母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


1#
發表於 10-9-17 02:10 |只看該作者
餵左半年人奶,最近覺得自己身體好似差左.除左飲多左維他命c 0既drink之外,早幾日仲走去買鈣片食,點知,食左2日先見到個樽上面寫住哺乳期0既婦女,服食前要向醫生咨詢....因為果樽鈣片加左維他命D3,作用係幫助身體吸收鈣質..我上網CHECK,先發現原來1粒所含有0既D3已經係bb每日最多可吸收0既一半喇..吸收過多D3係會中毒架..咁bb每日出街曬太陽同埋佢平日食野都會吸收到...但都唔知吸收到幾多,當然,我食左唔等於佢會吸收晒....但我都驚驚地,即刻停食左..
在此只想提下各位媽咪,唔好好似我咁大意...
請不要點評我,謝謝!


大宅

積分: 3223

好媽媽勳章


2#
發表於 10-9-17 09:51 |只看該作者
無事既﹗不過要多謝你提醒﹗


禁止訪問

積分: 5542


3#
發表於 10-9-17 13:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1450


4#
發表於 10-9-17 14:12 |只看該作者
我之前上網check過,人奶媽媽所食的維他命等等, 只係媽媽吸收而唔會影响人奶的營養成份.

http://www.kellymom.com/nutrition/vitamins/mom-vitamins.html

<a href="http://www.TickerFactory.com/">
<img border="0" src="http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/2;10719;91/st/20100629/n/Little+Kaitlyn/dt/-12/k/5837/age.png"></a>


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


5#
發表於 10-9-17 14:20 |只看該作者
原帖由 papaeddy 於 17-9-2010 13:40 發表
我都有食鈣丸, 都冇留意, 請問BB一日可吸收幾多維他命D3呀? 同你食邊食鈣丸呀?
我係食醫之選~
請不要點評我,謝謝!


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


6#
發表於 10-9-17 14:21 |只看該作者
原帖由 ojos 於 17-9-2010 14:12 發表
我之前上網check過,人奶媽媽所食的維他命等等, 只係媽媽吸收而唔會影响人奶的營養成份.

http://www.kellymom.com/nutrition/vitamins/mom-vitamins.html
thx~因為佢咁寫,所以我即停,本打算問下醫生,但平時睇開果個要等好耐.所以都冇去問~
請不要點評我,謝謝!


大宅

積分: 1450


7#
發表於 10-9-17 14:40 |只看該作者
我每日飲2PACK安怡高鈣奶, 以防骨質疏忽. 我有本書講 Breastfeeding mom diet, it quote:

Keep up that calcium intake! Continue taking 1200-1500mg of cal daily (normal 1000mg daily). If you take anything less than this, the calcium will be "leached" from the stores in your bones in order to meet your body's needs. You can lose up to 300mg of calcium per day through breastfeeding.

唔好擔心啦, 妳本身都係想為BB好.

原帖由 gilkathy 於 10-9-17 14:21 發表
thx~因為佢咁寫,所以我即停,本打算問下醫生,但平時睇開果個要等好耐.所以都冇去問~
<a href="http://www.TickerFactory.com/">
<img border="0" src="http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/2;10719;91/st/20100629/n/Little+Kaitlyn/dt/-12/k/5837/age.png"></a>


別墅

積分: 933


8#
發表於 10-9-17 19:08 |只看該作者
好多 supplement 既警告字句,都提議人奶媽要向醫生咨詢,唔駛太擔心喎。我食開既魚油丸都係呢句。

我地既膳食,係應該跟成人每日正常既營養需求,我地需要既蛋白質 / 礦物質 / 能量,都一定比BB需要的多,你身體吸收既只有少部分傳比BB。


原帖由 gilkathy 於 10-9-17 02:10 發表
餵左半年人奶,最近覺得自己身體好似差左.除左飲多左維他命c 0既drink之外,早幾日仲走去買鈣片食,點知,食左2日先見到個樽上面寫住哺乳期0既婦女,服食前要向醫生咨詢....因為果樽鈣片加左維他命D3,作用係幫助身體吸收 ...

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo