母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2121


1#
發表於 10-9-17 08:19 |只看該作者
我右邊可以泵倒 4 oz 以上
左邊只可以泵倒 2.5 oz 左右
請問有什麼方法另左邊的奶量增加呢?!


複式洋房

積分: 225


2#
發表於 10-9-17 09:48 |只看該作者
好多媽媽都係咁, 我自己就5比3, 右邊多D, 要增加奶量, 都係比BB吸多D或或泵多D

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo