婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23771

好媽媽勳章


1#
發表於 05-6-2 21:54 |只看該作者

念珠菌睇家庭醫生得唔得定要睇婦科?

如題!!Thanks!! :cry:
YOYO囡~~17/11/05沙田威爾斯醫院出世....重0.82kg係早產bb~~ Cindy BB~13/11/06 PWH出世...重3.1kg~~


別墅

積分: 849


2#
發表於 05-6-2 22:03 |只看該作者

Re: 念珠菌睇家庭醫生得唔得定要睇婦科?

要睇婦科


伯爵府

積分: 18413

認識瑞士牛牛第一回


3#
發表於 05-6-2 22:09 |只看該作者

Re: 念珠菌睇家庭醫生得唔得定要睇婦科?

家庭醫生 first , then transfer to 婦科 gar!!!


男爵府

積分: 9034

環保接龍勳章


4#
發表於 05-6-2 23:04 |只看該作者

Re: 念珠菌睇家庭醫生得唔得定要睇婦科?

婦科.

應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。


侯爵府

積分: 23771

好媽媽勳章


5#
發表於 05-6-2 23:47 |只看該作者

Re: 念珠菌睇家庭醫生得唔得定要睇婦科?

我睇左婦科喇,不過好番又番發,我想問睇家庭醫生佢有無得睇婦科病(念珠菌),因為約睇婦科要好耐時間!!

同埋知唔知念珠菌點樣先唔會番發??
係咪唔可以用護墊??
YOYO囡~~17/11/05沙田威爾斯醫院出世....重0.82kg係早產bb~~ Cindy BB~13/11/06 PWH出世...重3.1kg~~


民房

積分: 9


6#
發表於 05-6-3 17:03 |只看該作者

Re: 念珠菌睇家庭醫生得唔得定要睇婦科?

Sandy,

你有無食緊避孕藥,我以前食避孕藥就時時番發,真係好痛苦!後來無食就好好多。重有, 千萬唔好用護墊, 因為用左會更加差!你可以試下用一些專來洗下陰的清潔濟-好似 字頭(屈臣氏有得賣), 我用左之後就好左好多,唔會番發。你可以試下!


Beanbean07


侯爵府

積分: 23771

好媽媽勳章


7#
發表於 05-6-3 22:14 |只看該作者

Re: 念珠菌睇家庭醫生得唔得定要睇婦科?

BeanBean07,

我無食避孕藥架!

Many thank you!!:lol:
YOYO囡~~17/11/05沙田威爾斯醫院出世....重0.82kg係早產bb~~ Cindy BB~13/11/06 PWH出世...重3.1kg~~


別墅

積分: 823


8#
發表於 05-6-4 20:06 |只看該作者

Re: 念珠菌睇家庭醫生得唔得定要睇婦科?

我係睇開家庭醫生嫁,,次次食d藥就ok喇..
我諗都係睇左家庭醫生先好,,唔得先叫醫生轉介囉..


公爵府

積分: 29459

畀面勳章


9#
發表於 05-6-8 15:40 |只看該作者

Re: 念珠菌睇家庭醫生得唔得定要睇婦科?

如果睇家庭醫生, 需唔需要檢查下面(即陰道)
該用戶已被刪除

10#
發表於 05-6-8 20:04 |只看該作者

Re: 念珠菌睇家庭醫生得唔得定要睇婦科?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1883


11#
發表於 05-6-9 12:38 |只看該作者

Re: 念珠菌睇家庭醫生得唔得定要睇婦科?

我都覺得係睇婦科好,佢地在e方面經驗都多d啦。


男爵府

積分: 7527


12#
發表於 05-6-9 15:08 |只看該作者

Re: 念珠菌睇家庭醫生得唔得定要睇婦科?

我都試過都係睇普通醫生,不過係女醫生,都ok!!之後試過番發,覺得係佢到拿藥貴,就出左去十字藥房配藥!!


侯爵府

積分: 20803

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


13#
發表於 05-6-9 22:34 |只看該作者

Re: 念珠菌睇家庭醫生得唔得定要睇婦科?

sandy2008 寫道:
我睇左婦科喇,不過好番又番發,我想問睇家庭醫生佢有無得睇婦科病(念珠菌),因為約睇婦科要好耐時間!!

同埋知唔知念珠菌點樣先唔會番發??
係咪唔可以用護墊??
其實念珠菌係因為污糟而形成,我以前都試過,後來睇婦科,e生叫我沖涼時張開d對腳嚟洗陰唇裡面,因為有時我哋去vv嘅時候,可能會留底咗d廁紙喺度而自己又唔知。至於護墊我就用透氣嗰種,當分泌多嘅日子,就換密d lor,做女人真係煩


男爵府

積分: 5227


14#
發表於 05-6-9 22:44 |只看該作者

Re: 念珠菌睇家庭醫生得唔得定要睇婦科?

我都生過一次, 係做婦科檢查時醫生check到的, 不過我自己就冇乜感覺。個次醫生俾左一粒藥我食, 佢話食一粒就ok啦, 食完後又冇乜特別, 所以其實我都唔知生念珠菌係點!


男爵府

積分: 5574


15#
發表於 05-6-9 23:40 |只看該作者

Re: 念珠菌睇家庭醫生得唔得定要睇婦科?

要睇婦科, 因家庭醫生沒有很多儀器去檢查


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


16#
發表於 05-6-10 00:38 |只看該作者

Re: 念珠菌睇家庭醫生得唔得定要睇婦科?

婦科比較好些~~


侯爵府

積分: 23771

好媽媽勳章


17#
發表於 05-6-10 22:15 |只看該作者

Re: 念珠菌睇家庭醫生得唔得定要睇婦科?

唔該晒咁多位!!

YOYO囡~~17/11/05沙田威爾斯醫院出世....重0.82kg係早產bb~~ Cindy BB~13/11/06 PWH出世...重3.1kg~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo