跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 46


1#
發表於 11-7-25 05:17 |只看該作者
本帖最後由 bebebettyw 於 11-7-25 14:52 編輯

如題。想大家交流一下。
A仔 = Kid(s) with Autism



洋房

積分: 61


2#
發表於 11-7-29 13:57 |只看該作者

回覆:bebebettyw 的帖子

How old is your son?




洋房

積分: 46


3#
發表於 11-8-3 15:13 |只看該作者

回覆:fongfongma 的帖子

就嚟三歲。




王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 11-8-3 16:05 |只看該作者
bebebettyw 發表於 11-8-2 23:13
就嚟三歲。
讀書未呀,最好未上幼稚園之前就攪好IEP,唔係又要等做評估,對報學校會有影響。

花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


洋房

積分: 46


5#
發表於 11-8-4 06:54 |只看該作者

回覆:rose-mag 的帖子

就快做IEP assessment, 仔仔十月尾足三歲。希望佢會繼續進步。你哋都係唔係A仔媽媽?




洋房

積分: 61


6#
發表於 11-8-4 11:54 |只看該作者

回覆:有冇灣區A仔(Autism)嘅媽咪?

我仔仔都係,佢快入K。你住邊?我住南灣。




洋房

積分: 46


7#
發表於 11-8-4 15:45 |只看該作者

回覆:fongfongma 的帖子

我住喺東灣嗰邊。大家可以交流一下嗎?如果唔想唔緊要。喺美國地要搵個同聲同氣而有A仔嘅媽媽實在極少。




王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


8#
發表於 11-8-5 05:47 |只看該作者
我個仔做緊評估,如果係都係屬於高智能果隻,見過幾個醫生都話唔肯定,因為佢好多嘢講,但就有A仔嘅某D特徵,加上兩邊家族都有個別案例,所以我地比較小心,由3歲開始幫佢搵評估,但就好似人球咁俾人踢嚟踢去,一陣又話太細做唔到,一陣又話佢地冇呢方面評估,之前校區做過評估,話佢係有社交上問題,但問題不在他身上,於是轉校,真係有改善,佢有語言delay,但保險又唔包,校區又話佢未嚴重到可以有服務俾到佢,有時真係好氣餒,但邊個父母想自己仔女有嚴重問題,要做N咁多樣治療,有時我都唔知點先係。

因為之前社工講到囝囝情況好差,我上網同去聯絡不同機構,搵咗少少資料,亦都接觸過一D有A仔嘅家長,所以叫做有少少認識,如果你想搵人交流吓,又唔嫌棄我(可能)唔係過來人,大家可以傾吓計。我住SFO,囝囝今個月去幼稚園啦。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


洋房

積分: 46


9#
發表於 11-8-6 07:32 |只看該作者

回覆:rose-mag 的帖子

好高興認識你,可以交換電郵,Facebook,MSN嗎?



點評

rose-mag  Check PM  發表於 11-8-6 13:07


洋房

積分: 61


10#
發表於 11-8-6 12:01 |只看該作者

回覆:bebebettyw 的帖子

PM 聯絡方法比我




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo