跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4164


1#
發表於 10-8-19 14:02 |只看該作者
大家有無搵STUDIO影 BB 相 ? 有無好介紹 ?


大宅

積分: 3708


2#
發表於 10-8-19 20:29 |只看該作者
我會呀,但係會等BB大少少,~10個月先,我個大仔之前影過Face同埋 Studio 123,囡囡多數去返Studio 123,有冇其他好介紹?


大宅

積分: 4164


3#
發表於 10-8-20 09:38 |只看該作者
原帖由 sai_lam 於 10-8-19 20:29 發表
我會呀,但係會等BB大少少,~10個月先,我個大仔之前影過Face同埋 Studio 123,囡囡多數去返Studio 123,有冇其他好介紹?


通常要預約幾耐先有得影 ? 話晒阿囡已經 7個月了 ~ 如果要早個幾兩個月預約咁搵下差不多吧 !
有 d 人同我講, 話現在影差不多了, 阿囡識坐識爬, 如果到佢識行先影會好難影, 因為佢成日要周圍走, 你大仔當時係點 ?


大宅

積分: 3708


4#
發表於 10-8-20 10:42 |只看該作者
其實依加book都差唔多,因為如果book星期六日都好full,都埋你講得啱,識坐識爬去影就最好,識行就好難影


大宅

積分: 4164


5#
發表於 10-8-20 13:44 |只看該作者
原帖由 sai_lam 於 10-8-20 10:42 發表
其實依加book都差唔多,因為如果book星期六日都好full,都埋你講得啱,識坐識爬去影就最好,識行就好難影


Studio 123 , ok 嗎 ? 我見佢最平 $388 , 有無人氹你要加錢 (好似影婚紗相咁) ?


大宅

積分: 3708


6#
發表於 10-8-20 21:38 |只看該作者
Chingwoo
studio 123都ok呀,都唔會氹,只係會話比你知要哂全部就加幾錢,如果想做其他poster要幾錢,我覺得佢地幾好,好多造型,但係有D造型比較殘
但係face就氹得好犀利


禁止訪問

積分: 490


7#
發表於 10-8-21 14:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4164


8#
發表於 10-8-24 09:46 |只看該作者
原帖由 candylovelyhk 於 10-8-21 14:40 發表
我都book左studio123 10月尾影
佢宜家做緊promotion
$388 38張相加5個造型
我覺得好抵呀


我又係見佢都好抵咁所以心思思想同阿囡影, 但唔知質素好唔好


禁止訪問

積分: 8440


9#
發表於 10-8-24 10:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4164


10#
發表於 10-8-25 10:53 |只看該作者
原帖由 mochuchu 於 10-8-24 10:39 發表
我都係到諗緊同囡囡影番輯,
我好鍾意lee間adore studio,
好soft好似modle咁架!!!
不過都唔平,
最平都要$2xxx
妳有冇興趣一齊join,
好似2個人一齊join可以平d!!! ...


SORRY, 太貴了, 所以無興趣 !


禁止訪問

積分: 8440


11#
發表於 10-8-25 11:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4164


12#
發表於 10-8-25 12:04 |只看該作者
原帖由 mochuchu 於 10-8-25 11:07 發表
唔緊要架^0^,唔啱都無問題架!!!
我book咗中秋影,
希望影得靚同bb合作無扭計


影完 POST D 相嚟睇下 ^^


禁止訪問

積分: 8440


13#
發表於 10-8-25 12:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo