 2629


11#
發表於 10-7-9 00:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11426

睛靈勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 10-7-9 00:24 |只看該作者
餵人奶係好需要屋企人支持
我99嗰時就係因為
1)覺得食奶粉嘅B先會肥1,佢哋日想個BB肥.就反對餵人奶
2)覺得食人奶係窮嘅表現
3)D老人家好鐘意餵BB食奶,餵人奶咁佢哋未無得餵咯.(親眼見倒,我99個死樣)
4)覺得餵人奶個BB會好痴個亞媽,問題係個B唔痴佢就係問題

根本D老一 輩就係咁,唔信人奶!佢自己都係食人奶大.無人奶佢一早死咗
爆愛車縫作


大宅

積分: 1804


13#
發表於 10-7-9 00:56 |只看該作者
WA, 我覺得你講得好岩! 之前一直唔明點解D人係咁反對人奶, EVEN 我見BK D MAMA 都話BB 体重各樣OK... 但我就唔覺純粹因為佢地覺奶粉有營養D囉(如果係佢地應該要干涉埋食咩牌子添LA) , 我反而覺得你第3 同第4個原因好中呀!!!!! 疑團經已解開LA! 勁呀!



原帖由 蜜棗 於 10-7-9 00:24 發表
餵人奶係好需要屋企人支持
我99嗰時就係因為
1)覺得食奶粉嘅B先會肥1,佢哋日想個BB肥.就反對餵人奶
2)覺得食人奶係窮嘅表現
3)D老人家好鐘意餵BB食奶,餵人奶咁佢哋未無得餵咯.(親眼見倒,我99個死樣)
4)覺得餵人奶個B ...


珍珠宮

積分: 35322


14#
發表於 10-7-9 00:58 |只看該作者
我99, 4个仔女都係食人奶大, 佢同62都好支持我餵, 覺得人奶係最好.

姑奶, 阿嫂, 同身边至親朋友好少同我講奶粉好過人奶之类既言論, 反而知道bf好辛苦, 話我好偉大.

但我又唔覺得自己偉大, 人梗係食人奶ga la, 如果要阿b食奶粉, 好似畀啲唔好嘢佢食, 个心好唔舒服.

好在阿b堅拒食樽, 拒食奶粉, 一味啜, 如果唔係猛長期我都畀奶粉屈服左. 依家阿b3个月有14pd, 佢地見到不知幾開心.

痴身問題, 我99話最多咪痴到1岁, 之后食固體冇咁痴身ga la.
可能係佢4个仔女都唔痴掛.

[ 本帖最後由 Happy小米 於 10-7-9 01:01 編輯 ]


伯爵府

積分: 16931


15#
發表於 10-7-9 12:52 |只看該作者
奶粉商都冇否定人奶的好處, 有兩家奶粉商, 因為我有入會, 佢地定期打比我, 知道我係全人奶, 佢地都係叫我繼續餵人奶架喎.


男爵府

積分: 6581


16#
發表於 10-7-9 13:35 |只看該作者
世衛規定 , 奶粉商係唔可以就 0-6 months 初生嬰兒奶粉公開賣廣告架 . 所以你唔會見到雜誌或電視有賣呢種奶粉的廣告 . 因為世衛都知道人奶係好的 , 唔想奶粉商賣廣告進一步荼毒人心呀 .

另外我聽過梁淑芳醫生的講座錄音 , 佢硑究人奶好耐架啦 . 好支持母乳的 , 反對奶粉的 . 佢話調查過 , 點解奶粉商分咁多種大細仔奶粉 , 原來係因為錢的問題.

大家知唔知點解初生奶粉係最貴 ? 原因係人奶係低旦白的 , 牛奶係高旦白 , 初生兒消化力差 , 消化唔到的 , 所以生產初生奶粉 , 要將牛奶變做低旦白 , 過程係好花成本的 .

於是除左初生奶粉 , 就再出其他大仔奶粉 , 唔將旦白降到咁低 , 慳番成本 , 就賺多 d 錢. 美其名就話大仔奶粉加左乜加左乜 . 其實係一個咁o既陰謀. mouth:


大宅

積分: 2401


17#
發表於 10-7-9 14:39 |只看該作者
我所有屋企人都好支持我餵人奶, 可能係冇得反對, 但身邊d 朋友就好奇怪, 有d 未生bb 會問, "乜你仲餵緊人奶呀??" 好似好有問題咁!!

邊個話人奶b 唔肥, 我個仔兩個月就14lb , 生長線去到90%


大宅

積分: 2982


18#
發表於 10-7-9 15:03 |只看該作者
積極D睇,用你自己去洗其他人腦囉 ! 我一見朋友pregnant就俾一個lecture佢地,不停follow-up加鼓勵, 好開心,身邊有5-6個朋友直接間接受我影響都餵得好長. 自己成功幫埋人地成功仲開心.
[url=http://lilypie.com][img]http://lilypie.com/pic/080130/QHJc.jpg[/img


水晶宮

積分: 56409


19#
發表於 10-7-9 15:28 |只看該作者
原帖由 Jojolaw99 於 10-7-9 15:03 發表
積極D睇,用你自己去洗其他人腦囉 ! 我一見朋友pregnant就俾一個lecture佢地,不停follow-up加鼓勵, 好開心,身邊有5-6個朋友直接間接受我影響都餵得好長. 自己成功幫埋人地成功仲開心. ...


我都係呀. 我係我個朋友鼓勵我先餵到, 所以E+我D 朋友我又鼓勵佢地餵人奶, 一個成功, 一個因工作關係停左.

又係好多人問"1歲幾仲餵緊呀?" 我一定答"有乜問題呀?" 一副好正常既樣. 我99問餵到幾時呀? 我答佢餵到7 歲! hahahaha
我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


禁止訪問

積分: 2629


20#
發表於 10-7-9 15:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo