自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8012


1#
發表於 10-8-4 11:09 |只看該作者
THANKS!


男爵府

積分: 7504

畀面勳章


2#
發表於 10-8-4 11:38 |只看該作者
星期六好似會落雨,如果要掘蜆,要上天文台網站看看潮汐漲退時間..


伯爵府

積分: 16162


3#
發表於 10-8-4 11:43 |只看該作者
http://www.leedeelive.com/thread-17409-1-1.html


e 度有得拙蜆.


伯爵府

積分: 16482

醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 10-8-4 11:52 |只看該作者


原帖由 35C9 於 10-8-4 11:43 發表
http://www.leedeelive.com/thread-17409-1-1.html


e 度有得拙蜆.


*得饒人處且饒人!!
*Be able to forgive, and forgive !!
*許しを、できるようしようと許す!!
*용서를, 수 만나 용서를!!


男爵府

積分: 8012


5#
發表於 10-8-4 13:42 |只看該作者
原帖由 媽媽婆婆 於 10-8-4 11:38 AM 發表
星期六好似會落雨,如果要掘蜆,要上天文台網站看看潮汐漲退時間..



星期六好似會落雨 , 唔好啦!


大宅

積分: 2276

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6#
發表於 10-8-4 13:52 |只看該作者
原帖由 35C9 於 10-8-4 11:43 發表
http://www.leedeelive.com/thread-17409-1-1.html


e 度有得拙蜆.


圖文並荿,正!
....


大宅

積分: 2276

好媽媽勳章 醒目開學勳章


7#
發表於 10-8-4 14:00 |只看該作者
原帖由 baby2046 於 10-8-4 11:09 發表
THANKS!


今個星期六退潮個水位好似唔係好低,同埋注意個退潮時間大約係9:00-13:30(最低)
....


伯爵府

積分: 19943


8#
發表於 10-8-4 14:12 |只看該作者
原帖由 35C9 於 10-8-4 11:43 發表
http://www.leedeelive.com/thread-17409-1-1.html


e 度有得拙蜆.




侯爵府

積分: 24288

好媽媽勳章 畀面勳章 親子達人勳章


9#
發表於 10-8-4 22:50 |只看該作者
原帖由 whoareyou 於 10-8-4 14:00 發表


今個星期六退潮個水位好似唔係好低,同埋注意個退潮時間大約係9:00-13:30(最低)


請問點睇架??我睇天文台WEB SITE,最低係約14:00-16:00..我係咪睇錯咗呢??


公爵府

積分: 26486


10#
發表於 10-8-4 23:23 |只看該作者
唔同區的朝夕資料有少許差異的..


男爵府

積分: 7000

好媽媽勳章


11#
發表於 10-8-5 09:34 |只看該作者
我都打算依個星期六 or 日帶小朋友去水口掘蜆, 但我唔知係天文台個網邊個位置可以睇到退潮時間.可唔可以教o下我呀.


男爵府

積分: 8012


12#
發表於 10-8-5 22:35 |只看該作者
原帖由 hinhin.mami 於 10-8-5 09:34 AM 發表
我都打算依個星期六 or 日帶小朋友去水口掘蜆, 但我唔知係天文台個網邊個位置可以睇到退潮時間.可唔可以教o下我呀.


我都想知.


公爵府

積分: 26486


13#
發表於 10-8-5 23:31 |只看該作者
原帖由 hinhin.mami 於 10-8-5 09:34 發表
我都打算依個星期六 or 日帶小朋友去水口掘蜆, 但我唔知係天文台個網邊個位置可以睇到退潮時間.可唔可以教o下我呀.


http://www.hko.gov.hk/tide/ctide_main.htm

天文台網站>海洋服務資料>潮汐資料, 見到地圖, 再接你想選擇的區域..


大宅

積分: 4678

BK Milk勳章


14#
發表於 10-8-6 16:19 |只看該作者
想問星期日下午3點係唔係潮退時候,應該幾點到水口最好.

原帖由 焯媽媽 於 10-8-5 23:31 發表


http://www.hko.gov.hk/tide/ctide_main.htm

天文台網站>海洋服務資料>潮汐資料, 見到地圖, 再接你想選擇的區域..


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


15#
發表於 10-8-6 16:22 |只看該作者
除左落雨之後,最大問題係落完雨溝淡左海水,死好多蜆.....我上次就係啦....落完雨去.....無乜蜆掘呀

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo