跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 993

好媽媽勳章


1#
發表於 10-9-20 16:54 |只看該作者
我15~16想同個仔報國際學校, 不過又怕佢辛苦........................而且真係好貴


男爵府

積分: 6617

好媽媽勳章


2#
發表於 10-9-20 17:32 |只看該作者
原帖由 phoebe1214 於 10-9-20 16:54 發表
我15~16想同個仔報國際學校, 不過又怕佢辛苦........................而且真係好貴


你是指九龍塘的國際學校? 或是元朗英藝定萊茵?


別墅

積分: 993

好媽媽勳章


3#
發表於 10-9-21 16:50 |只看該作者
康樂園國際幼稚園............


禁止訪問

積分: 15092

醒目開學勳章


4#
發表於 10-9-23 14:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6617

好媽媽勳章


5#
發表於 10-9-23 19:16 |只看該作者
原帖由 ayaya86 於 10-9-23 14:24 發表
我地呢邊過去時間都幾耐 點解要報大埔個d 不報kln tong呢


想問吓你,到現在你報了哪間幼稚園呀?


別墅

積分: 993

好媽媽勳章


6#
發表於 10-9-28 19:30 |只看該作者
因為九龍塘太多人....有d學校成2佰幾人一級


禁止訪問

積分: 15092

醒目開學勳章


7#
發表於 10-10-1 23:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo