心聲留言

跳至

首頁
1

尾頁
   0


水晶宮

積分: 65679

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 05-6-16 07:13 |只看該作者

尋晚俾亞老爺話我肥左?!

話說端午節返完去老爺奶奶到,
事隔幾日,尋晚奶奶係電話到話有野同我講,
點知佢話,老爺話我愈黎愈肥,
話擔心我健康有問題,叫我注意下咁話喎!
唉,聽完之後有d唔開心,我夠唔想肥啦,
不如你拎十萬銀出黎俾我瘦身啦!
最衰個電話按左hand free,我老公都在場,
攪到鬼死咁尷尬!
唉,係米有d唔對路?我父母、老公都冇出聲,
反而個老爺黎粗心? ?-(


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


2#
發表於 05-6-16 10:34 |只看該作者

Re: 尋晚俾亞老爺話我肥左?!

可能係奶奶想講
借老爺名義就真


大宅

積分: 2270

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 05-6-16 11:37 |只看該作者

Re: 尋晚俾亞老爺話我肥左?!

我奶奶都周不時會話我肥咗,開頭我都好介意,後來佢講得多咗,我都唔理佢,反而我老爺成日都話我個囡囡越來越瘦,問我係咪唔俾嘢佢食,有時聽落去仲好似以為我食埋亞囡嗰份咁


水晶宮

積分: 65679

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 05-6-16 12:01 |只看該作者

Re: 尋晚俾亞老爺話我肥左?!

ABCD媽咪 寫道:
可能係奶奶想講
借老爺名義就真


我都係咁諗!
奶奶話老爺見我肥左,
d細路又細,叫我小心身體,
又話老爺唔好意思開口,
諗住大家都係女人,所以叫奶奶同我講。
我都覺得係奶奶借老爺名義同我講,
但點都好,感覺頗怪囉!令人有d難受!


大宅

積分: 3447


5#
發表於 05-6-16 12:10 |只看該作者

Re: 尋晚俾亞老爺話我肥左?!

我老爺以前都試過食食下飯...話覺得我肥左.. 嘩, 我幾想立起隻碗車落佢個頭到.. 個餐飯真係咩都食唔落.
老爺99一走, 即刻拎老公"黎期".
我奶奶就鐘意我肥d o咼.
--- 2J 作品


水晶宮

積分: 65679

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 05-6-16 12:24 |只看該作者

Re: 尋晚俾亞老爺話我肥左?!

哈哈哈哈~~~~

JJ1122, 你好攪笑呀!

平時同佢地食飯、飲茶,
佢地又叫我唔好淨係掛住餵仔自己唔食,
依家又話我肥!

下次再同佢地食野我實做俾佢睇架啦.....絕食拒意!


大宅

積分: 3821


7#
發表於 05-6-16 13:48 |只看該作者

Re: 尋晚俾亞老爺話我肥左?!

我自從生完之後我99成q日話我肥,
又話我好似未生咁,
又話我大咗成個碼呀咁,
我嬲起上嚟咪真係比$$去減肥囉~
點知我減完之後我99又同我講話老爺話我太廋,
叫我増肥喎~ 痴根... :tongue:


大宅

積分: 4844


8#
發表於 05-6-16 14:33 |只看該作者

Re: 尋晚俾亞老爺話我肥左?!

我男朋友呀媽有一次當住佢d 親戚面前同人講,
"佢(姐係我)以前都冇咁肥, 而家肥左勁多~"
我聽完之後嬲到我呀, 之後佢叫我俾個仔佢抱我睬佢都傻~
生完仔冇耐梗係肥啦, 邊有咁快減到wo~
到上次去佢home 食飯~
佢又話我食得野小, 係咪怕肥wo~
上次你又話我肥, now又問我係咪怕肥~
o個時差d講左粗口, 係男朋友禁我~~


水晶宮

積分: 65679

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 05-6-16 14:38 |只看該作者

Re: 尋晚俾亞老爺話我肥左?!

哈哈哈哈~~~

嘜原來大家d老爺奶奶都咁留意大家o既身材,
老實講呀,如果我keep得好正,
佢唔驚我會俾綠帽佢個仔戴咩? :tongue:


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


10#
發表於 05-6-16 17:36 |只看該作者

Re: 尋晚俾亞老爺話我肥左?!

貓阿四 寫道:
你地知嗎?我老爺曾經試過同我奶奶講話我個胸細,係我奶奶話番比我知....


????你老爺真莫明奇妙喎...哈哈哈
胸細關佢咩事呀??
佢老婆(你奶奶)又搞笑...又陪佢癲...哈哈
如果我老公話我新抱個胸細
肯定比我剷佢到天花板...
好留意唔留意....留意新抱個胸
新抱個胸當然等個仔去留意架啦......


男爵府

積分: 6308


11#
發表於 05-6-18 02:14 |只看該作者

Re: 尋晚俾亞老爺話我肥左?!

有冇攪錯呀,咁都講得出口?佢個腦係咪有問題呀?
貓阿四 寫道:
你地知嗎?我老爺曾經試過同我奶奶講話我個胸細,係我奶奶話番比我知....


伯爵府

積分: 17464

好媽媽勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 05-6-18 16:13 |只看該作者

Re: 尋晚俾亞老爺話我肥左?!

雖然我未見過你老公, 但你同仔仔女女都係有肉之人, 一家人好襯, 吾駛理你老爺定奶奶講 LA, 最緊要係你自己身體無問題未算羅.

另外, 我都有係老爺面前講話要減肥, 佢好大反應話:女人肥係代表老公有能力, 要可以養到老婆肥肥白白, 叫我吾好減."


水晶宮

積分: 63629

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章


13#
發表於 05-6-18 19:08 |只看該作者

Re: 尋晚俾亞老爺話我肥左?!

jj1122,
哈哈哈~對唔住,我知道你俾人話肥一定好嬲...不過,你呢句「嘩, 我幾想立起隻碗車落佢個頭到....」真係講得好好笑~ 我足足笑佐幾分鐘呀!!!

講返正經,不過,我都唔係好明...點解d人咁衰,成日兜口兜面話人肥....咁大個人講野,都唔會諗下對方感受...?! 有d人善意咁講都還好,有d真係好衰,係用黎串人! 真係好過份~

[quote]
JJ1122 寫道:
我老爺以前都試過食食下飯...話覺得我肥左.. 嘩, 我幾想立起隻碗車落佢個頭到.. 個餐飯真係咩都食唔落.
老爺99一走, 即刻拎老公"黎期".
我奶奶就鐘意我肥d o咼.[/quote
]
Childhood is journey, not a race.


水晶宮

積分: 65679

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 05-6-18 19:13 |只看該作者

Re: 尋晚俾亞老爺話我肥左?!

SUSANNA 寫道:
雖然我未見過你老公, 但你同仔仔女女都係有肉之人, 一家人好襯, 吾駛理你老爺定奶奶講 LA, 最緊要係你自己身體無問題未算羅.

另外, 我都有係老爺面前講話要減肥, 佢好大反應話:女人肥係代表老公有能力, 要可以養到老婆肥肥白白, 叫我吾好減."


係呀,我地成家人包括我父母、老爺奶奶,
全部都好好肉地架,仲俾我姑奶笑我地係肥氏家族o忝!
不過佢地突然咁講,真係有d......不知所措咁囉!


公爵府

積分: 26508


15#
發表於 05-6-18 20:55 |只看該作者

Re: 尋晚俾亞老爺話我肥左?!

我有一排因99成日挑剔我,所以常常扮病不去男家的活動,但我99再見到我時,竟然對著她的女兒們(我班姑奶)大大聲咁話:"佢成日話病,又唔見佢瘦既!"




禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 05-6-18 21:06 |只看該作者

Re: 尋晚俾亞老爺話我肥左?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17456


17#
發表於 05-6-18 22:58 |只看該作者

Re: 尋晚俾亞老爺話我肥左?!

乜你老爺會留意你個胸既


複式洋房

積分: 327


18#
發表於 05-6-19 23:31 |只看該作者

Re: 尋晚俾亞老爺話我肥左?!

肥 ~"~ 呢個字真係好煩!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo