論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19166

環保接龍勳章


1#
發表於 10-9-27 17:21 |只看該作者
想工人開戶口, 但HK BANK要最低$5000存款額,
大家知道邊間銀行冇限最低存款架?

如果工人放星期日, 咁佢點入票, 點攞錢?

thanks~


大宅

積分: 4653

畀面勳章


2#
發表於 10-9-27 17:30 |只看該作者
去中國銀行問下, 佢地有個提存易(類似既名), 不設最低存款額, 但吾可以埋counter提或存款, 用提款咭代替.
咁你最好有中銀戶口, 由你戶口過帳或你入支票去佢戶口囉.

原帖由 我愛小魔怪 於 10-9-27 17:21 發表
想工人開戶口, 但HK BANK要最低$5000存款額,
大家知道邊間銀行冇限最低存款架?

如果工人放星期日, 咁佢點入票, 點攞錢?

thanks~


伯爵府

積分: 19166

環保接龍勳章


3#
發表於 10-9-27 22:19 |只看該作者
thanks

原帖由 晟媽 於 10-9-27 17:30 發表
去中國銀行問下, 佢地有個提存易(類似既名), 不設最低存款額, 但吾可以埋counter提或存款, 用提款咭代替.
咁你最好有中銀戶口, 由你戶口過帳或你入支票去佢戶口囉.

...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo