Re: 尋晚俾亞老爺話我肥左?!
jj1122,
哈哈哈~對唔住,我知道你俾人話肥一定好嬲...不過,你呢句「嘩, 我幾想立起隻碗車落佢個頭到....」真係講得好好笑~ 我足足笑佐幾分鐘呀!!!
講返正經,不過,我都唔係好明...點解d人咁衰,成日兜口兜面話人肥....咁大個人講野,都唔會諗下對方感受...?! 有d人善意咁講都還好,有d真係好衰,係用黎串人! 真係好過份~
[quote]
JJ1122 寫道:
我老爺以前都試過食食下飯...話覺得我肥左.. 嘩, 我幾想立起隻碗車落佢個頭到..
個餐飯真係咩都食唔落.
老爺99一走, 即刻拎老公"黎期".
我奶奶就鐘意我肥d o咼.[/quote
]
Childhood is journey, not a race.