興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3713


1#
發表於 09-4-25 20:17 |只看該作者
我之前想入歌 點之佢話無法同步幾廿次
咁我咪橙左佢囉 當我dl左個iTunes裝果陣
個安裝程式話我冇權限存取
C drive/ common files / bin / AppleMobileDeviceService.exe
唔知係咪中左毒呢
我又可以做d乜
唔該各位大大幫下手


大宅

積分: 3713


2#
發表於 09-4-27 09:23 |只看該作者
up.....

Pls help!


禁止發言

積分: 986


3#
發表於 09-4-27 10:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3713


4#
發表於 09-4-27 13:16 |只看該作者
那麼我可以怎樣做,請賜教




原帖由 程朗 於 09-4-27 10:35 發表
個安裝程式話我冇權限存取
C drive/ common files / bin / AppleMobileDeviceService.exe

你個情況, 中毒既機會好大...
因為呢個Directory 係Store
System File.......


禁止發言

積分: 986


5#
發表於 09-4-30 02:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4461

好媽媽勳章


6#
發表於 10-9-10 23:49 |只看該作者
我又係裝唔到,要有quicktime,連quicktime都唔得,ple help
小寶

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo