家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1#
發表於 10-9-8 03:51 |只看該作者
我想買 3 年期個 d ..... 你地買唔買呀 ??


複式洋房

積分: 380


2#
發表於 10-9-8 07:06 |只看該作者
我今日都會去買3年期的債券,請問您買邊間銀行呀?我就會買中銀,請問人債的風險高嗎?
原帖由 chickenwing2006 於 10-9-8 03:51 發表
我想買 3 年期個 d ..... 你地買唔買呀 ??


侯爵府

積分: 20685


3#
發表於 10-9-8 08:48 |只看該作者
我都會買, 因為兩年前交行既人債剛到期, 所以今次會揀 3年期, 2.9厘息好過放活期啦 ~


複式洋房

積分: 380


4#
發表於 10-9-8 09:15 |只看該作者
咁您覺得兩年後既息口會高哋嗎?
咁您知唔知如做3年期,10萬人債到期大約可以有幾錢息呢?請問您會做邊間銀行呀。
原帖由 winner128 於 10-9-8 08:48 發表
我都會買, 因為兩年前交行既人債剛到期, 所以今次會揀 3年期, 2.9厘息好過放活期啦 ~


大宅

積分: 3569


5#
發表於 10-9-8 09:55 |只看該作者
係咪好似抽股票咁,唔係想買幾多就幾多,係要分配架??


男爵府

積分: 7706


6#
發表於 10-9-8 10:00 |只看該作者

回覆 5# chickenwing2006 的文章

HKB 有沒有得做呀?


大宅

積分: 4758


7#
發表於 10-9-8 11:27 |只看該作者
原帖由 kerobobo 於 10-9-8 09:55 發表
係咪好似抽股票咁,唔係想買幾多就幾多,係要分配架??

可唔可以教下我點買架? 係咪一定要去銀行做架? 網上銀行有無得做架? 我買過股票 (網上做), 但未買過債卷, 手續費點計架? 唔該晒!


伯爵府

積分: 18128

好媽媽勳章


8#
發表於 10-9-8 11:39 |只看該作者
I want to know it too....Many thanks !

原帖由 gogo802 於 10-9-8 11:27 發表

可唔可以教下我點買架? 係咪一定要去銀行做架? 網上銀行有無得做架? 我買過股票 (網上做), 但未買過債卷, 手續費點計架? 唔該晒!


侯爵府

積分: 20685


9#
發表於 10-9-8 13:32 |只看該作者
原帖由 maggiewan 於 10-9-8 09:15 發表
咁您覺得兩年後既息口會高哋嗎?
咁您知唔知如做3年期,10萬人債到期大約可以有幾錢息呢?請問您會做邊間銀行呀。


咁您覺得兩年後既息口會高哋嗎? >> 呢個要中國人民銀行行長先會知喎, 但我估唔會好高 ~
咁您知唔知如做3年期,10萬人債到期大約可以有幾錢息呢? >> 如果 3年期 係 2.9厘, 咪將你本金 x 2.9% , 即係你一年可以收既利息, 但有時會 1年派 2次咁就 本金 x 2.9% 再除 365 x days.

請問您會做邊間銀行呀 >>> 有好多間銀行都有做, 當然睇下你用開邊間啦, 我多數會響永亨, 因為有人仔戶口, 我今朝睇報紙都見有好多間有做, 唯獨唔見獅子銀行 & 佢姊妹行冇做~


侯爵府

積分: 20685


10#
發表於 10-9-8 13:36 |只看該作者
原帖由 gogo802 於 10-9-8 11:27 發表

可唔可以教下我點買架? 係咪一定要去銀行做架? 網上銀行有無得做架? 我買過股票 (網上做), 但未買過債卷, 手續費點計架? 唔該晒!



要去分行做架, 因為雷曼事件之後金管局要各銀行凡係推銷金融產品都要錄音, 但今朝報紙話金管局容許銀行今次簡化程序, 詳情去問番銀行啦 ~


侯爵府

積分: 20685


11#
發表於 10-9-8 13:50 |只看該作者
大家可能好多疑問, 我簡單講下我既經驗俾大家分享, 如果不對, 請高手更正 ~

首先, 大家唔怕煩麻先, 因為買人民幣債券, 要先有人民幣戶口, 而買入人民幣每日上限只係 兩萬蚊, 即係如果你要買 10萬, 請你花幾日時間去買入人民幣先 ~

另外, 今次中行發行既人債票面值 係 1萬, 即係好似買股票咁 1手, 但假如你買 10萬, 但最後分派未必會給予 10萬你, 可能得 1萬, 淨番 d 錢銀行會存番入你人民幣戶口~

利息 : 假如你買 10000蚊, 厘息係 2.6厘, 即係 10000 x 2.6 % = 260蚊 (每年) , 有可能 1年派兩次, 即約 130蚊 1次 ~

呢種債券適合一 d 好穩健投資者, 但如果你屬於一 d 進取既投資者, 可能你會覺得要花時間去攪咁多野 1年先得兩舊幾水息, 可能是但一隻股票走一轉都唔止呢個錢, 所以選擇前請諗清楚自己是否適合 ~


侯爵府

積分: 20685


12#
發表於 10-9-8 14:04 |只看該作者
年期及年息率: 2年期票面年息率 2.65厘; 3年期票面年息率 2.9厘
最低認購額:每手 1萬元人民幣
認購日期:今日至 24日
17間配售行:中銀香港、交通、東亞、建銀亞洲、集友、創興、花旗、中信銀行國際、大新、星展、富邦、工銀亞洲、南洋商業、上海商業、渣打、永亨、永隆

來源 : 今日生果日報財經版


侯爵府

積分: 24468

2025勳章蛇年勳章 減齡達人勳章 畀面勳章


13#
發表於 10-9-8 16:25 |只看該作者
i also want to know how to buy & need more detail.
Is it safety? 要 lock 2 yrs or 3 yrs? After 2 or 3 yrs, 本金一定可取 ma?


別墅

積分: 543


14#
發表於 10-9-8 16:41 |只看該作者
賺息之餘博埋人民幣升值,
但有冇人分析到人民幣長線的升值潛力同人民銀行對人民幣升值步伐的未來取態同其加息的步伐..........mouth:
但人民幣債券,絕對係散戶的穩健投資......


禁止訪問

積分: 5956


15#
發表於 10-9-8 23:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


16#
發表於 10-9-9 00:13 |只看該作者
我今日未去攪呀 ..... 甘麻煩要開甘多戶口架 ??

天日去渣打問下先


原帖由 IPBB 於 10-9-8 23:59 發表
我今日去左中銀開左個外幣戶口同埋股票戶口呀!

我決定買人民幣債券呀!


禁止訪問

積分: 5956


17#
發表於 10-9-9 00:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 380


18#
發表於 10-9-9 07:47 |只看該作者
winner好多謝您的回覆,我尋日做咗啦,好多人,我做咗2個鐘呀,要分5日才轉晒人仔,到時要再去銀行签名,但係都唔知到時抽唔抽到呢?換咗人仔如抽唔中到時再做人仔定期啦,您話如再去其它銀行做人債,咁抽中既機會咪大的囉!得唔得架!
原帖由 winner128 於 10-9-8 13:32 發表


咁您覺得兩年後既息口會高哋嗎? >> 呢個要中國人民銀行行長先會知喎, 但我估唔會好高 ~
咁您知唔知如做3年期,10萬人債到期大約可以有幾錢息呢? >> 如果 3年期 係 2.9厘, 咪將你本金 x 2.9% , 即係你一年可以收既利 ...


侯爵府

積分: 20685


19#
發表於 10-9-9 08:56 |只看該作者

回覆 18# maggiewan 的文章

唔使客氣, 我只係將我所知既分享下, 我未試過認購 10萬蚊咁多, 所以唔知能否分配多手, 但我試過認購 4手都係得 1手, 所以銀行會退番俾你, 但長遠黎講人仔都會升值既, 如果你唔等錢洗, 咪當儲住筆錢先囉, 何況人債一定陸續有來, 我 1個戶口都有幾隻人債啦, 到時你留意下新聞就知啦 ~

我未試過分開唔同銀行來認購同一隻人債, 如果佢同股票ipo 一樣既話, 咁就應該唔得啦, 不過詳程問下銀行, 順便話埋我知 ~


侯爵府

積分: 20685


20#
發表於 10-9-9 09:02 |只看該作者
如果重未響銀行做過任何投資, 係會比較麻煩, 因為你要重新開過晒 d 戶口, 仲要做風險評估, 開股票戶口, 人民幣戶口, 簽名都簽到手軟, 同埋辦理認購要錄音, 通常佢會講解一次俾你知, 之後先開始錄音 ~~

但我睇新聞又話今之可以簡化程序既? 咁簡化左乜野???

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo