母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8366


1#
發表於 10-7-27 12:10 |只看該作者
我想增奶, 因為我發覺就算我每隔4hr泵一次, 一次100ml, 得600ml......我個囡已經4個月, 每日5餐, 一餐5安 (其實應該唔夠佢食), 都750ml, 我而家日日補冰奶, 但就黎冇貨, 可以點?各位媽媽有冇好方法介紹?

如果日日都飲上奶湯水都冇效果, 係咪要試下More XXXX Plus? 其實我唔太想食葯丸, 但冇辦法都要食

想問下邊度有得賣?More XXXX Plus係咪得一個牌子?


禁止訪問

積分: 5250


2#
發表於 10-7-27 12:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8366


3#
發表於 10-7-27 14:16 |只看該作者
原帖由 chrisbaby 於 10-7-27 12:16 發表
我諗你係講 more milk plus, 我都食緊, 成份係草本, 冇西藥, 所以我先敢keep住食. 牌子叫motherlove, 我係www.mamabbshop.com 到上網買


yes, more milk plus, 咁motherlove係咪得一種咋, 幾錢果種先岩?有冇得送貨?你食左效果ok嗎?


民房

積分: 8


4#
發表於 10-7-27 18:04 |只看該作者
我之前因為要出差, 要儲多D奶, 都有試more milk plus, 其實你可以去佢的門市, 有個女仔好nice, 佢可以因應你情況, 比d suggestion 比你.


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo