自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2657


1#
發表於 10-9-30 15:24 |只看該作者
昨天食飯的時候,我奶奶同我講:"今日去交電費時有個後生阿姐同阿b玩,仲抱起佢,我地之後一齊響公園傾左陣計!"奶奶一講完,屋企人的反應好一致------你唔怕佢抱走阿b呀?甘好危險咖!
奶奶的反應是----應該唔會吧?街上甘多人,我大聲叫會有人幫手!

這一刻,如果係我阿媽,相信我會好激動地叫佢唔好俾陌生人抱阿b.....

因為是奶奶,我深思左一會,冷靜地分析俾佢知:奶奶,幸好今天遇到的是好人,但就算是好人,其實他本身也不應該善自將別人的bb抱起來玩~即使她沒有惡意,但如果我衰d去想,不知她有沒有什麼病~bb好幼小,特別容易感染病毒~~幸好她是個好人,沒惡意,萬一她是心懷不鬼,就算你大聲叫,阿b可能已經受到傷害~這個世界什麼人都有的,不要說陌生人,睇報紙都有講,就算係自己親人都會有機會傷害自己人....所以呢,還是小心點好!

講完,奶奶都明白...
我都明白,當時那個人不是有惡意,但我真的不想有萬一,那些事發生~~只要能夠避免的就盡量去避免~~~


男爵府

積分: 8451


2#
發表於 10-9-30 17:33 |只看該作者
我都覺..可能系我地做亞媽特別緊張..呱....


大宅

積分: 2657


3#
發表於 10-9-30 19:42 |只看該作者
原帖由 LeannBB1102 於 10-9-30 17:33 發表
我都覺..可能系我地做亞媽特別緊張..呱....

緊張係正常的呢....


禁止訪問

積分: 208


4#
發表於 10-9-30 20:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 59166


5#
發表於 10-9-30 21:33 |只看該作者
就算我唔係人地阿媽
人地個bb再得意 
我都唔會走埋去抱佢囉
基本上係連掂都唔會
宜家咁多菌…………
最多咪揮下手 做下鬼臉引bb笑
點可能抱起人地架
好在你99都算聽話,
真係唔好有下次喇~


公爵府

積分: 27490

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 10-9-30 21:57 |只看該作者


公爵府

積分: 27520

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 10-9-30 22:29 |只看該作者
嘩~你奶奶"隨和"成咁啊?
比人抱走BB,點賠啊?


大宅

積分: 2657


8#
發表於 10-9-30 23:01 |只看該作者
係呀~同意大家的講法~我相信應該唔會有下次既啦~mouth:

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo