跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1299


1#
發表於 10-8-25 11:03 |只看該作者
呢幾日覺得個肚好像怪怪的, 唔識形容, 但有時候就覺得肚入面好似有D水泡浮上水面個種咕嚕咕嚕咁 (希望你地明啦 真係唔知點形容), 無肚痛, 但感覺好怪lor... 你地有無咁架?


別墅

積分: 847


2#
發表於 10-8-25 11:20 |只看該作者
我都會咕嚕咕嚕架, 不過我諗我果D係風或氣呀....成日都ur出黎, 同埋放屁囉.....不過如果肚餓果時, 就會好勁,咕到反胃添呀!!


大宅

積分: 1299


3#
發表於 10-8-25 11:56 |只看該作者
我又唔似係呢種wor, 感覺上係個肚咕, 唔係個胃, 真係好奇怪!!!

原帖由 小嬌媽 於 10-8-25 11:20 發表
我都會咕嚕咕嚕架, 不過我諗我果D係風或氣呀....成日都ur出黎, 同埋放屁囉.....不過如果肚餓果時, 就會好勁,咕到反胃添呀!!


別墅

積分: 847


4#
發表於 10-8-25 11:57 |只看該作者
原帖由 yy_kan 於 10-8-25 11:56 發表
我又唔似係呢種wor, 感覺上係個肚咕, 唔係個胃, 真係好奇怪!!!


我唔淨止胃呀, 連條腸都係咁架....總之就成個肚都係咁啦...


別墅

積分: 955


5#
發表於 10-8-25 12:14 |只看該作者
我都係吖...個肚仔成日咕嚕咕嚕...放屁都有吖...


大宅

積分: 1299


6#
發表於 10-8-25 12:19 |只看該作者
哈哈, 原來你地都係咁架? 咁都好D, 仲以為係自己唔正常~~

原帖由 小嬌媽 於 10-8-25 11:57 發表


我唔淨止胃呀, 連條腸都係咁架....總之就成個肚都係咁啦...


別墅

積分: 847


7#
發表於 10-8-25 12:23 |只看該作者
唔會啦, 個個大肚婆個肚都係成日唔多舒服架....唔須要咁擔心, 只要唔係肚痛就得喇!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo