論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1007


1#
發表於 05-6-8 09:11 |只看該作者

急!我個印傭要借我張合約俾佢係本地agency 掛單

我個印傭7月中約完,我唔同佢續約,我已俾佢一個月通知,等佢自己搵工,因佢performance唔係太衰,只係衰係contract後期鍾意講電話同飲減肥茶,以致時時去 toilet。
佢間掛單agency要佢交自己張合約,係果時我個印傭先話俾我知佢張合約係舊agent 到,咁我咪打電話叫agent 俾佢囉,點知個agent 正衰人,到我個印傭上到去佢又唔俾,我咪叫個工人自己報警囉,,咁梗係唔係我報警啦,呢個係佢地既問題,個工人又怕事,反問我借contract,佢話新agent 要睇,我其實已幫佢copy 一份。我又衰心軟,覺得佢好可憐,有D想借,但係我好清楚我完全無呢個義務。如果我真係借我張contract 俾佢,請問我有無任何潛在危機呢?又,我有咩要注意呢?請各位媽咪指教。謝謝!


侯爵府

積分: 21395


2#
發表於 05-6-8 09:27 |只看該作者

Re: 急!我個印傭要借我張合約俾佢係本地agency 掛單

我覺得不好借, 雖然不知有乜野問題, 但份contract係你的, 佢要的, 你咪比個copy佢law, 如果間新agent都不接受的話, 咪叫佢自己同舊agent deal, 不好get involve.

不做中, 一做保, 不做媒人三代好.


別墅

積分: 617


3#
發表於 05-6-8 09:30 |只看該作者

Re: 急!我個印傭要借我張合約俾佢係本地agency 掛單

你千其唔好借你張合約比佢,呢份係比你keep的,你係要有責任保護你張合約的,而且你要再請工人時係要出示你張舊合約的,所以工人走左,你份舊合約都唔好掉呀.

工人同agent既野,做僱主千其就唔好理,你理左對你又無好處,而且會有可能會好麻煩,仲有唔好比d印印學得咁古惑呀,由得佢地比agent控制啦.

你可以對你個印印講,你已搵過你張合約,但搵極都搵唔到,唔知放左係邊,可能唔見左,叫佢自己諗辦法囉.

仲有,記得將工人既一切record,例如出糧收據,所以既簽收文件,合約等,要保存至少6年呀!


大宅

積分: 1007


4#
發表於 05-6-8 09:55 |只看該作者

Re: 急!我個印傭要借我張合約俾佢係本地agency 掛單

tssm,

Thanks for your info. This is the first time I hired a maid. I really don't know that I need to keep all the document for 6 years. Will take your recommendations!

Thanks again.

Cleo


大宅

積分: 1007


5#
發表於 05-6-8 09:56 |只看該作者

Re: 急!我個印傭要借我張合約俾佢係本地agency 掛單

Thanks, hinhinmummy.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo