立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止訪問
積分: 840
大宅
積分: 2518
原帖由 bb09 於 10-10-2 14:17 發表 想請問大家… 當時接受房署派的單位, 係唔係只要向該屋邨管理處簽文件就得﹖ 係 唔洗再去樂富見主任架﹖ NO 要簽d咩架﹖ 要再比糧單嗎﹖ NO 要再叫公司填過去半年薪金嗎﹖ NO 要銀行戶口嗎﹖ NO 定只係要申請本人填管理處份表格,無咩文件要比﹖ 除 ...
原帖由 bb09 於 10-10-6 21:42 發表 請問您係幾時入伙架﹖ 真係唔洗再比近期的糧單及公司填的過去半年入息架﹖ 多謝您的回答 謝謝
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy