原帖由 茂哩媽 於 10-7-23 00:14 發表
我之前都好似你甘打算,
餵三個月,
到返工個時就轉奶粉,
但系衣家餵左兩個月後,
就覺得我甘辛苦先至成功餵到全人奶,
而且依家餵得好好,
最重要系,
人奶系最好最適合BB ge,
我就唔捨得返工後放棄比人奶阿B飲。
所以我買左個泵 ...
原帖由 ivy1102 於 10-7-26 08:56 發表
好多謝你明白我既意思,當然可以的話,我都想一路喂落去,但係我想問,BB 會唔會食慣左人奶唔肯轉奶粉??另外,我地做開奶既,突然唔喂人奶,咪會谷奶得好嚴重?? ...
原帖由 ivy1102 於 10-7-26 08:56 發表
好多謝你明白我既意思,當然可以的話,我都想一路喂落去,但係我想問,BB 會唔會食慣左人奶唔肯轉奶粉??另外,我地做開奶既,突然唔喂人奶,咪會谷奶得好嚴重?? ...