母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4752


1#
發表於 10-7-26 18:15 |只看該作者
如题! BB 回家已经第4天,我差不多3晚没得sleep la, 因为BB每个鐘只吃10分鐘人奶 then sleep, 点弄都吾醒,我吾想比奶粉比BB,我想 keep whole 人奶, but really not easy for me. Any Mama has the similiar experience? Please share if you have good way to solve. Many thanks!!







大宅

積分: 3548


2#
發表於 10-7-26 23:03 |只看該作者
要弄醒bb, 可以試下同佢傾下偈, 郁下手手腳腳, 除左d衫肌膚接觸等

我兩個囡囡都係食10分鐘奶, 有時仲啜5-8分鐘就停, 我見佢有足夠濕片, 體重增長又幾理想, 事實又唔知佢食左幾多, 所以冇特別處理, 到大約6-8星期就自動變左3個鐘先食一餐, 所以就ok既, 只係要頭一個月餵密d囉, 堅持吧, 時間很快就過去了

不必要的家務及工作儘量減少吧, bb一食完奶, 就交給其他人幫忙照顧, 你自己爭取時間稍作休息, 對上奶也有幫助的

原帖由 rita1208 於 10-7-26 18:15 發表
如题! BB 回家已经第4天,我差不多3晚没得sleep la, 因为BB每个鐘只吃10分鐘人奶 then sleep, 点弄都吾醒,我吾想比奶粉比BB,我想 keep whole 人奶, but really not easy for me. Any Mama has the similiar experience? Pl ...


大宅

積分: 4752


3#
發表於 10-7-27 00:12 |只看該作者
Thank you for your reply, I'll keep trying!!

原帖由 doublei 於 10-7-26 23:03 發表
要弄醒bb, 可以試下同佢傾下偈, 郁下手手腳腳, 除左d衫肌膚接觸等

我兩個囡囡都係食10分鐘奶, 有時仲啜5-8分鐘就停, 我見佢有足夠濕片, 體重增長又幾理想, 事實又唔知佢食左幾多, 所以冇特別處理, 到大約6-8星期就 ...







侯爵府

積分: 20146

牛年勳章


4#
發表於 10-7-27 09:02 |只看該作者
我個b由出世開始 , 每次都係食5-10分鐘 , 好多時都只係食5分鐘咋
但係佢又有濕片 , 而且佢增重亦好理想
最重要佢有足夠既濕片
不必比太大壓力自己

仁德厚澤載福慧輝炫矢志盛風華


翡翠宮

積分: 92484

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


5#
發表於 10-7-27 10:02 |只看該作者
我個b都係咁,宜家兩星期大!不過佢體重增長得好好,所以我無理,總之片夠濕,有大便就ok
任何地方同樣的你,
有人把你抬得很高,
有人把你眨得很低,
有價值的東西,
只有在懂價值的人面前才有價值!
不要管別人怎麼看,
關鍵是自己怎樣看自己~


男爵府

積分: 6883

畀面勳章


6#
發表於 10-7-27 12:34 |只看該作者
我阿b出世時都係, 仲要隔3個鐘先食10分鐘, 好擔心, 試過不停搞醒佢食, 點知搞到自己冇得瞓, 最後仲嘔番出黎, 後尾見佢有濕片, 有重, 就由得佢, 自己休息好d仲好。

之後bb會慢慢調節, 加油!


原帖由 rita1208 於 10-7-26 18:15 發表
如题! BB 回家已经第4天,我差不多3晚没得sleep la, 因为BB每个鐘只吃10分鐘人奶 then sleep, 点弄都吾醒,我吾想比奶粉比BB,我想 keep whole 人奶, but really not easy for me. Any Mama has the similiar experience? Pl ...

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo