母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4692


1#
發表於 10-8-16 22:34 |只看該作者
想問下大家用邊款餵奶巾?
可唔可以send條link我睇下
我都好想可以隨街餵到阿b, 唔洗成日屈係屋企, 怕出街唔方便

另外想問埋你地如果係街餵阿b, 你地會帶咩bra? 會唔會用乳墊? 會唔會行行下街有奶流出黎?


禁止訪問

積分: 5542


2#
發表於 10-8-16 22:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4692


3#
發表於 10-8-17 00:18 |只看該作者
咁你用過覺得點?
係咪真係睇唔到你餵奶架?
同埋係咪我要抱住個bb架?


子爵府

積分: 11224


4#
發表於 10-8-17 10:10 |只看該作者
原帖由 奀奀豬 於 10-8-16 22:34 發表
想問下大家用邊款餵奶巾?
可唔可以send條link我睇下
我都好想可以隨街餵到阿b, 唔洗成日屈係屋企, 怕出街唔方便

另外想問埋你地如果係街餵阿b, 你地會帶咩bra? 會唔會用乳墊? 會唔會行行下街有奶流出黎? ...


我冇買餵奶巾 , 平時出街餵 , 都係揾包被 / 外套 / 披肩遮住 !

我會著哺乳 bra , 即係有個扣嗰 d , 餵嗰時 , 除甩個扣 , 同埋日日都會用乳墊架 ~


大宅

積分: 4692


5#
發表於 10-8-17 11:43 |只看該作者
嘩~你咁堅既, 唔用餵奶巾添呀, 唔怕比人睇到咩?
我都有個果d哺乳bra, 但除咗個扣張塊布向下翻之後, 又會彈返上黎, 頂住咗阿b食奶咁... ..


子爵府

積分: 11224


6#
發表於 10-8-17 13:33 |只看該作者
原帖由 奀奀豬 於 10-8-17 11:43 發表
嘩~你咁堅既, 唔用餵奶巾添呀, 唔怕比人睇到咩?
我都有個果d哺乳bra, 但除咗個扣張塊布向下翻之後, 又會彈返上黎, 頂住咗阿b食奶咁... ..


我會揾包被披肩嗰 d 遮住 , 都睇唔到啦 !!

仲月個 bra , 我向下翻之後, 會對摺一吓 , 咪唔怕佢彈返上嚟 lor !


大宅

積分: 4692


7#
發表於 10-8-17 14:01 |只看該作者
等我搵日係屋企再試下個bra先~
我而家一路都只係用前扣式既bra黎餵咋, 每次食完, 一定要放低阿b先, 然後收拾返我個胸, 先再幫bb掃風
我都諗緊遲d係街唔知點收拾返個胸


子爵府

積分: 11224


8#
發表於 10-8-17 14:20 |只看該作者
原帖由 奀奀豬 於 10-8-17 14:01 發表
等我搵日係屋企再試下個bra先~
我而家一路都只係用前扣式既bra黎餵咋, 每次食完, 一定要放低阿b先, 然後收拾返我個胸, 先再幫bb掃風
我都諗緊遲d係街唔知點收拾返個胸 ...


咁你用前扣式 bra , 一邊食時 , 另一邊咪係度漏奶 ?

因哺乳 bra 除開一邊時 , 另一邊都有乳墊架嘛 !


大宅

積分: 4692


9#
發表於 10-8-17 14:29 |只看該作者
所以另一邊我要hold啱個位, 用面衫輕輕cool一cool住佢, 等佢唔好走位
不過成日都走既, 所以好多時一路餵, 一路要執囉


禁止訪問

積分: 699


10#
發表於 10-8-17 14:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11224


11#
發表於 10-8-17 14:56 |只看該作者
原帖由 奀奀豬 於 10-8-17 14:29 發表
所以另一邊我要hold啱個位, 用面衫輕輕cool一cool住佢, 等佢唔好走位
不過成日都走既, 所以好多時一路餵, 一路要執囉


咁你真係要試吓哺乳 bra 喇 ~


大宅

積分: 4692


12#
發表於 10-8-17 17:11 |只看該作者
咁哺乳bra你地果d係咩質地? 棉質好定好似我地平時d bra滑嘟嘟果d質地好?

原帖由 Rachel-mi 於 10-8-17 14:56 發表


咁你真係要試吓哺乳 bra 喇 ~


子爵府

積分: 11224


13#
發表於 10-8-17 17:24 |只看該作者
原帖由 奀奀豬 於 10-8-17 17:11 發表
咁哺乳bra你地果d係咩質地? 棉質好定好似我地平時d bra滑嘟嘟果d質地好?


平時喺屋企 , 會著布嗰 d , 冇承托 , 出街就著有軟膠 , bra 滑嘟嘟質地嗰 d ~


大宅

積分: 4692


14#
發表於 10-8-18 11:15 |只看該作者
邊度有得賣?大約咩價錢?

原帖由 Rachel-mi 於 10-8-17 17:24 發表


平時喺屋企 , 會著布嗰 d , 冇承托 , 出街就著有軟膠 , bra 滑嘟嘟質地嗰 d ~


珍珠宮

積分: 35322


15#
發表於 10-8-18 22:19 |只看該作者
原帖由 奀奀豬 於 10-8-18 11:15 發表
邊度有得賣?大約咩價錢?


我于leona買, 綿質, $1xx, 中間有三粒button, 餵時松開兩粒, 又除下bra扣, 就一边打開餵, 另一边仲有bra同乳垫, 有奶陣果時都吸左啲奶.

不過, 如果唔餵果边nipple係摺起來的話, 啲奶係漏唔出ga, 唔知你地係咪咁.


子爵府

積分: 11224


16#
發表於 10-8-19 10:23 |只看該作者
原帖由 奀奀豬 於 10-8-18 11:15 發表
邊度有得賣?大約咩價錢?


我喺 mother world 買 , $289 一個 , 買二送一 !


大宅

積分: 4692


17#
發表於 10-8-19 12:36 |只看該作者
唉~我等坐完月試下出街買先, 老公又唔方便幫我買, 我驚一出街, 帶住阿b, 好"喱hea"


男爵府

積分: 6262


18#
發表於 10-8-19 13:31 |只看該作者
我知道Glamourmom哺乳內衣, 係背心外型入面內置哺乳bra(有橡筋做承托). 前面可以除扣, 同哺乳bra一樣. 係屋企可以就咁著, 出街就可以當底衫,或者加pad當背心著.


大宅

積分: 4692


19#
發表於 10-8-19 17:05 |只看該作者
咁邊度有得賣同埋幾錢呀?

原帖由 Chrisdindin 於 10-8-19 13:31 發表
我知道Glamourmom哺乳內衣, 係背心外型入面內置哺乳bra(有橡筋做承托). 前面可以除扣, 同哺乳bra一樣. 係屋企可以就咁著, 出街就可以當底衫,或者加pad當背心著. ...


男爵府

積分: 6262


20#
發表於 10-8-19 17:54 |只看該作者
係NINE MONTHS同LINEA都有得賣, 但係LINEA得好少色同款, NINE MONTHS 有好多色, 又有長身同短身揀. 400蚊左右啦. 雖然貴少少, 但係佢係厚身料, 真係著得出街 (加PAD).

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo