立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1299
別墅
積分: 847
原帖由 小嬌媽 於 10-8-25 11:20 發表 我都會咕嚕咕嚕架, 不過我諗我果D係風或氣呀....成日都ur出黎, 同埋放屁囉.....不過如果肚餓果時, 就會好勁,咕到反胃添呀!!
原帖由 yy_kan 於 10-8-25 11:56 發表 我又唔似係呢種wor, 感覺上係個肚咕, 唔係個胃, 真係好奇怪!!!
積分: 955
原帖由 小嬌媽 於 10-8-25 11:57 發表 我唔淨止胃呀, 連條腸都係咁架....總之就成個肚都係咁啦...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy