母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1230


1#
發表於 10-7-22 20:11 |只看該作者
我九月先生,但係我想只係頭兩個月喂人奶,可以嗎?如果可以,到時點轉奶粉??


大宅

積分: 2550


2#
發表於 10-7-23 00:14 |只看該作者
我之前都好似你甘打算,
餵三個月,
到返工個時就轉奶粉,
但系衣家餵左兩個月後,
就覺得我甘辛苦先至成功餵到全人奶,
而且依家餵得好好,
最重要系,
人奶系最好最適合BB ge,
我就唔捨得返工後放棄比人奶阿B飲。
所以我買左個泵打算返工後泵奶出來比阿B飲。

不如你都考慮下好似我甘啦,
就算唔可以返工時段泵奶,
嘛早晚埋身比BB食人奶lor,
食得幾多得幾多嘛!!!


子爵府

積分: 11853


3#
發表於 10-7-23 08:59 |只看該作者
支持!努力呀!


原帖由 茂哩媽 於 10-7-23 12:14 AM 發表
我之前都好似你甘打算,
餵三個月,
到返工個時就轉奶粉,
但系衣家餵左兩個月後,
就覺得我甘辛苦先至成功餵到全人奶,
而且依家餵得好好,
最重要系,
人奶系最好最適合BB ge,
我就唔捨得返工後放棄比人奶阿B飲。
所以我買左個泵 ...


大宅

積分: 2362


4#
發表於 10-7-23 10:40 |只看該作者
原帖由 茂哩媽 於 10-7-23 00:14 發表
我之前都好似你甘打算,
餵三個月,
到返工個時就轉奶粉,
但系衣家餵左兩個月後,
就覺得我甘辛苦先至成功餵到全人奶,
而且依家餵得好好,
最重要系,
人奶系最好最適合BB ge,
我就唔捨得返工後放棄比人奶阿B飲。
所以我買左個泵 ...


Yes, as Uncle Tung said... it's easy to quit but hard to keep staying in!

I'm sure you will find the benefit of breastfeed. I started breastfeed without a definite date to stop. I resume working when baby was 2.5 mth and keep pumping during lunch and whenever needed. My baby is now 8.5 mth and I just can't find a reason to stop!

If you can get through the first 2 mths, you can do it further! It's tough but it worths! Add oil!


大宅

積分: 2367

2021可愛聖誕B勳章


5#
發表於 10-7-23 13:12 |只看該作者
呢個問題應該問你阿bb.
餵得幾耐得幾耐啦!你會好enjoy架.


大宅

積分: 1230


6#
發表於 10-7-23 16:53 |只看該作者
可以的話,都會...但係bb會比媽咪湊,媽咪住得勁勁勁遠!一星期只返到去一至兩次!


男爵府

積分: 7620

好媽媽勳章


7#
發表於 10-7-23 19:32 |只看該作者
你可以做定冰奶,返去時攞埋返去,有心餵人奶,一定無難度

我成日塞乳線,多次想放棄,但係我好多奶,亞b係全人奶,一諗到我辛苦幾個月,佢就一世健康,我就唔想放棄,諗盡所有辦法去解決問題,加油呀!

原帖由 ivy1102 於 10-7-23 16:53 發表
可以的話,都會...但係bb會比媽咪湊,媽咪住得勁勁勁遠!一星期只返到去一至兩次!


大宅

積分: 1230


8#
發表於 10-7-24 12:31 |只看該作者
個問題係可唔可以喂兩個月唔喂..如果唔可以,我連人奶都唔喂...都話可以的話,我都會一路喂佢,或者到時我想喂咪一路喂囉~唉!


珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


9#
發表於 10-7-24 13:09 |只看該作者
原帖由 ivy1102 於 10-7-24 12:31 發表
個問題係可唔可以喂兩個月唔喂..如果唔可以,我連人奶都唔喂...都話可以的話,我都會一路喂佢,或者到時我想喂咪一路喂囉~唉!


點解餵兩個月唔餵係唔可以呢?
可唔可以主要係由你決定, bb咁細都唔識講好定唔好...
呢版媽咪都係鼓勵你繼續餵,
老實講餵到兩個月都算成功開咗個頭,
所以好多人都會盡量餵唔會咁快收工啫.

其實就算唔餵人奶都唔係罪過,
你就嚟生, 唔好比呢d小問題困擾你,
順其自然吧! 或者到你見到bb出世後, bb咁得意,
到時會上嚟問點樣儲奶呢!


子爵府

積分: 10180


10#
發表於 10-7-24 15:04 |只看該作者
其實餵幾耐都可以,你鍾意餵一星期又得,一個月又得.到時可以再奶粉,無問題架.
既然你想餵就試下餵先,如果兩個月後真係因為太遠既問題餵唔到,都起碼餵左兩個月,盡左努力啦.我相信你都係因為知道餵人奶好先想餵.
其實大家都係肉緊你,見你既然有心想餵,就想鼓勵你餵落去.
不過你先set定目標俾自己餵兩個月先啦,如果餵左個半月仲想餵咪再計劃下點泵奶同儲奶囉.
你可以係醫院問定姑娘點餵奶粉,兩手準備.只要錫bb,咩都係最好.


大宅

積分: 1931


11#
發表於 10-7-24 15:28 |只看該作者
總之餵得幾耐得幾耐,盡自己能力啦!


大宅

積分: 1230


12#
發表於 10-7-26 08:56 |只看該作者
原帖由 evapecosbb 於 10-7-24 15:04 發表
其實餵幾耐都可以,你鍾意餵一星期又得,一個月又得.到時可以再奶粉,無問題架.
既然你想餵就試下餵先,如果兩個月後真係因為太遠既問題餵唔到,都起碼餵左兩個月,盡左努力啦.我相信你都係因為知道餵人奶好先想餵.
其實大 ...


好多謝你明白我既意思,當然可以的話,我都想一路喂落去,但係我想問,BB 會唔會食慣左人奶唔肯轉奶粉??另外,我地做開奶既,突然唔喂人奶,咪會谷奶得好嚴重??


侯爵府

積分: 20146

牛年勳章


13#
發表於 10-7-26 11:25 |只看該作者
原帖由 ivy1102 於 10-7-26 08:56 發表


好多謝你明白我既意思,當然可以的話,我都想一路喂落去,但係我想問,BB 會唔會食慣左人奶唔肯轉奶粉??另外,我地做開奶既,突然唔喂人奶,咪會谷奶得好嚴重?? ...


我個情況同你一樣
我個B餵左兩個幾月人奶 ,
番工後轉左奶粉 , 係因為同我亞媽住得好遠 , 我放假先過去一次 , 一想到我屋企個雪柜勁多野 , 又唔夠涷(較涷左 ,我99佢地又會夠番唔涷) , 都無地方擺奶 , 我同我奶奶一齊住 , 雪柜D野唔係我 , 佢又唔贊成將D奶擺係雪柜 , 到時一定多多說話講 , 一諗起就覺得好煩 , 所以都係放棄,轉奶粉比BB食
但依家番左工一個月 , 個心成日都放唔底 , BB要食奶粉呢樣野.........
如果有得番轉頭,我會選擇繼續餵

如果你餵左兩個月真係唔想繼續 , 可以食番D回奶既野幫助下 , 都係果句 , 餵得幾餵耐就幾耐LA
仁德厚澤載福慧輝炫矢志盛風華


伯爵府

積分: 16230


14#
發表於 10-7-27 00:56 |只看該作者
原帖由 ivy1102 於 10-7-26 08:56 發表


好多謝你明白我既意思,當然可以的話,我都想一路喂落去,但係我想問,BB 會唔會食慣左人奶唔肯轉奶粉??另外,我地做開奶既,突然唔喂人奶,咪會谷奶得好嚴重?? ...


BB 會唔會食慣左人奶唔肯轉奶粉??聽聞有d bb真係會揀奶食, 亦有一d bb 係食奶 粉會敏感, 所以要轉奶 粉都唔可以一刀切, 安全的做法是先試少量奶粉, 無敏感無問題先慢慢加. 而且太快減人奶真係會好谷, 如一下子停人奶, 但bb 食奶粉有問題時就很難回頭, 因停奶後要再上奶會更辛苦的.

大家奶媽緊張你, 係因為餵人奶最辛苦係頭一個月, 你目標兩個月太可惜囉, 仲有的係, 如果你一心打算之後餵奶粉, 係好難堅持到餵最初的兩個月, 因為真係好辛苦的, 我好多朋友跟你一樣想法, 到時就真係頂唔順辛苦, 成日覺得反正b b之後都係食奶粉, 就好快放棄左, 最終餵一個月都餵唔到 (當然啦, 因為最辛苦係第一個月麻)

但我亦有朋友跟你一樣, 一星期都係送一次奶去婆婆家, 但都餵左好耐啦!
而且bb 六個月後可食固體, 咁係儲奶送奶都唔會太辛苦, 你捱4個月-6個月就得, bb 就可以全人奶了.

加油啦



[ 本帖最後由 hanbb 於 10-7-27 00:57 編輯 ]


子爵府

積分: 10180


15#
發表於 10-7-27 12:11 |只看該作者
你唔使擔心,我住院時見有媽咪上一胎只係餵左一個月,呢胎都只係諗住餵一個月.另外有媽咪餵左半個月後放棄左,佢而家都餵緊奶粉.個B兩個月,佢果時都無食任何野收奶,自己就咁無奶.
總之你唔使擔心,決定左餵母乳先,到時再睇下點.如果你餵左奶粉先,就好難餵人奶.
如果你怕BB食慣左人奶唔食奶粉,你可以返工前兩個星期開始一餐一餐慢慢幫佢轉,不過聽講奶粉甜D,BB一定會食.

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo