跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4442


1#
發表於 10-3-30 13:32 |只看該作者
我個仔係09年5月出世,到2011年9月就2歲3個幾月,係咪即係可以讀N1? 唔好意思,新手媽咪,嘜都唔識。而家開始睇定d資料,有冇其他09出世嘅bb媽媽,大家一齊傾吓、交流吓啦,真係覺得有d無從入手。


大宅

積分: 1318


2#
發表於 10-3-30 13:43 |只看該作者
我都係09媽媽, 想俾BB讀半日N1. 但唔知邊間好. 有無媽媽教下.


大宅

積分: 3725

wyeth冷知識勳章


3#
發表於 10-3-30 13:48 |只看該作者
me 2, i'm 09 mum, also want to let bb try 1/2 day nursery first, i think i'll apply the nursery near my home, than choose a better kindergarden for bb later.


大宅

積分: 1047


4#
發表於 10-3-30 19:42 |只看該作者
我個b都係0912,都想俾BB讀N1.
大家有乜介紹?
啟思(愛琴),sunkids...邊問好d?


大宅

積分: 4442


5#
發表於 10-3-31 08:29 |只看該作者
Hello, 你好,你個bb係仔定女呀,幾月出世呀? 大家都唔係好識點搵學校,一齊傾吓,交流吓啦。
我都係係bk睇到d資料,有d就話救世軍好,有d又話青山村聖彼得好,真係唔知點揀好???
你地有冇去呢個網頁參考吓呀
http://chsc.edb.hkedcity.net/kindergarten/index.php

原帖由 peggy418 於 10-3-30 13:43 發表
我都係09媽媽, 想俾BB讀半日N1. 但唔知邊間好. 有無媽媽教下.


大宅

積分: 4442


6#
發表於 10-3-31 08:31 |只看該作者
咁你係咪都會搵番屯門區嘅幼稚園呀?

原帖由 kathy貓 於 10-3-30 13:48 發表
me 2, i'm 09 mum, also want to let bb try 1/2 day nursery first, i think i'll apply the nursery near my home, than choose a better kindergarden for bb later.


大宅

積分: 4442


7#
發表於 10-3-31 08:34 |只看該作者
我睇到其它留言話啟思d課程比較淺,至於sunkids,我見佢成個網頁都係英文,會唔會呢間學校好著重英文呢? 不過如果冇記錯,呢兩間嘅幼稚園每月學費好似都要四千幾?

原帖由 iamvenus 於 10-3-30 19:42 發表
我個b都係0912,都想俾BB讀N1.
大家有乜介紹?
啟思(愛琴),sunkids...邊問好d?


大宅

積分: 3725

wyeth冷知識勳章


8#
發表於 10-3-31 09:32 |只看該作者
啟思 got playgroup for baby fm 18mth+, i plan to enroll my baby at their playgroup when he's 18mths old. one of my friend send his daughter to 啟思 N1, & then went to 新一代 for K1.


大宅

積分: 3725

wyeth冷知識勳章


9#
發表於 10-3-31 09:33 |只看該作者
yes, the baby is too young to travel too much.

原帖由 ShingYan1 於 10-3-31 08:31 發表
咁你係咪都會搵番屯門區嘅幼稚園呀?


大宅

積分: 1047


10#
發表於 10-3-31 12:27 |只看該作者
你係咪諗住比bb讀全日ar?
我諗往比bb讀半日咋.
半日大約
啟思(大興)$24900
啟思(愛琴)$30000
Sunkids$3000/m

原帖由 ShingYan1 於 10-3-31 08:34 發表
我睇到其它留言話啟思d課程比較淺,至於sunkids,我見佢成個網頁都係英文,會唔會呢間學校好著重英文呢? 不過如果冇記錯,呢兩間嘅幼稚園每月學費好似都要四千幾?

...


大宅

積分: 4442


11#
發表於 10-3-31 13:08 |只看該作者
呢兩間學費都好貴呀...

原帖由 kathy貓 於 10-3-31 09:32 發表
啟思 got playgroup for baby fm 18mth+, i plan to enroll my baby at their playgroup when he's 18mths old. one of my friend send his daughter to 啟思 N1, & then went to 新一代 for K1.


大宅

積分: 1318


12#
發表於 10-3-31 13:19 |只看該作者
呢兩間都好貴. 係唔係讀完N1之後可以同校讀K1??


大宅

積分: 3725

wyeth冷知識勳章


13#
發表於 10-3-31 13:51 |只看該作者
yes, but my friend said that his daugther can learn more English at 新一代.

原帖由 peggy418 於 10-3-31 13:19 發表
呢兩間都好貴. 係唔係讀完N1之後可以同校讀K1??


大宅

積分: 3725

wyeth冷知識勳章


14#
發表於 10-3-31 14:00 |只看該作者
i don't know how much is the school fee. do they have 學券?
but the playgroup at 啟思 seems not very expensive, as i remember.

原帖由 ShingYan1 於 10-3-31 13:08 發表
呢兩間學費都好貴呀...


大宅

積分: 1047


15#
發表於 10-3-31 14:33 |只看該作者
啟思k1-k3都有學卷,n1一律都冇.

原帖由 kathy貓 於 10-3-31 14:00 發表
i don't know how much is the school fee. do they have 學券?
but the playgroup at 啟思 seems not very expensive, as i remember.


複式洋房

積分: 402


16#
發表於 10-3-31 14:47 |只看該作者
我都是新手, 搬來屯門2年多D, 以下是我經驗:
我仔仔係0909 18個月, 我係舊年10月巳經向多間NURSERY 取2010/2011N1班報名表. 因為08年是最多BB出世1年, 學位緊張。今年9月讀NI要喺BB12MTS時報名, 大約18MTS學校會叫BB去INTERVIEW. 因為學校會先收大BB (到今年8月足2歲)才考慮0809至0811BB。我都係問人及上網做RESEARCH

啟思(愛琴) - 09年11月去INTERVIEW, 做WAITING, 因為BB年紀細, 而且佢哋只有下午班
啟思(大興) - 今年2月INTERVIEW, OKAY, 並交留位費
新一代 (新屯中) - 3月頭INTERVIEW, OKAY, 巳交費
SUNKIDS (碼頭悅湖) - 前日去INTERVIEW, OK (考慮中)
聖彼得 (青雲路) 要足20個月才可以報名 --

N1半日 約$3000

仔仔於舊年9月開始上PLAYGROUP, 有用

如有興趣, 我可以分享一下BB INTERVIEW嘢





quote]原帖由 kathy貓 於 10-3-31 14:00 發表
i don't know how much is the school fee. do they have 學券?
but the playgroup at 啟思 seems not very expensive, as i remember.

[/quote]


大宅

積分: 3725

wyeth冷知識勳章


17#
發表於 10-3-31 16:33 |只看該作者
pls advise which playgroup did you join? and how much? thx.

原帖由 VirginiaHo 於 10-3-31 14:47 發表
我都是新手, 搬來屯門2年多D, 以下是我經驗:
我仔仔係0909 18個月, 我係舊年10月巳經向多間NURSERY 取2010/2011N1班報名表. 因為08年是最多BB出世1年, 學位緊張。今年9月讀NI要喺BB12MTS時報名, 大約18MTS學校 ...


複式洋房

積分: 402


18#
發表於 10-3-31 17:32 |只看該作者
My son join a course at Shining Garden 屯門海榮路22號屯門中央廣場地舖6號 and its about $2K per 12 classes. website: www.####.com.hk
tel: 23866882

Go ahead and check with them. They're okay.

原帖由 kathy貓 於 10-3-31 16:33 發表
pls advise which playgroup did you join? and how much? thx.


大宅

積分: 3766

畀面勳章


19#
發表於 10-3-31 17:40 |只看該作者
我係0807 mami, 我係2009年年頭已開始收集資料, 睇下屋企附近有咩N1學校先,從多意見認為N班最好近屋企, 萬一小朋友有咩事, 家長可以係最短時間內去學校, 而且仲地仲細過, 唔適宜搭太耐車, 我&C6想小朋友讀英文學校為主(會考慮直資小學呢個path), 因此首選了"新一代" --已收了N1, Sun kids 我覺得間學校仲係比較新, 所以無點考慮, 另外我都報了St. Peter (青山村), 純粹試試, 好多人話難入, 啟思報左但無去interview, 但報左名佢地的4月份playground ($1500/十堂/2hrs 一堂), 係由一個非弁利團體辦的, 所以幾平, 我小朋友未夠1歲而返playgroup, 返基教的幼潛 (口脾好但場地只有市區及港島), 屯門區返過shining garden (我認為ok, 以英文為主)


大宅

積分: 4442


20#
發表於 10-3-31 22:27 |只看該作者
我諗住比bb讀半日咋,咁你嘅心水係咪呢兩間呢?

係呢? 你地洗唔洗返工嫁? 邊個湊bb呀? 我自己就要返工,冇請工人,我媽媽就星期日至四住係我度幫我湊仔囉。你地呢?

原帖由 iamvenus 於 10-3-31 12:27 發表
你係咪諗住比bb讀全日ar?
我諗往比bb讀半日咋.
半日大約
啟思(大興)$24900
啟思(愛琴)$30000
Sunkids$3000/m

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo