我個仔做緊評估,如果係都係屬於高智能果隻,見過幾個醫生都話唔肯定,因為佢好多嘢講,但就有A仔嘅某D特徵,加上兩邊家族都有個別案例,所以我地比較小心,由3歲開始幫佢搵評估,但就好似人球咁俾人踢嚟踢去,一陣又話太細做唔到,一陣又話佢地冇呢方面評估,之前校區做過評估,話佢係有社交上問題,但問題不在他身上,於是轉校,真係有改善,佢有語言delay,但保險又唔包,校區又話佢未嚴重到可以有服務俾到佢,有時真係好氣餒,但邊個父母想自己仔女有嚴重問題,要做N咁多樣治療,有時我都唔知點先係。
因為之前社工講到囝囝情況好差,我上網同去聯絡不同機構,搵咗少少資料,亦都接觸過一D有A仔嘅家長,所以叫做有少少認識,如果你想搵人交流吓,又唔嫌棄我(可能)唔係過來人,大家可以傾吓計。我住SFO,囝囝今個月去幼稚園啦。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。