母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2042


1#
發表於 10-7-24 01:34 |只看該作者
我係泵媽, 因為奶量唔夠所以晚上餵奶粉, 日間就泵比bb飲, 點知今日冇啦啦m到, 甘係咪會開始冇奶呢? 會唔會連果小小都冇埋? 我仲打算返工都餵, 希望可以餵到6個月, 點好?


大宅

積分: 1369


2#
發表於 10-7-24 23:30 |只看該作者
我的經驗是m到前1日左右開始pump少左,m來後,第2天左右又開始多番.影饗時間不長.吾知其他mami係咪甘.


複式洋房

積分: 482


3#
發表於 10-7-27 09:16 |只看該作者
我m前幾日會少奶, 特別m前4日會創新低, 慘不忍睹


男爵府

積分: 9674


4#
發表於 10-7-27 09:39 |只看該作者
我第一次黎m奶量只係微跌,但係最近呢次奶量明顯跌左,好傷,連辛苦儲埋啲冰奶都要出山


大宅

積分: 2386

好媽媽勳章


5#
發表於 10-7-27 13:49 |只看該作者
會, 不過完左就會自然昇番...
成功奶媽在乎"無比勤力"
加油.


大宅

積分: 2042


6#
發表於 10-7-27 16:52 |只看該作者
多謝各位媽媽既意見丫,希望keep 到啦!大家努力丫

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo