婦女醫護

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 916


1#
發表於 05-5-16 11:33 |只看該作者

大便有血

弊家伙喇! 大便有血呀!!!! 點算呀????? :-(


別墅

積分: 849


2#
發表於 05-5-16 12:11 |只看該作者

Re: 大便有血

係你自己大便有血?咁d血深色定淺色?你有無痔瘡?


別墅

積分: 916


3#
發表於 05-5-16 14:03 |只看該作者

Re: 大便有血

係我自己呀! 我都唔知係咪痔瘡, 我唔覺得有粒粒呀! 去完便便抹時TISSUE有血囉! 次前就係一點紅色, 咁我咪以為係損咗, 但早兩日便便係一撻紅色, 好似經血嘅紅!依家又嚟緊M, 所以唔知仲有冇血!
點算呀?! 睇咪睇普通科就得ga喇?? :cry:


男爵府

積分: 5929


4#
發表於 05-5-16 14:13 |只看該作者

Re: 大便有血

你可能有內痔呀。如果些血唔係黑色,你的ng ng唔係黑色就應該唔使太擔心,不過安全計你搵你的家庭醫生望一望先。如果有需要他會做轉介的。


伯爵府

積分: 18550

醒目開學勳章


5#
發表於 05-5-17 13:37 |只看該作者

Re: 大便有血

如果係鮮紅色就唔洗驚住, 但都要睇醫生啦, 可能係"肛裂"呀, 我早7~8年前試過, 大便痾鮮紅色血, 都幾多架, 成個"馬桶"都係血, 幾驚呀! 剛巧自己又身處"印尼"喎, 唔通"撞"到野~ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

返到hk即刻睇醫生, 睇到第二個先知係"肛裂", 因為大便太硬引致, 好似塞d藥就無問題架喇, 不過, 有病當然即刻去睇醫生啦~

http://www.baby-kingdom.com/data/attachment/album/201103/28/2243099uk889co0028cr4r.gif


男爵府

積分: 9244

畀面勳章


6#
發表於 05-5-18 14:08 |只看該作者

Re: 大便有血

我都好似wing530咁, 稍後去去照大腸.


伯爵府

積分: 18550

醒目開學勳章


7#
發表於 05-5-18 18:07 |只看該作者

Re: 大便有血

GIGI168,

我果時都做左好多test呀, 好似都有做"通大腸"呀, 其實 可以先睇"普通科"先, 我開頭試左一個醫生, 又話"瘤"之類, 又做好多test, 比佢嚇鬼死!

再睇返自己既家庭醫生, 佢一睇就知咩事啦, 好小事咋, 唔洗驚!! 其實都唔洗"通大腸"tim~
http://www.baby-kingdom.com/data/attachment/album/201103/28/2243099uk889co0028cr4r.gif


別墅

積分: 916


8#
發表於 05-5-19 19:48 |只看該作者

Re: 大便有血

黑色血嚴重D ga?!
聽見大家咁講我都定D, 好驚自己唔知咩事!!!!
早兩日我洗白白時特登洗入D個PATPAT, 當時就唔發現有血, 但係抹完身之後我就見條毛巾有血, 我諗嗰D唔係經血, 因為我抹完前面係有望一望條毛係冇血嘅, 我唔知嗰D血係咪肛門流出嚟!
嗰日後我便便完特登抹PATPAT先, 呢兩次就見唔倒有一大撻血喇!


伯爵府

積分: 18550

醒目開學勳章


9#
發表於 05-5-20 10:23 |只看該作者

Re: 大便有血

我以前問過醫生, 如果暗紅色就大鑊d喇, 因為係由身體內臟流出, 而家你似我以前既"肛裂"呀, 不過, 都係睇下醫生confirm好d呀, 如果係肛裂, 我果時睇一次就好返喇, 到而家差不多成10年都無再發生lu~

我果時又唔好意思問人, 又驚唔知咩事喎, 真係好驚架~ :-( :-( :-(
http://www.baby-kingdom.com/data/attachment/album/201103/28/2243099uk889co0028cr4r.gif


別墅

積分: 916


10#
發表於 05-5-22 12:33 |只看該作者

Re: 大便有血

我而家冇血喇, 唔睇醫生得唔得呀?! 好似好尷尬咁, 又唔知佢會點check! :-|


複式洋房

積分: 186


11#
發表於 05-5-22 12:40 |只看該作者

Re: 大便有血

我之前都試過去大便有血呀!係鮮血0黎!
我當時去大便時都好難才痾出來!不過當時無 睇醫生,我知道自己係腸熱!咁咪唔好食d燥熱食物!當時天氣又乾燥嘛! :-P
°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •° Don't try so hard, the best things come when you least expect them to. 不要太努力去找,最好的東西是在你最預計不到的時候出現。


大宅

積分: 2820


12#
發表於 05-5-23 23:30 |只看該作者

Re: 大便有血

The blood is 鮮紅色, but not too much


大宅

積分: 2820


13#
發表於 05-5-23 23:35 |只看該作者

Re: 大便有血

I have the same problem, and the blood is 鮮紅色. I visited my GP last week, he said no a big problem. Bez I have medical insu, so he refered me to visit the surgery. And, I will visit her tomorrow.


大宅

積分: 2820


14#
發表於 05-5-23 23:36 |只看該作者

Re: 大便有血

My GP said it is 痔瘡....


大宅

積分: 1704


15#
發表於 05-5-24 12:41 |只看該作者

Re: 大便有血

我媽媽大便 "文"在廁紙上才有血,疴就冇。
佢今天會去 see doctor.
希望少問題啦!
我有兩個女 大女Vanessa好生性 細女Venus好生肉


大宅

積分: 2820


16#
發表於 05-5-24 22:41 |只看該作者

Re: 大便有血

I visited Dr today, she said I am 內痔 stage one, (it has four stage, I am at the beginning stage) she gave me the cream.


別墅

積分: 849


17#
發表於 05-5-25 00:09 |只看該作者

Re: 大便有血

karenchan99及其他媽咪,其實好多媽咪都有內痔,你地唔駛太緊張。跟住醫生指示去做便可。


別墅

積分: 916


18#
發表於 05-5-26 20:00 |只看該作者

Re: 大便有血

唉! 點解我未做媽咪都會咁ga..... :cry:


別墅

積分: 849


19#
發表於 05-5-26 23:55 |只看該作者

Re: 大便有血

COLDE 寫道:
唉! 點解我未做媽咪都會咁ga..... :cry:


你係指,你都有痔瘡?


侯爵府

積分: 20959

牛年勳章 好媽媽勳章


20#
發表於 05-5-27 08:45 |只看該作者

Re: 大便有血

我也試過便便太硬而令patpat刮損了,有鮮血,但不多,所以沒理會
但想問問,肛裂是怎樣,我這個情況是否也算肛裂??

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo