興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5282

畀面勳章


1#
發表於 10-8-19 15:25 |只看該作者
Panasonic LUMIX LX5

我想買部DC影生活照, 風景,夜景,寵物,深淺景物+高清拍片, 請問 Panasonic LUMIX LX5 OK嗎 ?
價錢 : $4590 (係咪貴左d)

我見Panasonic LUMIX LX3 $3000

請問兩個model 的 function 相差得遠嗎 ?


大宅

積分: 3559

好媽媽勳章


2#
發表於 10-8-19 16:09 |只看該作者
我都睇中左呢部, 之前想買s90, 不過見出左一段時間, 又無高清拍片, 所以一路考慮未買, 唔知呢部影小朋友o唔ok呢?


版主

積分: 34267

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 10-8-19 19:29 |只看該作者
今日已經宣佈就有S95, 會有HD Movie(HD) 1280 x 720 @ 24 fps.


原帖由 TaTa83 於 10-8-19 16:09 發表
我都睇中左呢部, 之前想買s90, 不過見出左一段時間, 又無高清拍片, 所以一路考慮未買, 唔知呢部影小朋友o唔ok呢?


男爵府

積分: 7117

醒目開學勳章


4#
發表於 10-8-19 20:16 |只看該作者
我會等canon powershot s95, 外國話8月尾有得賣, 因為而家賣緊的powershot s90 d 相以dc來計實在太好

公司用緊panasonic lx3, 我用過好多次來影室內物件, 都有偏色現象, 而且好唔鍾意個設計
1. 想影相時, 個鏡頭蓋都唔知擺去邊, 阻住晒
2. 原裝相機袋好硬, 影相時又係唔知擺去邊
3. 一般的設定又收到好入, 要入幾個menu至改動得到
4. 影室內相(酒樓人物聚會), 用iso400唔開閃光燈, d相真係唔見得人, 反而我而家用緊嘅canon s90就好掂, 真係隨意也可以影到d靚相

不過好多人話lx3好用, 影相好靚, 可能我真係唔識影相喇


男爵府

積分: 5282

畀面勳章


5#
發表於 10-8-19 21:19 |只看該作者
原帖由 clpapa 於 10-8-19 19:29 發表
今日已經宣佈就有S95, 會有HD Movie(HD) 1280 x 720 @ 24 fps.


係咪CANON官方宣佈? 有冇話香港幾時有?
我知S90影相都好靚^^


版主

積分: 34267

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6#
發表於 10-8-19 21:36 |只看該作者
http://www.canon.com.hk/Download.aspx?pressrelease_id=10481&file_type=4

幾時有就未知.

原帖由 RAYMA 於 10-8-19 21:19 發表


係咪CANON官方宣佈? 有冇話香港幾時有?
我知S90影相都好靚^^


男爵府

積分: 5282

畀面勳章


7#
發表於 10-8-20 09:40 |只看該作者
原帖由 clpapa 於 10-8-19 21:36 發表
http://www.canon.com.hk/Download.aspx?pressrelease_id=10481&file_type=4

幾時有就未知.


我打左去CANON問,市場部話未有日子, 但短期內會出售


大宅

積分: 3559

好媽媽勳章


8#
發表於 10-8-20 10:59 |只看該作者
嘩! 多謝報料! 慶幸自已忍到手, 等! 我一定等埋S95!!!我偏愛canon多d!


公爵府

積分: 25584

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


9#
發表於 10-8-20 11:29 |只看該作者
原本諗住買LX5, 細d又唔洗換鏡頭, 而家又出S95, 真係好, 我自己都係鐘意CANON機


男爵府

積分: 9682

好媽媽勳章


10#
發表於 10-8-20 13:28 |只看該作者
唔知賣幾錢呢?


大宅

積分: 3559

好媽媽勳章


11#
發表於 10-8-20 13:43 |只看該作者
原來仲有G12出呀, 又係有高清拍片~

死喇! 我有選擇障礙ga, 唔識拺呀!!!


版主

積分: 34267

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


12#
發表於 10-8-20 14:25 |只看該作者
冇呀??? 你邊度見有G12????


原帖由 TaTa83 於 10-8-20 13:43 發表
原來仲有G12出呀, 又係有高清拍片~

死喇! 我有選擇障礙ga, 唔識拺呀!!!


大宅

積分: 3559

好媽媽勳章


13#
發表於 10-8-20 14:43 |只看該作者
原帖由 clpapa 於 10-8-20 14:25 發表
冇呀??? 你邊度見有G12????



呢度呀~

http://www.photographybay.com/2010/08/19/canon-g12-leaks-out-finally-gets-hd-video-among-other-upgrades/


版主

積分: 34267

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


14#
發表於 10-8-20 14:57 |只看該作者
呢個係來自Canon rumour, 暫時都只係傳聞, 未正式公佈.
不過機會都好大, 可能星期一LA.


[ 本帖最後由 clpapa 於 10-8-20 15:03 編輯 ]


大宅

積分: 3569


15#
發表於 10-8-20 15:49 |只看該作者
我問過賣相機舖既老細買咩牌子相機好,佢話都話係canon
s90幾銀呀?


公爵府

積分: 25584

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


16#
發表於 10-8-20 17:20 |只看該作者
嘩~ 仲有G12添, 到時真係要揀清楚


男爵府

積分: 5282

畀面勳章


17#
發表於 10-8-20 17:44 |只看該作者
原帖由 clpapa 於 10-8-20 14:57 發表
呢個係來自Canon rumour, 暫時都只係傳聞, 未正式公佈.
不過機會都好大, 可能星期一LA.


上DCFEVER.COM話S95 8月21日推出 $3480
http://www.dcfever.com/news/readnews.php?id=4326


版主

積分: 34267

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


18#
發表於 10-8-20 17:50 |只看該作者
DC 係好快.


原帖由 RAYMA 於 10-8-20 17:44 發表


上DCFEVER.COM話S95 8月21日推出 $3480
http://www.dcfever.com/news/readnews.php?id=4326


公爵府

積分: 25584

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


19#
發表於 10-8-20 18:01 |只看該作者
s95平過lx5成千蚊, 我買硬佢啦

匯豐信用卡去百老匯豐澤有回贈, 唔知29號前s95出未, 要打電話去登記, 詳情如下:

http://www.hsbc.com.hk/1/2/speci ... 8_HPB_M_CRDSPD_51_C


大宅

積分: 2689

醒目開學勳章 畀面勳章


20#
發表於 10-8-20 21:53 |只看該作者
官網已經POST左出來啦......

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo