立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4164
積分: 3708
原帖由 sai_lam 於 10-8-19 20:29 發表 我會呀,但係會等BB大少少,~10個月先,我個大仔之前影過Face同埋 Studio 123,囡囡多數去返Studio 123,有冇其他好介紹?
原帖由 sai_lam 於 10-8-20 10:42 發表 其實依加book都差唔多,因為如果book星期六日都好full,都埋你講得啱,識坐識爬去影就最好,識行就好難影
禁止訪問
積分: 490
原帖由 candylovelyhk 於 10-8-21 14:40 發表 我都book左studio123 10月尾影 佢宜家做緊promotion $388 38張相加5個造型 我覺得好抵呀
積分: 8440
原帖由 mochuchu 於 10-8-24 10:39 發表 我都係到諗緊同囡囡影番輯, 我好鍾意lee間adore studio, 好soft好似modle咁架!!! 不過都唔平, 最平都要$2xxx 妳有冇興趣一齊join, 好似2個人一齊join可以平d!!! ...
原帖由 mochuchu 於 10-8-25 11:07 發表 唔緊要架^0^,唔啱都無問題架!!! 我book咗中秋影, 希望影得靚同bb合作無扭計
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy