論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10218


1#
發表於 10-9-25 11:01 |只看該作者
想問:

我想請朋友的工人, 因為我朋友不需要工人了, 但工人的約至2011年1月尾, 我跟她工人已傾妥, 但有幾個問題:

1) 工人跟我朋友完約要回菲, 是否一定要整個約完了才可以? 可否早些呢?

2) 我想在她回菲前跟她簽約, 代她放完假後回來便可在我處上班, 可以嗎?

3)簽約是否要經agent攪? 還有什麼要注意?

謝謝~


大宅

積分: 3471


2#
發表於 10-9-25 11:13 |只看該作者
你可以現在與女傭簽約,她既然亦想回國渡假,那她可提前與你朋友終止合約回家,同一時間遞交海外申請,待兩月,即十二月尾左右,女傭便可回港替你工作,乾手淨腳!


子爵府

積分: 10218


3#
發表於 10-9-25 11:31 |只看該作者
tks netmum

我再想問, 如果我朋友想12月頭放她大假回國, 咁14日後佢回來繼續在我朋友家中打工到整個約完(1月尾)後便立即到我家可以嗎? 唔好意思, 唔知你明唔明我意思呢, 我表達得好亂


原帖由 netmum 於 10-9-25 11:13 發表
你可以現在與女傭簽約,她既然亦想回國渡假,那她可提前與你朋友終止合約回家,同一時間遞交海外申請,待兩月,即十二月尾左右,女傭便可回港替你工作,乾手淨腳! ...


水晶宮

積分: 50733

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 親子王國15週年勳章


4#
發表於 10-9-25 11:54 |只看該作者
應該在你家一年內要回國。如果你朋友跟本無需要再請,放完假去你度先係。點會返去做一陣先byebye?


大宅

積分: 3471


5#
發表於 10-9-25 12:26 |只看該作者
咁你要在約完(1月尾)前四個星期遞申請去入境處,咁可能有机會駁到,但係咁你又要俾工人返祖國喎! (因新合約未起,12月頭放她大假回國唔計) 日後回國假期的安排比較混亂,咁做是否有隱哀? 否則並唔值得

原帖由 AX21 於 2010-9-25 11:31 發表
tks netmum

我再想問, 如果我朋友想12月頭放她大假回國, 咁14日後佢回來繼續在我朋友家中打工到整個約完(1月尾)後便立即到我家可以嗎? 唔好意思, 唔知你明唔明我意思呢, 我表達得好亂


...


子爵府

積分: 10218


6#
發表於 10-9-25 19:28 |只看該作者
知道, YY1101


原帖由 YY1101 於 10-9-25 11:54 發表
應該在你家一年內要回國。如果你朋友跟本無需要再請,放完假去你度先係。點會返去做一陣先byebye?


子爵府

積分: 10218


7#
發表於 10-9-25 19:38 |只看該作者
netmum, 其實無隱哀, 可能我表達唔清楚, 應該喺咁講:

1) 工人1月尾到期, 如當佢喺完全跟我朋友完約後才回菲, 之後回來即到我家, 咁我應該什麼時候去agent到同佢sign contact呢?

2) 如工人喺1月31日完約, 我朋友想佢1月15日回國放大假, 可以嗎?

十分感謝你的回覆


原帖由 netmum 於 10-9-25 12:26 發表
咁你要在約完(1月尾)前四個星期遞申請去入境處,咁可能有机會駁到,但係咁你又要俾工人返祖國喎! (因新合約未起,12月頭放她大假回國唔計) 日後回國假期的安排比較混亂,咁做是否有隱哀? 否則並唔值得

...


子爵府

積分: 10218


8#
發表於 10-9-27 17:35 |只看該作者
anyone can help

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo