婆媳關係

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1052


1#
發表於 10-9-3 13:08 |只看該作者
我同99關係極差,佢從來唔當我係自己人,我亦同樣對佢點,昨日我去了醫院做了一個小手術住了一晚,佢竟然攞埋個袋,99話(我帶左條底褲黎)之後又追問呀女,你同工人訓那張床,又話個工人張床,咁舒服,真係想係到訓!!!比佢住住下,想佢走都幾難!!
c6了解我,如個99係到訓,我會發神經,最終都冇,只係同佢食晚飯,就送佢回家,而家佢袋行李仲係我屋企.


大宅

積分: 1399


2#
發表於 10-9-3 22:21 |只看該作者
我99又係眼紅我工人有房訓....當住工人面話'發達喇, 間房咁靚".....都唔知想點.

可能我冇做野, 佢個仔養晒成頭家, 99覺得佢個仔既錢, 自己都冇"訂"企掛....連工人都有個房, 可以分享佢個仔既成果.....


別墅

積分: 748


3#
發表於 10-9-4 00:28 |只看該作者
哈哈, 睇你個post, 諗起初初我申請調遷99同我講嘅說話
話說我自己有間公屋, 一結婚就即刻加c6個名
未調遷到唯有同99住住先, 有晚99襯c6未返嚟同我講, 不如你叫房署俾間大d嘅屋你, 話你99都可以响喥瞓吖
嘩, 嗰一刻真係想鏟佢, 但都小心'亦亦'咁答佢
"媽, 唔得架喎, 房署係計人名計人頭, 兩個人咪俾二人單位, 你無名, 我點叫房署俾大d我哋呀"
之後同c6講番話99有咁同我講過, c6同我講話99都shot架, 如果我俾得你嚟住, 咁我駛乜申請調遷, 直頭唔搬啦
而且佢想留個後著, 因為驚同衫姑9(同住)嘈起上嚟, 佢有個地方可以避, 戴姑9同易姑9實唔會俾佢避風頭

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo