母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4983


1#
發表於 10-9-3 16:57 |只看該作者
想喂人奶, 但媽媽介口要很清嗎? 蝦, "鞋", 牛, 魚生, 雪糕等都唔食得? 我聽人講試過媽媽食了一啖雪糕, bb食奶後就嘔.


複式洋房

積分: 419


2#
發表於 10-9-3 17:09 |只看該作者
人奶媽媽最緊要balance diet, 多d飲湯水(esp青木瓜湯), 以上你講o既都好depends個b, 每個b都唔同, 要試架....
唔飲咖啡/濃茶就已經夠啦!


別墅

積分: 576


3#
發表於 10-9-3 17:48 |只看該作者
原帖由 bonbonha 於 10-9-3 16:57 發表
想喂人奶, 但媽媽介口要很清嗎? 蝦, "鞋", 牛, 魚生, 雪糕等都唔食得? 我聽人講試過媽媽食了一啖雪糕, bb食奶後就嘔.


你以上提到既除左蟹之外,我都食混晒,可能真係睇阿B啦......


男爵府

積分: 6476

好媽媽勳章


4#
發表於 10-9-3 20:15 |只看該作者
你講既野我都有食, 我自己同阿B都無問題喎. (牛肉同魚生都好有營養)

我連咖啡都有飲呀, 不過係餵完奶先飲.

反而我覺得唔好食咁多辛辣&熱氣野就真, 因為阿B都會熱氣架.


複式洋房

積分: 419


5#
發表於 10-9-3 20:43 |只看該作者
係呀係呀....食完炸薯條bb塊面會生粒粒, d便便仲會好臭添架!!


大宅

積分: 4692


6#
發表於 10-9-3 20:52 |只看該作者
如果我想食果d野怕bb會敏感, 我會係餵完奶先食
如果之後bb都仲係敏感, 我先會唔食囉
姑娘都話除咗淡豆豉、乳鴿、醃制食品唔好食之外, 其他都食得


大宅

積分: 2962


7#
發表於 10-9-3 21:51 |只看該作者
一係就食完2個鐘後先好餵b 囉...
我都有飲lemon tea 架..食公仔面架...哈 !


翡翠宮

積分: 92484

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


8#
發表於 10-9-4 11:45 |只看該作者
我除左回奶食物無食,其他咩都食呀!咖啡都有飲!最好飲多D水,我試過飲少左水D皮膚超乾(因為身體用曬D水去做奶)
任何地方同樣的你,
有人把你抬得很高,
有人把你眨得很低,
有價值的東西,
只有在懂價值的人面前才有價值!
不要管別人怎麼看,
關鍵是自己怎樣看自己~


大宅

積分: 1464


9#
發表於 10-9-4 21:46 |只看該作者
我一向都好為食, 坐完月之後, 就差不多 3日就一杯 (75ml) Haggan Dazs, 我係全母乳的, 阿B 冇事喎!
反而, 魚生我就未夠膽試!


原帖由 bonbonha 於 10-9-3 16:57 發表
想喂人奶, 但媽媽介口要很清嗎? 蝦, "鞋", 牛, 魚生, 雪糕等都唔食得? 我聽人講試過媽媽食了一啖雪糕, bb食奶後就嘔.


男爵府

積分: 5185


10#
發表於 10-9-5 00:19 |只看該作者
我只戒太辣既野、收奶野、蟹同咖啡
其餘百無禁忌
成人每日應進食400g蔬果


公爵府

積分: 25689


11#
發表於 10-9-7 18:55 |只看該作者
我想問下...
回奶食物有d咩呀??


複式洋房

積分: 419


12#
發表於 10-9-7 19:13 |只看該作者
淡豆豉, 肝, 乳鴿


公爵府

積分: 25532


13#
發表於 10-9-8 11:04 |只看該作者
我感冒睇中醫, 她知我要餵奶, 都有開淡豆豉給我, 沒有回奶, 她話她加了其他多奶藥材給我, 但她次次都有轉藥材, 除了淡豆豉蔥白就次次都有, 所以都唔知那樣藥材可以增加奶量


大宅

積分: 1301


14#
發表於 10-9-8 12:11 |只看該作者
我係唔飲酒 (但都有食rum raisin味gelato)同咖哩(老公飲開痴一口)~

我平時好食得辣, 但餵人奶就食少辣~

朱古力, 熱氣嘢食少少;太油嘅就唔敢食~

係戒唔到奶茶, 不過都係幾日一柸啫~


珍珠宮

積分: 31881

醒目開學勳章 畀面勳章


15#
發表於 10-9-11 02:11 |只看該作者
除左回奶o既野唔食之外...咩都食勻哂lu
炸野..熱氣同燥熱o既..
蝦蟹龍蝦海鮮.....
雪糕刨冰魚生刺身..生蝦同生咸蟹...
凍齋啡都飲啦~~~~
麻辣粉又照食~~~
酒都飲過...不過飲完隔24小時先再餵奶..
bb皮膚好靚...無痾嘔啵~~

Karl  was born on 9th Oct 2009   Lok was born on 29th jun 2011

22:18   48cm long                         18:31   50cm long


別墅

積分: 527


16#
發表於 10-9-11 14:22 |只看該作者
我全部都有食....
仲食好多添,bb都冇事呀!!
不過因為怕bb熱氣.我飲好多涼茶!!


公爵府

積分: 28399

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投


17#
發表於 10-9-16 17:01 |只看該作者
阿媽睇得我好緊, 不過我果個係女仔, 都驚自己亂食野bb生粒粒
大女4.5歲啦,努力成果胎兒5個月啦,10月可以見


大宅

積分: 4692


18#
發表於 10-9-17 13:21 |只看該作者
嘩~~你咁勁既, 咩都食均
咁你bb而家幾大呀? 佢痾poo poo果時, 洗唔洗好用力架??
原帖由 sophialing 於 10-9-11 02:11 發表
除左回奶o既野唔食之外...咩都食勻哂lu
炸野..熱氣同燥熱o既..
蝦蟹龍蝦海鮮.....
雪糕刨冰魚生刺身..生蝦同生咸蟹...
凍齋啡都飲啦~~~~
麻辣粉又照食~~~
酒都飲過...不過飲完隔24小時先再餵奶..
bb皮膚好靚...無痾 ...


禁止訪問

積分: 5542


19#
發表於 10-9-17 13:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo