母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 1003


1#
發表於 10-9-14 12:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1003


2#
發表於 10-9-14 13:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1178


3#
發表於 10-9-14 13:16 |只看該作者
為左阿b 好, 唔好理佢地, 繼續堅持。你要為你夠奶餵阿b而感恩。阿b size 係其次, 佢夠健康、抵抗力好先係最重要。努力呀~~~~


複式洋房

積分: 419


4#
發表於 10-9-14 13:17 |只看該作者
1. 個個bb發展都唔同, 點解一定要大粒?
2. 餵人奶個bb健康d, 唔通你d屋企人唔想?
3. 你夠奶都唔俾bb食, 你又點諗?
4. bb消化得好先會想食得密, 難道咁都唔滿意?
5. 俾多d文章你屋企人睇啦. such as
http://www.breastfeeding.org.hk/why_breast_is_best


大宅

積分: 1918


5#
發表於 10-9-14 13:48 |只看該作者
我已經開始放棄了  雖然個B唔系細粒 但家人老說的奶稀沒營養  不夠飽  發育沒吃奶粉的好(事關姑仔個B吃奶粉 啥動作都比我們快好多做到)  


男爵府

積分: 5016


6#
發表於 10-9-14 14:27 |只看該作者
請不要輕易放棄!
你知唔知道奶粉係咩?
係用牛奶,除去當中母乳沒有的東西,加進母乳有的東西(營養等),令到呢d奶粉更貼近母乳。
但好可惜,唔係每種成份都可以被人類copy(如抗體),copy左有唔係一定可以加進去,加左入去又唔係一定完全被bb吸收(如奶粉中的鐵質)。

既然奶粉都要模仿母乳,咁邊樣先係最適合bb食的呢?
原帖由 浚誠哥 於 10-9-14 13:48 發表
我已經開始放棄了  雖然個B唔系細粒 但家人老說的奶稀沒營養  不夠飽  發育沒吃奶粉的好(事關姑仔個B吃奶粉 啥動作都比我們快好多做到)   ...


男爵府

積分: 5016


7#
發表於 10-9-14 14:36 |只看該作者
第1 我老公唔想...可以問下佢點解,多d溝通,等佢明白母乳是最好的
第2 我99話冇營養攪到bb咁細粒...人有高矮肥瘦,要咁大隻做咩?要佢又擔又抬咩?定係養豬將來拿來賣!
第3 e家猛長期食得好唔穩定...只要有媽媽係度,呢個唔係問題。媽媽係辛苦,但只要媽媽肯捱苦,邊個有資格話唔俾bb食母乳?
第4 佢成日都好似好想食,,唔知係咪唔夠飽...好想食,就俾佢食啦,過左猛長期就會好d架啦!
第5 試過1次係e院補奶粉佢可以訓得好淋,,但人奶就唔可以...因為母乳容易消化,所以會快d肚餓,唔係一定因為唔夠奶。而且少食多餐先至配合bb細小的胃。相反,奶粉好難消化,所以要用好多energy,令bb好累,亦需要瞓耐d。

我應該補奶粉嗎?? ... 只要勤力餵奶就得,唔需要補奶粉。


男爵府

積分: 5016


8#
發表於 10-9-14 14:41 |只看該作者
稀就等於有營養???
咁不如加豆粉啦,傑tart tart好唔好!?
每個人都唔同,點解要比較?有人呢樣發育先,有人第二樣野發育先,點比?比有又咩意思??

只要知道母乳是bb最好的食物就得啦!

原帖由 浚誠哥 於 10-9-14 13:48 發表
我已經開始放棄了  雖然個B唔系細粒 但家人老說的奶稀沒營養  不夠飽  發育沒吃奶粉的好(事關姑仔個B吃奶粉 啥動作都比我們快好多做到)   ...


大宅

積分: 2978


9#
發表於 10-9-14 15:03 |只看該作者
你可以上網搵D人奶好處俾你老公睇,,,事實勝於雄辯!我當初都係咁做!我個B就食人奶食到成隻豬仔咁~


侯爵府

積分: 23278

畀面勳章


10#
發表於 10-9-14 16:59 |只看該作者
第1 我老公唔想...
你同佢講餵人奶係對bb最好既,奶粉點都唔會好過人奶, 例如bb身體強壯d, 有抗體少病痛,bb聰明d...父母都會想比最好既野bb, 又點會反對呢~

第2 我99話冇營養攪到bb咁細粒...
我99都係咁講, 話人奶稀過奶粉, 加上我bb出世得5.2磅, 真係奀到好擔心, 不過我都堅持全人奶,而家阿b一個月已經有返個雙下巴啦, 證明一樣有營養可以令佢肥的!之前佢成日叫我沖奶粉, 於是我唔彩佢, 照餵人奶, 又同我老爺呻下, 又成日係面前講人奶對bb好,而家99都好支持我, 仲成日叫我食多d有營養既野, 又主動煮補野比我食. 前日阿b要出街, 食左兩餐奶粉,返到屋企個肚仔好似谷住唔舒服, 99仲叫我下次出街都要餵人奶tim(我係pump媽), 唔好食奶粉啦~所以只要你同佢溝通下,消除佢既誤會,就唔會反對架啦~bb細粒不用擔心架,健康咪得low!

第3 e家猛長期食得好唔穩定...
第4 佢成日都好似好想食,,唔知係咪唔夠飽...
bb想食咪比佢食low, 餵人奶根本唔洗限住隔幾耐食一次, 反而奶粉就要隔3,4個鐘,因為要比時間消化. 人奶比較易消化,所以阿b吸收得好咪快肚餓low~

第5 試過1次係e院補奶粉佢可以訓得好淋,,但人奶就唔可以...
奶粉難消化d , 咁阿b當然會訓得耐d,人奶一樣可以訓得耐架,我bb有時訓4,5個鐘都唔肯起身飲奶

我應該補奶粉嗎??
如果你夠奶比佢食,當然唔好補啦!我只會補人奶比佢(預先pump出來)

餵人奶係辛苦d 架啦, 一來體力消耗大, 二來又擔心阿b唔夠食,三來又要應付d閒言閒語, 我都餵到好灰架, 不過只要堅持到,見到bb健康成長,再辛苦都值得架~你要加油呀!!!

你睇下我個post~參考下
http://forum.baby-kingdom.com/thread-3397295-1-2.html

[ 本帖最後由 faifaiwong 於 10-9-14 17:13 編輯 ]


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


11#
發表於 10-9-14 19:18 |只看該作者
原帖由 Carmen第2代 於 10-9-14 12:45 發表
我唔想放棄人奶呀...


單係呢句咪繼續啦. 唔駛理人地咁多, 決定權響你度!

我2個仔出世時一樣重, 細b 係全人奶, 大b 頭2個月夜晚補奶粉. 今次冇上一胎咁多奶, 細b 滿月時係重過大b滿月果陣.

我靠餵人奶就乘機食多d 野, 餵得辛苦, 但轉頭食得開心又唔怕肥, 咪當獎勵自己.


民房

積分: 25


12#
發表於 10-9-14 23:00 |只看該作者
搵d單張/報紙俾佢地睇....睇下兒科醫生係點講...!
d上一代既人係咁....因為佢地冇update有關知識
如果講極都唔聽就唔好理佢地啦
個仔你既....反面都係咁話...最緊要bb健康!


男爵府

積分: 5658


13#
發表於 10-9-15 00:52 |只看該作者
其實真係好唔明, 大家應該都唔會好老, 而且而家資訊發達, 只要上網一查, 就咩資料都有. 但真係好唔明, 居有仲有媽咪話想放棄餵人奶既原因係 : 老人家話...咩奶稀...咩無營養...咩奶粉比人奶有營養...咩人地邊個邊個BB 食奶粉食到好肥, 等等...

我想講...唔好咁無知啦...SORRY, 真係好唔想咁講...


男爵府

積分: 5658


14#
發表於 10-9-15 00:58 |只看該作者
原帖由 ramen 於 10-9-15 00:52 發表
其實真係好唔明, 大家應該都唔會好老, 而且而家資訊發達, 只要上網一查, 就咩資料都有. 但真係好唔明, 居有仲有媽咪話想放棄餵人奶既原因係 : 老人家話...咩奶稀...咩無營養...咩唔夠飽...咩奶粉比人奶有營養...咩人地邊個邊個 ...


大宅

積分: 4856

好媽媽勳章


15#
發表於 10-9-15 06:55 |只看該作者
想食就俾佢啦,,唔係成日都會有猛長期咖!!我個仔e+3個半月玩緊厭奶,白白浪費左我好多奶,,又擔心bb又心痛d奶(泵得好辛苦咖),,佢唔肯食你仲擔心啦!!!
個bb係你既,,只要你堅持餵人奶,你99又耐你咩何??你只要知道人奶對bb係一世最好既禮物,,由其是頭6個月,最好點捱都挫6個月啦!!

原帖由 Carmen第2代 於 10-9-14 12:45 發表
第1 我老公唔想...
第2 我99話冇營養攪到bb咁細粒...
第3 e家猛長期食得好唔穩定...
第4 佢成日都好似好想食,,唔知係咪唔夠飽...
第5 試過1次係e院補奶粉佢可以訓得好淋,,但人奶就唔可以...

我應該補奶粉嗎?? ...


子爵府

積分: 13429

好媽媽勳章


16#
發表於 10-9-15 07:32 |只看該作者
bb咁細, 你想個b做咩嘢動作? 個個b生長都唔同, 可能啲人嘅說話難受, 但唔使理囉! 如果真係想bb識多啲嘢, 同佢玩多啲囉, 喺適當時候要教佢先識架嘛!

我b全人奶, 比朋友啲奶粉b'識'多啲嘢, 又實淨啲, 又唔使揞瞓! 我覺得除左實淨啲係同人奶有真接關係, 其他都係教同冇教嘅分別!
原帖由 浚誠哥 於 10-9-14 13:48 發表
我已經開始放棄了  雖然個B唔系細粒 但家人老說的奶稀沒營養  不夠飽  發育沒吃奶粉的好(事關姑仔個B吃奶粉 啥動作都比我們快好多做到)   ...
可唔可以喺相簿加相落個人簽名度?


別墅

積分: 926


17#
發表於 10-9-15 09:52 |只看該作者
原帖由 Carmen第2代 於 10-9-14 12:45 發表
第1 我老公唔想...
第2 我99話冇營養攪到bb咁細粒...
第3 e家猛長期食得好唔穩定...
第4 佢成日都好似好想食,,唔知係咪唔夠飽...
第5 試過1次係e院補奶粉佢可以訓得好淋,,但人奶就唔可以...

我應該補奶粉嗎?? ...


老公唔想有咩理由呢


禁止訪問

積分: 1003


18#
發表於 10-9-15 10:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18468

虎到金來勳章


19#
發表於 10-9-15 10:24 |只看該作者
我第一胎無咩奶,做唔到全人奶媽,我都堅持人奶+奶粉到1歲,今胎暫係全人奶,唔知可以推到幾耐,屋企人都擔心我無得休息,又好難整野俾我食,我都堅持,因為如果小朋友可以健康成長,抵抗力好d,幾辛苦都係值得既.所以大家要加油,我地係媽咪,得我地先知bb真正需要d咩.其他唔啱聽既咪左入右出囉.唔好記得心,唔開心都機會影響奶量架.


大宅

積分: 1770

好媽媽勳章


20#
發表於 10-9-15 11:08 |只看該作者
原帖由 Carmen第2代 於 10-9-15 10:05 發表


佢覺得核特,,麻煩...
同埋佢見我好似唔夠訓咁,,但又幫我唔到...


我老公又係覺得麻煩,初頭成晚喊食唔飽就話"係咪唔飽呀?俾奶粉佢食等佢食飽訓耐d我地都可以有得訓啦",佢又話食人奶無feeding schedule好難就時間去街好麻煩,去街又要搵餵奶房(佢唔鍾意我係街餵),一食就半粒鐘攪到佢唔知點,有時我同佢講好赲好辛苦,佢就會回應一句"叫左你餵奶粉架啦!咁堅持無人會可憐你架".....俾老公整喊過無數次,都有想放棄既時候,但我每次都會抹乾眼淚繼續餵,因為我唔想將來自己後悔!而家我已經餵左就快7個月啦!加油呀~

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo