母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3260


1#
發表於 10-7-7 10:55 |只看該作者


侯爵府

積分: 22599

開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


2#
發表於 10-7-7 11:21 |只看該作者
大大吓就自己瞓得好d啦~


大宅

積分: 1369


3#
發表於 10-7-7 14:50 |只看該作者
After about 3 months old, good sleep all through the night most of the time!
原帖由 小曳人 於 10-7-7 11:21 發表
大大吓就自己瞓得好d啦~


複式洋房

積分: 419


4#
發表於 10-7-7 18:23 |只看該作者
我個女都訓得唔錯架, 其實同餵人奶冇乜關係, 如果你個b訓得唔好, 多d比佢曬下太陽啦, 每日十分鐘就夠架啦!


伯爵府

積分: 16931


5#
發表於 10-7-8 11:06 |只看該作者
細仔之前瞓 b 床, 就例牌半夜要醒一次 (佢唔係要食奶), 當時因為第二日要返工, 唔想煩, 佢一喊就比佢上大床一齊瞓, 好快瞓返. 後來愈來愈早喊, 早到我都未瞓佢就喊喇, 咁就索性全程跟我地瞓大床, 咁就一覺天光. 到近日天氣熱, 有時佢會五點幾醒一醒, 有少少燜憎, 咁我就會開冷氣, 咁佢又瞓返.


禁止訪問

積分: 8440


6#
發表於 10-7-8 13:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3260


7#
發表於 10-7-9 21:30 |只看該作者
agree,
不過老公不讓張大床
原帖由 mochuchu 於 10-7-8 13:00 發表
唔知係咪我成日瞓住離餵人奶,餵餵下就一齊瞓著咗,整整下就多數同床一齊瞓,佢宜家日間瞓得唔好架!!!有人陪瞓就好D

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo