論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10778

好媽媽勳章


1#
發表於 10-9-25 10:36 |只看該作者
放佢係屋企好, 定放去agent到好呢...??

去agent 到怕吾怕人多.. 學壞呢..

有無太太可以分享下....


大宅

積分: 3471


2#
發表於 10-9-25 11:20 |只看該作者
學壞否不在於去唔去Agent度,我個印就唔鍾意去Agent度,因要幫手做野

原帖由 pipip929 於 2010-9-25 10:36 發表
放佢係屋企好, 定放去agent到好呢...??

去agent 到怕吾怕人多.. 學壞呢..

有無太太可以分享下....


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 10-9-25 11:31 |只看該作者
我個係新賓, 我都預咗如果要旅行, 都會放佢喺agent度住.


子爵府

積分: 10778

好媽媽勳章


4#
發表於 10-9-25 11:43 |只看該作者
我個平時都ok 乖..既. 如果去agent 到就去agent 屋企食住同做野囉.. 但有人看住佢咁解...


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 10-9-25 11:51 |只看該作者
我見我agent個宿舍出出入入都要鎖門的, 唔會俾佢哋自出自入, 我諗會約束住佢哋啩!


大宅

積分: 2538


6#
發表於 10-9-25 22:20 |只看該作者
如果間agent無宿舍provide,咁點好呢?


象牙宮

積分: 239680


7#
發表於 10-9-30 22:14 |只看該作者
原帖由 pipip929 於 10-9-25 10:36 發表
放佢係屋企好, 定放去agent到好呢...??
去agent 到怕吾怕人多.. 學壞呢..有無太太可以分享下....


學壞呢好易, agent 人多....
通常我會帶她去父母家住几天. 當然家務照做. 人工照出.
在 agent 都見到几个工人, 做家務/煮飯!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo