立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
瑪瑙宮
積分: 142864
複式洋房
積分: 380
原帖由 chickenwing2006 於 10-9-8 03:51 發表 我想買 3 年期個 d ..... 你地買唔買呀 ??
侯爵府
積分: 20685
原帖由 winner128 於 10-9-8 08:48 發表 我都會買, 因為兩年前交行既人債剛到期, 所以今次會揀 3年期, 2.9厘息好過放活期啦 ~
大宅
積分: 3569
男爵府
積分: 7706
積分: 4758
原帖由 kerobobo 於 10-9-8 09:55 發表 係咪好似抽股票咁,唔係想買幾多就幾多,係要分配架??
伯爵府
積分: 18128
原帖由 gogo802 於 10-9-8 11:27 發表 可唔可以教下我點買架? 係咪一定要去銀行做架? 網上銀行有無得做架? 我買過股票 (網上做), 但未買過債卷, 手續費點計架? 唔該晒!
原帖由 maggiewan 於 10-9-8 09:15 發表 咁您覺得兩年後既息口會高哋嗎? 咁您知唔知如做3年期,10萬人債到期大約可以有幾錢息呢?請問您會做邊間銀行呀。
積分: 24468
別墅
積分: 543
禁止訪問
積分: 5956
原帖由 IPBB 於 10-9-8 23:59 發表 我今日去左中銀開左個外幣戶口同埋股票戶口呀! 我決定買人民幣債券呀!
原帖由 winner128 於 10-9-8 13:32 發表 咁您覺得兩年後既息口會高哋嗎? >> 呢個要中國人民銀行行長先會知喎, 但我估唔會好高 ~ 咁您知唔知如做3年期,10萬人債到期大約可以有幾錢息呢? >> 如果 3年期 係 2.9厘, 咪將你本金 x 2.9% , 即係你一年可以收既利 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy