跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2852


1#
發表於 10-12-1 23:49 |只看該作者
早前到加州 Interview, 2009-5月BB女:-
11準時到, 但要等, BB自己玩, 見一女士行過,
走埋去Give Five (勁主動 ). 原來係主任出來叫另一小朋友Interview.
一等半個鐘, BB要覺覺...唔係呀! 主任出來後話比BB休息先...我話叫醒BB啦! 爸爸叫她玩入面啲車車, 人仔醒醒地...
面試有玩具琴...大積木...其他玩具...但人仔玩玩下想玩人地部電腦 ...!!
主任唱歌...之後人仔拍哂手(係屋企都一樣)...
叫人仔講野...唔識...
叫人仔比玩具爸爸...但先騙比主任再比爸爸...-_-"
跟住人仔走去我手袋找奶咀要覺覺...還生氣要靜啲
無辨法...我地細聲講人仔日常生活...期望等
最後我地想首三個月上午班再轉全日...主任話到時一定全日已爆...
主任話二星期收不到消息=唔收...至今天還有二天, 打去問...話太多人未知...好驚...
下午收到話ok...多話亜女的Give Five 和 Good Bye Kiss!


男爵府

積分: 5544


2#
發表於 10-12-2 02:20 |只看該作者
謝謝分享! 希望你好快有好消息啦!


大宅

積分: 2946


3#
發表於 10-12-2 23:19 |只看該作者
原帖由 catsomama 於 10-12-1 23:49 發表
早前到加州 Interview, 2009-5月BB女:-
11時準時到, 但要等, BB自己玩, 見一女士行過,
走埋去Give Five (勁主動 ). 原來係主任出來叫另一小朋友Interview.
一等半個鐘, BB要覺覺...唔係呀! 主任出來後話比BB ...

Thanks for your report. Very helpful information.


大宅

積分: 2578


4#
發表於 10-12-3 15:36 |只看該作者
我都係上星期六(27/11)去上午去in 上午N班~阿女家陣都未識講野,老師問乜佢都無反應 自顧住自己係到玩囉!睇來到無咩希望囉

[ 本帖最後由 tcmkhksar 於 10-12-3 15:37 編輯 ]


大宅

積分: 2578


5#
發表於 10-12-4 13:08 |只看該作者
o岩o岩收到Sunkids電話,叫我阿女係1月8日去2nd IN。想問下有無媽媽之前試過有咁情況呀??


男爵府

積分: 5544


6#
發表於 10-12-4 14:47 |只看該作者
我之前打去問時,佢地都有講如果小朋友表現唔好,會有2nd in,咁即係仲有機會呀! 好過in完1次無就無丫。
加油!

原帖由 tcmkhksar 於 10-12-4 13:08 發表
o岩o岩收到Sunkids電話,叫我阿女係1月8日去2nd IN。想問下有無媽媽之前試過有咁情況呀??

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo