婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


1#
發表於 10-8-29 16:17 |只看該作者
我個仔未夠一歲,不過近排上bk時都會留意婆媳版,正所謂未雨綢繆。

唔係歧視,係覺得內地同胞嘅生活背境同教育環境同香港長大嘅女仔好唔同。

香港女仔好少comment 奶奶好懶奶奶唔湊孫,奶奶唔分錢俾佢唔照顧佢。香港受過正常教育嘅女仔,較少request,或expect男家係一定要俾啲好處個新抱。

如果我個仔娶咗內地同胞,25年後各位就會響呢版見到我......

[ 本帖最後由 RAY媽 於 10-8-29 16:18 編輯 ]


男爵府

積分: 6308


2#
發表於 10-8-29 16:41 |只看該作者
唔想......但,佢要都無計,亞媽都無權理or 鍾唔鍾意
老婆唔係由亞媽同佢揀,係佢自己既選擇,好唔好都要自己受...


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 10-8-29 16:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28938

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4#
發表於 10-8-29 17:27 |只看該作者
囝大囝世界..不過最好唔好啦


水晶宮

積分: 68008


5#
發表於 10-8-29 18:32 |只看該作者
佢自己既選擇, 我無意見


水晶宮

積分: 55562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


6#
發表於 10-8-29 19:25 |只看該作者
邊到你管 自己都唔聽呀媽話啦


子爵府

積分: 13936

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 10-8-29 20:16 |只看該作者
佢都咁大個我都管唔到咁多啦,即使係娶個港女都唔保証質數一定好


子爵府

積分: 11426

睛靈勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 10-8-29 20:25 |只看該作者
莫講話我自己,連我99都唔想大伯同大陸女仔來往.但邊有得阻.佢自己唔係唔知佢d仔甩皮甩骨.
爆愛車縫作


水晶宮

積分: 67993


9#
發表於 10-8-29 20:59 |只看該作者
佢自己選擇既就一定比, 不論係國內或香港女仔.

但一定唔可以同我住, 一定唔可以叫我幫手湊孫, 一定唔可以叫我比$$$ 幫助搞結婚既野.

要我對佢冇要求, 佢亦都唔好要求我會對佢做D乜野.
天空之城, 快樂之地


男爵府

積分: 5103

育兒性格勳章


10#
發表於 10-8-29 21:01 |只看該作者
正如我地後生既, 唔想 99 咁多野講...

到我地大個做人99...
亦都要將心比己啦...

只要個女仔唔係偷唔係搶唔係做雞唔係吸毒既....
我大致都ok~~ (&..個囝要 "鍾" 個頭埋去....咁我都無計ga wo........因為生命的經歷係佢自己)

因為, 我的宗旨係︰仔大仔世界,做甚麼也好,成年後,就自己搞掂,唔好旨意阿媽會幫 (出錢)....所以, 你娶邊個都無所謂~~ 因為你自己出錢je....

無錢就唔好結婚la~~


男爵府

積分: 5103

育兒性格勳章


11#
發表於 10-8-29 21:03 |只看該作者
原帖由 PCCW2319 於 10-8-29 20:59 發表
佢自己選擇既就一定比, 不論係國內或香港女仔.

但一定唔可以同我住, 一定唔可以叫我幫手湊孫, 一定唔可以叫我比$$$ 幫助搞結婚既野.

要我對佢冇要求, 佢亦都唔好要求我會對佢做D乜野. ...


exactly~

我真係唔會要求 人地做甚麼~
唔該個新抱唔好旨意我湊孫

(@@ 正如我係港女, 我真係 義得 個未來99 唔好理個孫....哈哈哈哈~)


瑪瑙宮

積分: 139328

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 10-8-29 21:07 |只看該作者
唔到我理喎...


不過我希望佢係正當人家,身家清白,佢地係真心相愛....唔好煩到我...就ok......


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


13#
發表於 10-8-29 22:14 |只看該作者
原帖由 PCCW2319 於 10-8-29 20:59 發表
佢自己選擇既就一定比, 不論係國內或香港女仔.

但一定唔可以同我住, 一定唔可以叫我幫手湊孫, 一定唔可以叫我比$$$ 幫助搞結婚既野.

要我對佢冇要求, 佢亦都唔好要求我會對佢做D乜野. ...


我就係咁諗....但似乎國內嘅CULTURE 係只要個女仔嫁咗俾妳個仔,妳就要燉補品陪坐月俾屋俾錢個女仔.... 如果冇做就係妳唔啱咁。

唔係話香港女仔一定正,一定會同男家夾到(我自己同62都唔啱咀型 ) ,其實香港女仔有D都係睇錢嫁人... 但係個PRACTICE 係睇個男仔有冇錢,唔會話嫁咗個冇錢嘅男仔就要男家貼,又要奶奶對佢點好點好又要俾錢又要湊B etc etc....

真係有D壓力....


水晶宮

積分: 67993


14#
發表於 10-8-29 22:38 |只看該作者
原帖由 RAY媽 於 10-8-29 22:14 發表


我就係咁諗....但似乎國內嘅CULTURE 係只要個女仔嫁咗俾妳個仔,妳就要燉補品陪坐月俾屋俾錢個女仔.... 如果冇做就係妳唔啱咁。

唔係話香港女仔一定正,一定會同男家夾到(我自己同62都唔啱咀型 ) ,其實香港 ...


唏 ! 呢d等阿仔(如果佢真係娶國內女仔)自己面對, 佢自己揀.

我又唔同佢地住, 佢地up 乜我都聽唔到, 絕對唔駛煩.
天空之城, 快樂之地


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


15#
發表於 10-8-29 23:15 |只看該作者
原帖由 PCCW2319 於 10-8-29 22:38 發表


唏 ! 呢d等阿仔(如果佢真係娶國內女仔)自己面對, 佢自己揀.

我又唔同佢地住, 佢地up 乜我都聽唔到, 絕對唔駛煩.


又係播!

守住底線唔同住咪冇事囉!!!!!


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 10-8-29 23:27 |只看該作者
如果個女仔人品好,識得尊重長輩,黑人都得,最緊要佢哋夾啫。 如果阿仔娶個港女返嚟,就算佢有李美人咁靚,但人品唔好,我會連埋個仔一齊踼出街,正所謂好仔不如好新抱,有個衰新抱就連個仔既品格都衰埋,親眼見唔少,有D衰到有老婆之後連父母病都唔理架!


公爵府

積分: 25885

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 環保接龍勳章


17#
發表於 10-8-30 11:20 |只看該作者
好難找到好的大6女仔,
我阿哥ex-wife咪大6人囉,
我阿媽憎到佢c,
一識左佢無耐己經無比家用,
又唔係靚又要求多多,,
初初咩都話無所謂唔介意,
結咗婚就變臉,
成日都係講$$$$$$..
講$既銀碼係越來越大,
初初數百..數千...數萬咁...


水晶宮

積分: 70432

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


18#
發表於 10-8-30 11:33 |只看該作者
我仔一定唔會~~因為佢同我都唔係甘鐘意大6 人.

因為比佢見過大6 女人既本色.

大大聲,打架,打尖.bi li ba la.:;pppp:


伯爵府

積分: 16751

春季勳章 好媽媽勳章


19#
發表於 10-8-30 12:08 |只看該作者
我同老公都擔心, 但係擔心叔仔......叔仔係大陸讀大學, 佢地拍左4年拖, 我地都未見過真人, 因為99唔想見個大陸女仔! 我一來同情個女仔, 得唔到男家專重, 搞到自己好CHEAP咁, 二來我又怕第日多個大陸細嫂, 同佢相處唔到.
今晚又OT!!!!


大宅

積分: 1415


20#
發表於 10-8-30 13:32 |只看該作者
我都覺得仔大仔世界,佢自己鍾意咪得囉,我對個仔既責任亦只會去到供完佢讀大學,其餘結婚、買樓呢啲唔該你地兩個後生自己攪掂,唔好諗住我地父母可以幫到你。

至於湊小朋友,可能到時我都有心無力啦,不過如果到時真係要我幫手湊就唔好咁多嘢講囉,唔係話啲嘢冇得商量,不過搵得我湊就要信任我,如果唔係我寧願唔湊!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo