立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 49369
禁止訪問
積分: 459
原帖由 bbchuichui 於 10-6-24 23:12 發表 我有興趣牙 ...我住大圍"" 我都係>>> 打開全沖, 如果廣東牌就3番起胡, 最大8番$64, 或者8番$32都ok 如果跑馬仔就$10(出沖/明槓/一台雜花) $20(自摸/暗槓/一台正花) ...
子爵府
積分: 13015
原帖由 穎穎媽咪 於 10-6-24 23:32 發表 有冇人同我打一二毫呀
原帖由 bbchuichui 於 10-6-24 23:38 發表 咩係一二毫呀??
積分: 13211
原帖由 yy25 於 10-6-24 23:41 發表 我都好鍾意打 但要凑小朋友吾得
公爵府
積分: 27056
原帖由 tabo0890 於 10-6-24 23:56 發表 打開全沖, 如果廣東牌就3番起胡, 最大8番$64, 或者8番$32都ok 今時今日要搵呢d細腳真係超難~到~
原帖由 瑤瑤~ 於 10-6-24 23:59 發表 係呀, 我地細細地玩下, 又唔係賭身家 咁你會join我地嗎? bbchuichui住沙田, 我住粉嶺(我過沙田都可以), 應該下午打, 你方便嗎?^^
積分: 10098
原帖由 tabo0890 於 10-6-25 00:04 發表 下午先開始就唔得lu~ 閒日 900 - 1600無任歡迎 ~最緊要細:lol
原帖由 gucci_ha 於 10-6-25 00:05 發表 8番64 去雀會打 連波鐘都蝕埋wo...
原帖由 bbchuichui 於 10-6-24 23:46 發表 你小朋友幾大?!如果有2個小朋友一齊玩咁咪可以打...(係屋企唔係雀會)..如果有人有賓賓就VERY GOOD"可以當上playgroup學下點同小朋友相處
原帖由 瑤瑤~ 於 10-6-25 00:12 發表 都唔會呀, 我屋企附近有間雀會$98一間房,上午7時至下午6時任打呀, 房內有獨立廁所, 唔雜 最緊要大家有無興趣同埋地點夾唔夾到 你有興趣嗎? ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy