母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2084


1#
發表於 10-7-27 10:56 |只看該作者
由於出院前乳頭已經俾BB啜損咗,痛之餘又一直好唔番,於是泵出來用樽餵BB,而家雖然得兩日,發現BB已經唔識埋身啜,只係識得好似啜奶樽咁飲.
因為仲未上奶上得好,每3個鐘泵一次二邊加埋都係得40-80ml,好多時泵二次先夠一餐.........
好想多D奶,但係咪:
一定要BB啜返先會多奶?
萬一佢真係唔識埋身,仲有冇其他辦法?
點樣先可以訓練佢啜返?

Kindly advise! Many thanks!


侯爵府

積分: 22599

開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


2#
發表於 10-7-27 12:12 |只看該作者
原帖由 jess647 於 10-7-27 10:56 發表
一定要BB啜返先會多奶?
萬一佢真係唔識埋身,仲有冇其他辦法?
點樣先可以訓練佢啜返?


唔一定~
可以泵出嚟餵
你打去約健康院餵奶姑娘啦~ 佢地會幫到你!
我嗰時成十日先見佢地 (約好咗但係自己入咗院! 再約!) 姑娘話, bb越大, 就越難教返, 但係唔係唔得, 媽媽一定要夠堅強 (bb一定會喊!), 咁既然我都泵開嘅, 繼續泵都可以

咁~ 我一路泵出嚟餵, d奶慢慢多, bb兩個月可以全人奶!
到依家3個半月, 我返咗工成個月, 都仲可以keep 到!


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo