興趣嗜好

跳至

首頁
12345...40

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1#
發表於 10-6-24 23:10 |只看該作者
各位下午得閒既靚太有無興趣一齊出黎打下牌, 大家可以傾下時間地點同埋打開幾大
我講下自己先, 我住粉嶺既, 下午好多時都ok
打開全沖, 如果廣東牌就3番起糊, 最大8番$64
如果大陸牌就10/20
我附近有間雀會星期一至五打牌都幾平, $98加一(一間房),上午7時至下午6時任打(如果無記錯每間房有獨立廁所及電視)
版面留言或者pm聯絡都可以, 歡迎大家入黎吹吹水自由組團

[ 本帖最後由 瑤瑤~ 於 10-7-30 00:41 編輯 ]


禁止訪問

積分: 459

好媽媽勳章


2#
發表於 10-6-24 23:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 10-6-24 23:20 |只看該作者
原帖由 bbchuichui 於 10-6-24 23:12 發表
我有興趣牙 ...我住大圍""
我都係>>>
打開全沖, 如果廣東牌就3番起胡, 最大8番$64, 或者8番$32都ok
如果跑馬仔就$10(出沖/明槓/一台雜花)
$20(自摸/暗槓/一台正花) ...

你好快手呀, 不過暫時都係得我地2個, 希望快d有多d太太黎報名啦


子爵府

積分: 13015

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4#
發表於 10-6-24 23:32 |只看該作者
有冇人同我打一二毫呀


禁止訪問

積分: 459

好媽媽勳章


5#
發表於 10-6-24 23:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6#
發表於 10-6-24 23:38 |只看該作者
原帖由 穎穎媽咪 於 10-6-24 23:32 發表
有冇人同我打一二毫呀

mouth: mouth:
不如你考慮下我地個package啦


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


7#
發表於 10-6-24 23:40 |只看該作者
原帖由 bbchuichui 於 10-6-24 23:38 發表
咩係一二毫呀??

係咪即係一二毫一番?


子爵府

積分: 13211

好媽媽勳章 醒目開學勳章


8#
發表於 10-6-24 23:41 |只看該作者
我都好鍾意打 但要凑小朋友吾得


禁止訪問

積分: 459

好媽媽勳章


9#
發表於 10-6-24 23:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


10#
發表於 10-6-24 23:47 |只看該作者
原帖由 yy25 於 10-6-24 23:41 發表
我都好鍾意打 但要凑小朋友吾得

可惜, 湊小朋友係困身d


公爵府

積分: 27056

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


11#
發表於 10-6-24 23:56 |只看該作者
打開全沖, 如果廣東牌就3番起胡, 最大8番$64, 或者8番$32都ok

今時今日要搵呢d細腳真係超難~到~


禁止訪問

積分: 459

好媽媽勳章


12#
發表於 10-6-24 23:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


13#
發表於 10-6-24 23:59 |只看該作者
原帖由 tabo0890 於 10-6-24 23:56 發表
打開全沖, 如果廣東牌就3番起胡, 最大8番$64, 或者8番$32都ok

今時今日要搵呢d細腳真係超難~到~

係呀, 我地細細地玩下, 又唔係賭身家
咁你會join我地嗎?
bbchuichui住沙田, 我住粉嶺(我過沙田都可以), 應該下午打, 你方便嗎?^^


公爵府

積分: 27056

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


14#
發表於 10-6-25 00:04 |只看該作者
原帖由 瑤瑤~ 於 10-6-24 23:59 發表

係呀, 我地細細地玩下, 又唔係賭身家
咁你會join我地嗎?
bbchuichui住沙田, 我住粉嶺(我過沙田都可以), 應該下午打, 你方便嗎?^^


下午先開始就唔得lu~
閒日 900 - 1600無任歡迎 ~最緊要細:lol


子爵府

積分: 10098

好媽媽勳章 醒目開學勳章


15#
發表於 10-6-25 00:05 |只看該作者
8番64 去雀會打 連波鐘都蝕埋wo...


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


16#
發表於 10-6-25 00:09 |只看該作者
原帖由 tabo0890 於 10-6-25 00:04 發表


下午先開始就唔得lu~
閒日 900 - 1600無任歡迎 ~最緊要細:lol

其實我早d都得架, 我無返工, 地點方面(沙田or粉嶺)你係咪ok?


禁止訪問

積分: 459

好媽媽勳章


17#
發表於 10-6-25 00:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


18#
發表於 10-6-25 00:12 |只看該作者
原帖由 gucci_ha 於 10-6-25 00:05 發表
8番64 去雀會打 連波鐘都蝕埋wo...

都唔會呀, 我屋企附近有間雀會$98一間房,上午7時至下午6時任打呀, 房內有獨立廁所, 唔雜
最緊要大家有無興趣同埋地點夾唔夾到
你有興趣嗎?


子爵府

積分: 10098

好媽媽勳章 醒目開學勳章


19#
發表於 10-6-25 00:13 |只看該作者
原帖由 bbchuichui 於 10-6-24 23:46 發表
你小朋友幾大?!如果有2個小朋友一齊玩咁咪可以打...(係屋企唔係雀會)..如果有人有賓賓就VERY GOOD"可以當上playgroup學下點同小朋友相處

我仔係自己屋企就自己搵野玩唔洗我理
但雀會 冇野玩我諗唔得lu..


子爵府

積分: 10098

好媽媽勳章 醒目開學勳章


20#
發表於 10-6-25 00:14 |只看該作者
原帖由 瑤瑤~ 於 10-6-25 00:12 發表

都唔會呀, 我屋企附近有間雀會$98一間房,上午7時至下午6時任打呀, 房內有獨立廁所, 唔雜
最緊要大家有無興趣同埋地點夾唔夾到
你有興趣嗎? ...
係屋企附近即係where ar?

首頁
12345...40

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo