跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 352


1#
發表於 10-8-17 11:07 |只看該作者
今朝7點幾,阿B扭計, 抱完佢放番落床。轉過頭佢又喊, 入去一睇, 佢竟然自己反轉左身喎!! (阿B啱啱滿左月2日)
好驚呀.. 佢會唔會自己反轉左焗親自己架??


大宅

積分: 1464


2#
發表於 10-8-17 11:38 |只看該作者
咁快識轉身, so smart wow!!

原帖由 ngachai 於 10-8-17 11:07 發表
今朝7點幾,阿B扭計, 抱完佢放番落床。轉過頭佢又喊, 入去一睇, 佢竟然自己反轉左身喎!! (阿B啱啱滿左月2日)
好驚呀.. 佢會唔會自己反轉左焗親自己架?? ...


大宅

積分: 3782


3#
發表於 10-8-17 12:02 |只看該作者
咁快就識轉身,咁你要留意多d喇!

原帖由 ngachai 於 10-8-17 11:07 發表
今朝7點幾,阿B扭計, 抱完佢放番落床。轉過頭佢又喊, 入去一睇, 佢竟然自己反轉左身喎!! (阿B啱啱滿左月2日)
好驚呀.. 佢會唔會自己反轉左焗親自己架?? ...


大宅

積分: 4692


4#
發表於 10-8-17 12:03 |只看該作者
叻仔喎, 咁快識轉身, 我個仔只係識由打平瞓, 左右2邊打側瞓咋~~
咁你要更加睇緊d佢囉~行開行埋或者2邊加d被仔欄住bb, 等佢唔好自己轉到身囉
如果唔係, 好易有意外架~


大宅

積分: 1414


5#
發表於 10-8-17 16:40 |只看該作者
吓,咁快,我大仔6個月先識轉身咋!咁你真係要小心睇實D~



大宅

積分: 1769


6#
發表於 10-8-17 17:23 |只看該作者
會唔會係打側既時候平衡唔到變左反轉左 ??
我地個姨生仔e+4個月先啱啱識反轉身,
你要小心睇緊d亞b呀!!

31week <1.37Kg>     34week <正常>
36week < 2.174kg偏細> 37week<正常>
37week4days <2.8Kg合格>


男爵府

積分: 6596


7#
發表於 10-8-17 18:12 |只看該作者
我媽咪個朋友個新抱個b都係...1個多月就識反身....可能是啲奶粉......



<img border=&quot;0&quot; src=&quot;http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/1;20711;11/st/20130313/k/cafd/preg.png&quot;></a>


複式洋房

積分: 352


8#
發表於 10-8-17 18:32 |只看該作者
我都好擔心... 阿B會唔會反轉左焗親自己? 有乜方法可以預防佢自己反轉呢??
唉.. 知佢識轉身又開心, 但係就更擔心...


大宅

積分: 1769


9#
發表於 10-8-18 11:12 |只看該作者
用毛巾捲起放係兩邊頂住/買個d有兩個枕仔頂住個d側睡枕, 會唔會好d!

原帖由 ngachai 於 10-8-17 18:32 發表
我都好擔心... 阿B會唔會反轉左焗親自己? 有乜方法可以預防佢自己反轉呢??
唉.. 知佢識轉身又開心, 但係就更擔心...

31week <1.37Kg>     34week <正常>
36week < 2.174kg偏細> 37week<正常>
37week4days <2.8Kg合格>


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


10#
發表於 10-8-20 10:14 |只看該作者
原帖由 ngachai 於 10-8-17 18:32 發表
我都好擔心... 阿B會唔會反轉左焗親自己? 有乜方法可以預防佢自己反轉呢??
唉.. 知佢識轉身又開心, 但係就更擔心...


佢係自然識轉身就由得佢啦, 我覺得唔應該阻止佢轉身, 反而係要諗點去防止佢因為轉左身而焗親.

佢訓覺時可以用睡袋;
床單唔好太鬆;
唔好用枕頭;
唔好放公仔/毛巾/或者其他雜物響床仔度等等..

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo